הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אהבה_אסורה-_פרק2

אהבה אסורה- פרק2


סיפור אהבה אסורה בין גבר נשוי ובחורה רווקה.

היא רצה לחדר שלה, סגרה את הדלת מהר וניסתה לעכל את כל הרגשות שחוותה לפני רגע..
הוא היה בשוק מההתנהגות המוזרה שלה. הוא לא היה יכול להתעלם ממה שקרה והלך לחדר שלה כדי להבין ממנה מה הבעיה..
דפק על הדלת ונכנס, כשהיא ראתה אותו הידיים שלה התחילו לרעוד, היא לא יכלה להשתלט עליהם. הוא שם לב שהיא הייתה לחוצה ולא נורמלית. התקרב אליה ושאל בעדינות "אני עשיתי משהו לא בסדר? מה קרה? למה ברחת לי?"

היא הסתכלה על הרצפה, לא רצתה להסתכל לתוך עיניו ולחשוף את כל מה יש בליבה..
כשהיא לא אמרה כלום הוא התקרב עוד ובמגע עדין על הפנים שלה הרים לה את הראש "תסתכלי עליי, מה הבעיה שלך" הוא אמר. כשידו נגעה בפנייה היא הרגישה אש המתפזרת בכל גופה, היא הסמיקה והרגישה שהפנים שלה כל כך חמות שהם הולכים להתפוצץ..
"מי אתה? ממה אתה עשיו? מה יש בך? מה עשית לי? איך אתה עושה את זה??" הוציאה את כל השאלות האלה מהפה שלה כשהיד שלו הייתה על הפנים שלה והעיניים שלהם התאחדו.

הוא היה בהלם חשב בראשו "גם היא מרגישה משהו, גם היא חושבת שאני מיוחד, אני לא מאמין!! אני צריך לעשות משהו, להגיד משהו ,מה אגיד לה? מה אעשה? " 
הם היו ממש קרובים אחד לשני, בלי שהוא יחשוב יותר הוא תפס את ראשה ונישק את שפתייה המלאות, נישק אותה ממש חזק.. 
היא אף פעם לא התנשקה עם מישהו, אף פעם לא חוותה משהו כזה. כששפתיו נגעו בשפתייה  פלשו בכל חלקי גופה רגשות חזקות. הוא השתלט עליה, ברגע הזה הוא היה יכול לבקש ממנה מה שבא לו והיא הייתה עושה את הכל בשבילו..

כששפתיו היו על שפתיה, כשהוא היה באמצע הקסם והרגשות המושלמים . פתאום נזכר במשהו שגרם להכל להפסיק, עכשיו הוא לא חש את מתיקות הרגע הזה יותר.. "אני נשוי! יש לי אישה, יש לי תינוק, אני כבר עם משפחה ! מה אני עושה פה ?? מב אני עושה!!!"
הוא הרחיק אותה בכוח ויצא מהחדר מבולבל..

הוא יצא והשאיר אותה בחדר לבד, כל הרגשות המושלמים שתקפו את גופה לפני רגע עכשיו הפכו לסכינים שדוקרים אותה בכל גופה. "מה קרה עכשיו? מה עשיתי לא נכון? אולי לא נישקתי אותו טוב? אולי אני לא טובה בזה? איך אני אדע איך לתת לו את הנשיקה המושלמת אם זו הפעם הראשונה שאני מנסה את זה?! למה הרחיק אותי ככה? איך הלב שלו הרשה לו לעשות לי את זה?.." כל השאלות האלו שחו בראשה, לא הייתה לה שום תשובה, לא היה לה מושג למה הנסיך שלה התנהג איתה ככה..

המצפון שלו התחיל לעבוד "מה עשיתי ??? זה לא נכון! איך נכנעתי ללב הסתום שלי? אני יותר חזק מזה! אף פעם לא טעיתי טעות כזו, אף פעם לא בגדתי באישתי, אני אוהב אותה! אני לא רוצה לשבור לה את הלב.. אני לא רוצה לגרום לה כאב.."
ביום הזה הוא הסתובב ברחובות שעות, לא ידע לאן הוא הולך, נתן לרגליו לקחת אותו כמו שבא להן.. איך הוא יחזור הביתה? איך?? איך יסתכל לתוך העיניים של אשתו? איך יחייך מולה? איך יוכל לנשק אותה אחרי שליכלך את שפתיו בנשיקה הבוגדת שחווה לפני כמה שעות? איך יוכל לשחק עם התינוק שלו אחרי שבגד באמו? איך יוכל לחזור למשפחתו אחרי שליכלך את האהבה הטהורה שהייתה בליבו..

"אבל זה מה שרציתי לא?! רציתי לחוות אש האהבה.. ועם הבחורה הזו, זה קרה. היא העירה בי תחושות שלא ידעתי שהם קיימים בכלל. אני רוצה להכיר אותה יותר, אני מת לגלות מה עוד אחווה איתה.." הוא חשב..



מה דעתך על אהבה אסורה- פרק2 ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה