הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אבא,_יש_בעייה!!!!

אבא, יש בעייה!!!!


סיפורו של אבא בדרכו לחלץ את ילדיו מסכנה לא ברורה
אבא!!!!!"  נשמעה צעקה נוראית מתוך הבית, "מהר....אנחנו צריכים אותך.....יש בעייה!!!!!"
עם לב פועם, וסצינות רצות בתוך הראש עזבתי  את סל  הכביסה ורצתי פנימה מוכן לכל. בבית מרובה ילדים, צריכים להיות מוכנים להכל- כי הכל אפשרי, לא פעם ולא פעמיים נחלצתי לעזרתו של ילד בין ההריסות של ארון שעליו הם טיפסו, או שחרור פלג גוף התקוע בין ברזלי מעקה מדרגות וכמובן איך אפשר לא להזכיר את הפעם הראשונה (ולא אחרונה) שחילצתי ילד שנפל ונתקע בתוך האסלה.
איזה אסון מחכה לי?  האם תדלקתי את האוטו? מי ישגיח על שאר הילדים אם אנחנו בדרך למיון? מליון וחצי שאלות רצות בראש, והרי מדובר במסדרון קצר בין הכניסה לבין החדר שינה, ממש צעדים בודדים.
אני מתחיל להתקרב, רואה שיש התקהלות ילדים בחדר.....כולם עומדים, כבר סימן טוב. לא רואה שלולית של דם, כבר נמחקו חצי מהתסריטים מהראש. אף אחד לא בוכה? לא יכול להיות, מה קורה פה? עכשיו אני מודאג....הסבירות שאין מישהו שבוכה כלכך נמוכה....בלי קשר לבעייה שנזעקתי אליו....מבחינה סטטיסטית, רוב הזמן מישהו עשה משהו למישהו....לקח, דחף, העליב, גנב, אכל, משך, קפץ, שבר (רשימת הפעלים האפשריים יכולה להמשיך) המצריך בכי. אין בכי- עכשיו אני מודאג.
 
"מהר עכשיו" נשמעת קריאה מבין המולת הילדים "אבא, תעזור לו....הוא תקוע".
אני נדחף בין הילדים, מתקרב לשולחן המחשב-
הבן שלי יושב מול המחשב, דמותו של נינג'ה מופיע על הצג (קול מנינג'גו למביני עניין) , מהתמונה שניגלת לעיני ברור שהנינג'ה בצרה- ירי לייזרים מעל ראשו, יצורים תאווי דם מחפשים נינג'ה קטן לנגוס ממנו.
מה? בשביל זה רצתי פנימה? החתול של השכנים בטח כבר התיישב בסל הכביסה החדשה.
ואז זה קרה, הצליל הכי מתוק שאבא יכול לשמוע, כמו סימפוניה- "אל תדאגו" הבן עידד את הילדים האחרים "אבא שלי ממש טוב במשחקים....הוא יעבור את השלב, הוא יצליח".
הכביסה יחכה...הילדים שלי צריכים אותי.
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על אבא, יש בעייה!!!! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת להביור ב 19/10/2013 10:03 ( הפרופיל שלי ) והחתול??? לא ארגע עד שתספר אם התיישב או לא התיישב על הכביסה! :-)תגובה לתגובהבתגובה ללהביור מאת להביור ב 21/10/2013 14:38 ( הפרופיל שלי ) נחה דעתי.בתגובה ללהביור מאת nmg ב 20/10/2013 21:17 ( הפרופיל שלי ) החתול לא התיישב....עברתי את השלב- סוף טוב לסיפור