הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אופציה_דיגיטאלית

אופציה דיגיטאלית – מה חשוב לדעת על אופציות אונליין?


אופציה דיגיטאלית היא מכשיר פיננסי מתקדם שבעזרתו ניתן להרוויח סכומים גבוהים על ידי חיזוי מגמות עלייה או ירידה בשווקים שונים. האופציה במקורה היא כלי מסחר בין בתי השקעות ובבורסה המשמש לגריפת רווחים וגידור סיכונים.
אופציה דיגיטאלית – מה חשוב לדעת על אופציות אונליין?

אופציה דיגיטאלית היא מכשיר פיננסי מתקדם שבעזרתו ניתן להרוויח סכומים גבוהים על ידי חיזוי מגמות עלייה או ירידה בשווקים שונים. האופציה במקורה היא כלי מסחר בין בתי השקעות ובבורסה המשמש לגריפת רווחים וגידור סיכונים.


מה הרעיון המרכזי מאחורי אופציה דיגיטאלית?

הגרסה המקוונת של האופציות פשוטה יותר וקלה יותר למסחר מאשר אופציות בורסאיות ודומיהן, הרעיון מאחורי אופציות דיגיטליות ואופציות בינאריות מאוד פשוט:
  • בבסיס כל אופציה נמצא נכס כלשהו – מדד, סחורה, צמד מטבעות או מניה.
  • לכל אופציה יש מועד פתיחה ומועד פקיעה.
  • על המשקיע להחליט האם ערכו של נכס הבסיס יעלה או ירד עד למועד הפקיעה יחסית לערכו הנוכחי.
  • אם המשקיע צדק, הוא ירוויח, במידה ולא יפסיד.

אופציות דיגיטאליות – איך זה עובד?

כאמור, הרעיון הוא לחזות עלייה או ירידה בערך של נכס כלשהו, נדגים בעזרת אופציה על מניית מיקרוסופט:
  • המשקיע בחר לרכוש אופציה על מניית מייקרוסופט, ערכה הנוכחי של המנייה הוא 50$.
  • המשקיע יבחר באופציה מסוג CALL אם הוא חושב שערכה יעלה עד למועד פקיעת האופציה ואופציה מוסג  PUT אם הוא חושב שערכה ירד עד למועד הפקיעה.
  • על המשקיע להחליט כמה אופציות לרכוש ולהזין את הנתון לתוך המערכת. המערכת תציג את סכום ההשקעה (הכולל), את הרווח הפוטנציאלי ואת ההפסד הפוטנציאלי.
  • כעת המשקיע ממתין למועד הפקיעה. במועד הפקיעה המערכת בודקת את ערכה של המניה. במידה והמשקיע צדק הכסף יופקד לחשבונו באתר המסחר.

אפשר להרוויח סכומים גבוהים במסחר באופציות?

רכישת אופציה דיגיטאלית יכולה להניב תשואה נאה מאוד למשקיעים, האופציות הפשוטות ביותר מסוג PUT ו-CALL מציעות תשואה של 60% עד 85% מערך ההשקעה המקורית, רווח יפה מאוד לכל הדעות. עבור משקיעים שמחפשים רווחים גבוהים יותר נוצרו אופציות אקזוטיות יותר כמו אופציית 'נגיעה' למשל. אופציה מסוג 'נגיעה' שונה במקצת מאופציות סטנדרטיות, כאן לא צריך לחזות עלייה או ירידה בערכו של נכס הבסיס אלא די שערכו של הנכס 'יגע' ולו פעם אחת בערך הקבוע באופציה על מנת שהיא תפקע 'בתוך הכסף'. אופציות אלו מציעות 200% תשואה ועד 600% ויותר. כמובן שככל שערך ה'נגיעה' רחוק יותר מערכו הנוכחי של נכס הבסיס הרווח הפוטנציאלי גדול יותר.

האם מסחר באופציות היא השקעה בטוחה?

כמו כל השקעה בשוק ההון, גם במסחר באופציות יש סיכוי להפסד. עם זאת, למסחר באופציות יתרון מאוד גדול על פני אפיקי השקעה אחרים. רכישת אופציה אונליין לא מאפשרת למשקיע להפסיד יותר מהסכום אותו השקיע בשום פנים ואופן. המשקיע רוכש אופציה אחת או יותר ואם הוא לא חזה נכון את המגמה בשוק נכס הבסיס של האופציה שלו הוא יכול להפסיד אך ורק את הסכום שאותו השקיע. כמו כן, ישנם אתרי מסחר שמחזיקים למשקיע כ-10% עד 20% מהשקעתו גם במידה והאופציה שלו פוקעת 'מחוץ לכסף'.
 
על הכותב:
שמי שלומית בר-נתן, יועצת השקעות, מתמחה ברכישת אופציות בורסאיות ודיגיטאליות. אני רצה להזמין אתכם לבקר באתר http://www.itrader.co.il בו תוכלו לרכוש אופציה דיגיטאלית ולהרוויח.


מה דעתך על אופציה דיגיטאלית – מה חשוב לדעת על אופציות אונליין? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה