הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אוכל_אוכל_טוב_למפגש_מוצלח

אוכל טוב למפגש מוצלח


יוזמים מפגש משפחתי? מעוניינים ליהנות משהות משותפת לרגל החג הקרב ובא? להצלחת האירוע חשוב לתכנן ארוחה טעימה ומשובחת!
כאשר מסבים יחד בני משפחה למפגש משותף, חשוב מאוד כי השולחנות יהיו ערוכים. מנות טעימות וכיבוד מותאם יסייעו להצלחת האירוע ויאפשרו לבני המשפחה ליהנות זה לצד זה. כדי שהמפגש יצליח חשוב להתאים את הכיבוד ואת המאכלים לטעמם של האנשים ולסגנון האהוב עליהם.
על אוכל למפגש נעים
  • סוג האוכל – אפשר להגיש מנות בשריות מבושלות, ארוחה חלבית או בכלל לתכנן מנגל משותף. בעת בחירת סוג האוכל שיוגש יש להתחשב באורחים ובאופי שלהם. בהעדפות האישיות ובאווירה שאתם רוצים להשיג במהלך המפגש. לדוגמה עבור מפגש באווירה ספונטנית מתאים יהיה לתכנן מנגל. עבור אירוע רשמי יותר יתאים להגיש מנות מוכנות וכן הלאה. ובכלל, האם בין המשתתפים יש אי מי שרגיש למזון מסוים? התחשבו בכולם כדי שהאווירה תהיה נעימה וכולם יוכלו לסעוד וליהנות.
  • משקאות – אבקות ומכונות קפה כמו למשל אייס קפה איכותי ומשובח, בירה או משקאות קלים? מגוון המשקאות האפשרי הוא בהחלט רחב. כדי למקסם את התועלת של המשקה יש לבחון את הסוגים השונים ולהתאים אותם לאופי האירוע וטעמם של האורחים. נקודה חשובה נוספת היא התאמת סוג השתייה לסעודה. כאשר אוכלים בשר נהנים ממשקה אחד, ואילו אם אוכלים סעודה חלבית קלילה הצורך הוא במשקה מסוג אחר.
  • מנה אחרונה – כל סעודה שמכבדת את עצמה תסתיים עם מנה אחרונה. ניתן לבחור מנה אחרונה מתוקה כמו מוס, עוגה חמה וכדומה. אך יש בהחלט אפשרות ללכת על כיוון מזין יותר כמו פירות, שייק ועוד. גם בעניין זה יהיה להתאים את הבחירה לאופי האנשים וכן ליתר המנות שהוגשו בסעודה. כך שהמנה האחרונה תשתלב היטב ברקע ותוסיף את הנופך הייחודי שלה.
  • תכנית – עבור אירוע מוצלח מומלץ לשלב תכנית. זה יכול היות צפייה משותפת ורלוונטית. חידון, הפעלה ועוד. כאשר משלבים תכנית באירוע, זה מסייע בהשראת האווירה הרצויה ובגיבוש בני המשפחה לכדי קבוצה נעימה ומגובשת -שנהנית לבלות בצוותא סביב השולחן הערוך.
  • עיצוב – אין די בהגשת האוכל. חשוב לעצב את השולחנות כראוי כדי להשיג את האווירה הרצויה. מפות ואלמנטים נוספים יעזרו לכם לעצב שולחנות מושקעים לאווירה המתאימה לאירוע שלכם.
האירוע המשפחתי שלכם יהיה מוצלח אם תכננו אותו כראוי. כל השקעה שלכם תתרום ותשדרג את האירוע, ותוסיף לכם ולבני המשפחה החוגגים אתכם הרבה קורת רוח והנאה.
 


מה דעתך על אוכל טוב למפגש מוצלח ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה