הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אבא_עשיר

אבא עשיר אבא אני


למילים יש כח, גם לספרים, לגרום לנו להגשים חלומות
"בוא, עוברים " אמרתי לחצי בשעת צהריים של יום העצמאות. חזרנו מאירוח אצל חברים, כולם הלכו לנוח את שנת הצהריים המשפחתית. רק אני נשארתי ערה, רק כמה עמודים רציתי לקרוא מהספר התורן "אבא עשיר, אבא עני"
לפתע נפתחו לי העיניים, תחושת הארה והבנה על מסלול החיים שלנו, בספר קראו לנו "החיים במירוץ העכברים" התעצבנתי. לא כך אני רואה את החיים שלי, אני שמאמינה בעצמי, בחלומות שלי, מאמינה שצועדת במסלול של הגשמת חלומות.
אז זהו... שלא!  כך אומר הספר, אני לא מגשימה חלומות. זו אשליה.

אני נמצאת רחוק רחוק מהמקום ההוא, במקום להתפתח אני למעשה צועדת במקום, מכניסה עוד כסף אבל מגדילה את ההוצאות שלי בהתאם.כך לא מגשימים חלומות.
 
באותו יום ישבנו בערב מול המחשב ובנינו דוחות אקסל, הלכנו לפי הספר, בנינו דוח הכנסות ודוח הוצאות, במושגי הספר עשינו מאזן. וראינו שאנחנו יכולים, פשוט כך.
בנינו תכנית כלכלית לחמש שנים הקרובות ותכנית המשך ל5 שנים שאחר כך. לקחנו סיכונים והוספנו קצת כסף, הבנו שלחלומות יש מחיר, לפתוח את כל תכניות החסכון שלנו,
הספר לא משקר, מי שלא לוקח סיכונים לא יודע אם יירוויח עוד, ואם כן, אז מה אכפת לנו? במקרה הקיצוני נמשיך לעמוד במקום, מה שאנחנו כבר מכירים היטב מקרוב חודש בחודשו בחשבון הבנק שלנו.
 
ביום שישי, יומיים לאחר מכן כבר ראינו דירה להשכרה שמצאה חן בעינינו ויום למחרת במוצ"ש חזרנו כדי לחתום על חוזה.
נרגשים ומאמינים הלכנו על זה.
 
כעת ביתנו בדרכו להיות ארוז, קרטונים מסתובבים בכל הבית, בקרוב נדע אם נפלנו  או הצלחנו או שאנחנו ממשכים לדרוך במקום, תמיד נוכל לחזור אחורה כך שלמעשה ההפסד גם אם יהיה כזה יהיה מינימלי ונדע שניסנו ולא רק חלמנו חלומות בלילה.
 
מאמינה בעצמי שיכול להיות יותר טוב, עוד נכיר את החסרונות ומקווים שנגלה שלא טעינו ושנאהב את ביתנו החדש, גם אם זמני.
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על אבא עשיר אבא אני ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כאבא עשיר אבא עני, הגשמת חלומות,איך להרוויח כסף,איך להגשים חלומות,אמונה