הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אהבה_אמיתית

משדרגים את חיי הנישואין


מוסד המשפחה בישראל הולך ומתפורר, נתוני הגירושין נוסקים מעלה במהירות מדאיגה. רבים שואלים את עצמם האם ניתן לשפר את איכות הזוגיות, לבסס אותה מן היסוד? אכן, אין פתרונות קסם. אך לתנ"ך יש משהו להציע לכם- הדרכה פשוטה אך פלאית המסוגלת לשדרג את חיי הנישואין בצורה מדהימה.
טוב, אם התחלתם לקרוא, כנראה שאתם מתעניינים ורוצים בשדרוג הזוגיות שלכם, וזה כבר נפלא...

ה"פטנט" לשדרוג הזוגיות עליו תקראו במאמר הזה, הוא בעל מוניטין של אלפי שנים בעם היהודי ונוסה בהצלחה בעשרות אלפי בתים. הוא מומלץ ע"י רופאים ופסיכולוגים מכל גווני הקשת, והומצא לא פחות ולא יותר- על ידי אלו-הים!

הזוגיות הטיפוסית מתאפיינת בהתאהבות- התלהבות רבה בתחילתה, אך השחיקה של החיים וההתרגלות לחיות לצד בן הזוג נון-סטופ, מביאה לעיתים לרגש של חוסר חשק שלא לומר רצון לסיום הקשר.

ואלו-הים ידע את זה, ונתן מתכון פלאי לחיים של רעננות והתחדשות תמידית בזוגיות: טהרת המשפחה היהודית.


הרעיון בבסיס השיטה הוא ההתאמה של הקשר הפיזי בין בני הזוג אל המחזוריות הטבעית של גוף האישה. כאשר בת הזוג מקבלת ווסת זהו איתות לבני הזוג "להקפיא" את הקשר הפיזי ביניהם ולעבור למערכת תקשורת מילולית בלבד. זהו זמן מיוחד בו אין כל מגע פיזי בין השניים אך התקשורת האישית פורחת, פתאום מתחילים לדבר... וטיפ לזוג המתחיל: זה לא קל, אך הסיפוק וההתחברות הפנימית שתחושו בעוד זמן לא רב, שווה את הכל...

לאחר סיום הדמם הווסתי (ולפחות 5 ימים) עורכת האישה בדיקה מיוחדת המוודאת כי אכן פסק הדימום, ולאחר מכן סופרת שבעה ימים נקיים בהם היא מוודאת (באמצעים שונים, כמו: הצעת סדין לבן למיטתה, בדיקות בבוקר ואחר הצהרים ועוד) כי היא אכן נקיה מדם. על תקופה זו של שבעה ימים הנקיים מדם קובע מדע הרפואה שהיא התקופה שבה מתחילים תאי הציפוי של הרחם (שנהרסו בזמן המחזור) להתעבות שוב. תיקון הקרום הרירי נמשך שבוע ימים.

במשך זמן המחזור+7 ימים נקיים שלאחריו, בני הזוג נמנעים כאמור ממגע פיזי כלשהוא. בתום 7 ימים אלו הולכת האישה למקוה טהרה וטובלת בה לאחר הכנה מתאימה. או אז, מותרים בני הזוג אחד לשני, והאישה אהובה על בעלה כמו בשעת כניסתה לחופה...

לאחר כשבועיים של איפוק אמיתי, תוכלו לחוש בעצמכם את הסיפוק והשמחה שתביא טהרת המשפחה לביתכם. עובדות ומחקרים מדעיים הוכיחו כי קיום מצוות טהרת המשפחה מביא אושר בחיי המשפחה, בריאות לגבר ולאישה, סיפוק בחיי הנישואין והולדת ילדים מוכשרים יותר.

במסגרת מצומצמת זו הבאתי את הקוים הכלליים של השיטה, שאינם מספיקים על מנת לבצעה, אתם מוזמנים לפנות לבית חב"ד בעירכם על מנת לקבל הדרכה חינם בנושא. או צלצלו אלי: 052-9577043. רק אושר!


מה דעתך על משדרגים את חיי הנישואין ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כזוגיות, אהבה זוגית, חיי נישואין, טהרת המשפחה, מחזור, קשר פיזי, אושר בנישואין