הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אהבה_נכזבת_1

אהבה נכזבת 1


התוכן מבוסס על סיפור אמיתי , זה חלק קטן מאוד ממה שעברתי , רוצים לקרוא את ההמשך, מה קרה בבוקר ? תפרגנו בתגובה ובדירוג וההמשך יתפרסם מחר :)
ישבתי על הרצפה בוכה ונסערת הוא אפילו לא ניגש אליי , לראות מה איתי , אם הכל בסדר . 
אני עייפה , העיינים שורפות , נחנקת מהדמעות , אומרת לעצמי " חתיכת אפס , לפני שניה הוא צרח עליי כמו בהמה , רב איתי ושבר את כל הבית , מאיפה החוצפה הזאת לשבת לראות טלוויזיה ברוגע כזה שאני שרועה על הרצפה ובוכה כמו ילדה קטנה שלקחו לה צעצוע ". 
אני מסתכלת לכיוון שלו , לראות אולי הוא מסתכל עלי , אולי אכפת לו ממני . הוא עדיין שקוע בטלוויזיה , אני מתאכזבת . אני רוצה לארוז תיק ולברוח , לצאת מהבית , אבל אין לאן . מאוחר בלילה מפחיד ברחובות של תל אביב . פתאום הואא קם לכיווני , אני רק רוצה לקבל חיבוק ולשמוע סליחה , במקום זה הוא סוגר את האור , נכנס למיטה והולך לישון . מה אני יעשה עכשיו? , אני ישאר לישון על הריצפה , או שאני יכנס לישון איתו במיטה ? ואם הוא יצעק עלי ויכעס ? אני חסרת אונים , הרי אין עוד מקום לישון חוץ מהריצפה . אנחנו גרים בדירת סטודיו קטנה בתל אביב , מיטה וחצי , ארון 2 דלתות שירותים ומקלחת ומטבחון קטן . אין ספה אין גם עוד שמיכות לשים על הריצפה . הבכי והעצבים שהיו קודם גרמו לכאבי ראש וחולשה , כבר לא אכפת לי לישון על הריצפה , אני רק רוצה לקום בבוקר ולעוף מפה , לחזור לבית של ההורים בדרום , לקבל חום ואהבה . 
לא עברו יותר מידי דקות ונרדמתי שם על הריצפה הקרה בדירת חדר קטנה בדרום תל אביב ...

 


מה דעתך על אהבה נכזבת 1 ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת רוניבןיהודה ב 14/04/2015 09:22 ( הפרופיל שלי ) עצוב לי מאד לקרוא ולהיזכר בכמות חלאות האדם מהמין הגברי, הכובשים ליבה של בחורה צעירה ומתעללים בה לאחר מכן. אינני יודע מה ההמשך של הסיפור, אבל לדעתי עלייך להתלונן במשטרה ולא רק לחזור לבית הורייך בשקט. כמדומני את לא ממש מספרת פרטים בעלי משמעות רבה יותר. אני מצליח לקרוא בין השיטין ולהבין שה״צעקות״ ( -המוגדרות אלימות מילולית על פי חוק), במקרה שלך כפי הנראה הן רק קצה הקרחון, ודי למבינה. אני גבר שמזועזע לשמוע עד כמה סיפורים כאלו נפוצים. ישנן עמותות וגורמים שנמצאים כאן כדי לסייע לך. חפשי באינטרנט את העמותה/הגורם הרלוונטי/ת לך. כולי תקווה שבעתיד תמצאי את האדם הראוי לך והנורמלי. ותצליחי לשכוח מחד את היצור, ומאידך ללמוד ולקלוט בחושי אישה אינטואטיביים מי לא שווה אפילו יריקה לכיוונו. הנ״ל נכתב מתוך כאב רוני בן יהודהתגובה לתגובה

ידוע כסיפור אמיתי