הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
איך_לגרום_לה_להתאהב_בך

איך לגרום לה להתאהב בך


אתה לפני דייט עם משהי שאתה ממש מחבב ורואה בעיני רוחך דימוי מושלם של שניכם מתנשקים אל מול השקיעה(או הזריחה) אבל לא יודע איך לגרום לזה לקרות, אז אלו הם השלבים:
אז קודם כל אתה חייב להרגיש נינוח עם עצמך, להרגיש בטוח, שהגוף משוחרר מכל מני לחצים ומתח. שמע מוזיקה מרגיעה או סקסית, עדיף סקסית, תן לגוף שלך לחוש את המנגינה, לזרום עמה, לאחר מכן תסתכל על אימג'ים מעוררי מניות סקסיים ומושכים- תן לכל זה לחדור את התודעה שלך, אל הגוף שלך וכשאתה מרגיש סקסי ובטוח בעצמך צא מהבית, אך כמובן לא לפני שאתה מתקלח טוב טוב, מבשם את עצמך, מסתרק ומתלבש כראוי.

אתה רואה אותה מתקרבת, תחייך, אך כשהיא מתקרבת אליך תפסיק לחייך, תראה רגוע, כי אם תחייך יותר מדי זה עלול להפחיד אותה. חשוב שתהיה נינוח. היא התיישבה מולך, תחמיא לה על משהו שלא רואים אותו במבט ראשון(אולי הגרביונים) וזהו-לא להחמיא יותר, בטח אם זו אישה יפה, אך אם זו אישה "ממוצעת" אפשרי ומומלץ להחמיא עוד פעם פעמיים.

במהלך השיחה תן לה לדבר, אך אל תשכח להוביל את השיחה למקומות שאתה רוצה. כמו- הילדות שלה, העבר שלה, אך אל תעשה זאת באופן מליצי וברור מאליו, תעשה זאת כדרך אגב. גרום לה להיזכר בזכרונות מהעבר, ואל תעז לדבר על אקסים/אהבה נכזבת-החוק תקף גם לגביך. זוהי פגישה ראשונה, היא אמורה להיות קלילה, אך עם זאת גם מעמיקה.

בדוק אם היא חולקת את אותם ערכים שלך יש. כי אם היא רואה א' ואתה ב', אז לטווח הארוך זה לא יסתדר.

בשיחה עצמה: היה קליל, ספר בדיחה או שתיים, תצחיק אותה, מבלי להיות ליצן, תעליב אותה בקטנה(מה שנקרא טיזינג) הראה לה שאתם דומים, שאתם חולקים ערכים משותפים.

קצת NLP לא יזיק- חקה את שפת גופה בעדינות, שלא יראה ברור מדי. חקה את גוון קולה(לא בקטע הנשי) הדגש מילים שאתה רוצה שיחדרו אל תוך תודעתה. צווה עליה לנשק אותך בתום הפגישה(בצורה הומוריסטית)

שלם את החשבון. לווה אותה למכונית או לבית, וכל אותה עת תנסה ליצור מצב של אינטימיות, וטיפ חשוב-אל תחכה לסוף הערב לנשק אותה, כבר בדרך למכונית או לבית, קרב אותה אליך-נשק אותה, הפתע אותה(בשלב הזה הרמזים כבר ברורים) והפסק את הנשיקה. אתה צריך להפסיק את הנשיקה.

הגד לה לילה טוב.

היא תבלה את שארית הלילה במחשבות עליך.


מה דעתך על איך לגרום לה להתאהב בך ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כאיך לגרום לה להתאהב בך, איך להשכיב אותה,