הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אהבה_אסורה-_פרק3

אהבה אסורה- פרק3


סיפור אהבה בין גבר נשוי ובחורה רווקה

הלילה הזו הייתה מזעזעת עבור שניהם, הוא עם המצפון שלו וההתלבטות של האם הוא רוצה לחוות אהבה אסורה זו או לשמור על משפחתו. והיא עם המחשבות שלה שהוא לא אוהב אותה וברח כי היא פחות טובה ממה שרצה..

בבוקר היא קמה מוקדם, היא לא יכלה לישון טוב בגלל כל החששות שלה..  התלבשה יפה, התאפרה ,החליקה את השיער השחור שלה ושמה מהבושם האהוב עליה.. היא רצתה להיראות הכי טוב כדי שיראה מה הוא פיספס כשהיא תעבור לידו במסדרון היום ותתעלם ממנו..
הוא לא ישן בכלל, נשאר ער כל הלילה עם המחשבות שלא הפסיקו לזרום למוחו.. התקלח ויצא לעבודה, בדרך לעבודה הוא חשב "מה אעשה כשאפגוש את עיניה? מה אגיד לה? איך אסביר לה מה עשיתי ולמה? בטח עכשיו הלב שלה שבור והיא חשבה על מליון סיבות לא נכונות על למה ברחתי ממנה..,  אולי אני אתעלם ממנה ולא אתיחס אליה בכלל?! אעשה כאילו אני לא מכיר אותה, כאילו הכל סבבה ולא קרה כלום.. נווו מה אעשה ?!!" הוא היה במתח גדול ולא ידע איך להתנהג..

הוא הגיע לעבודה, ניסה להישאר בחדרו כל הזמן, אפילו בזמן האוכל הוא לא יצא מהפחד לפגוש אותה ולא לדעת מה לעשות..
הוא עבד ממש קשה כדי להכריח את מוחו להפסיק לחשוב עליה ורק לחשוב על העבודה. 
כשסיים את העבודה שלו, הוא קם מהכיסא ממש עייף אסף את הדברים שלו ויצא מחדרו..
הוא עבר במסדרון, המסדרון היה יותר שקט מבדרך כלל ופתאום הוא שמע צחוקים הבאים ממקור קרוב, היה קול של אישה קול עדין ממש מיוחד.. הוא המשיך בדרכו והקול נהיה יותר ויותר חזק..עד שהוא ראה אותה, את האישה שהייתה צוחקת עם החברות שלה.. "זו היא!!! זו היא!!" הוא חשב לעצמו..

הוא הרגיש שהלב שלו הולך לצאת מגופו מהאושר לראות אותה.. שיער שחור ארוך וחלק, גוף מושלם לא שמנה ולא ממש רזה, יש לה פנים של מלאך. היא לא אדם..היא פשוט מלאך..

הוא המשיך ללכת.. עבר לידה, היו ממש קרובים כמה סנטימטרים הפרידו בינו לבין הדבר הכי מושלם. הוא נשם עמוק ממש עמוק כדי להכניס את הבושם שלה לתוך הריאות שלו. הוא רק רצה לנשום אותה, רצה להרגיש שהריח שלה נמצא בתוכו ככל האפשר..

היום שלה היה משעמם, התכוננה שלוש שעות בבוקר כדי להרשים אותו אבל הוא לא בא, לא פגשה אותו, העינים שלה לא יכלו ליהנות מהעיניים  הירוקות שלו. למה הוא עושה ככה? 
למה הוא נכנס לחייה וכבש את ליבה אם הוא מתכוון לברוח ככה?! היא הייתה ממש מאוכזבת..
היא נשארה בחדרה רוב הזמן, ניסתה לסיים עבודתה למרות שלא הייתה יכולה להתרכז בכלל, הוא השתלט על המחשבות שלה..הפך להיות כמו מחלה שאי אפשר לרפא אותה..

בסוף היום הגיעו החברות שלה וראו אותה במצב הגרוע הזה, הן ניסו להקל עליה והציעו לצאת לבלות קצת, אולי המצב שלה ישתפר..
היא הייתה עם החברות שלה ופתאום הוא עבר לידה "זה הוא!!!! הינה הוא לידי! הוא עובר לידי כרגע, אנחנו כל כך קרובים אחד לשני ! מה אני אעשה ?? אני צריכה לנצל את ההזדמנות הזו.." חשבה לעצמה כשהלב שלה דפק ממש חזק שהיא הרגישה שהחברות שלה שמעו את הקול של דפיקות לבה..



מה דעתך על אהבה אסורה- פרק3 ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה