הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אימון_משקולות

אימון משקולות


מאמר זה חשוב לכל מפתחי הגוף למיניהם ובפרט למתאמני משקולות
אימון משקולות
אימון משקולות הוא אימון חשוב שעוזר לפיתוח גוף, ובכלל להגדלת מסת שריר. חשוב מאוד להקפיד באימון משקולות להתאמן כפי ניסיונך בתחום, למשל מתאמן חובבן אינו טוב לו להתחיל עם משקולות במשקל גדול, בפרט אם מצבו הנוכחי הוא על תקן "רזה" ביחס לגילו, שבשביל לגדול במסת שריר צריך לפתח לו עצם שבנויה למשקלים הללו, וזה יהיה ע"י אימון התחלתי במשקולת של 5 קילו למשל, דאזי יוכל להתקדם לאחר שעושה עימו סטים בקלות, למשקלים יותר גדולים, אם אם יחשוב על ההתחלה שמוכן הוא למשקלים גדולים, דבר זה יוכל להשפיע עליו לרעה הן מבחינת פציעות בהוה, והן מפגיעות בעתיד... ולכן מומלץ להתייעץ עם מי שמבין כדי למנוע מקרים מעצרים כגון אלו...

אימון סטריט
אדם שמתאמן "סטריט" דהיינו לא "במכון כושר" אלא או בשכונה או בביתו, לפעמים אימו משקולות יצטרך לו יותר מבאם היה מתאמן במכון, ולפעמים פחות, הכל תלוי בסוג האימון, דאם מתאמן "מתח" ו"שכיבות סמיכה" פעולות אלו יכולים לבנות לו יד מושלמת, וממילא השימוש במשקולות יצטרך לו רק בשביל בניית עצם, והגדלת שריר במקום מבודד יותר כרצונו, אמנם אם מתאמן מקבילים, יצטרך יותר למשקולות, שמקבילים עובדים יותר על החזה ויד אחורית, וממילא הרווח שיצא לו ל"יד קדמית" הוא קטן, ולכן מומלץ להתאמן אימון אינטסיבי במשקולות לאט לאט.. כשלושה סטים בעלי 15-20 חזרות (ויכול גם פחות, כל אחד כפי כוחו).

אימון בחדר כושר
כל מי שזכה לעשות מנוי באחד מחדרי הכושר המצוינים בארץ בוודאי בליבו אין חשש שעשה את ההשתדלות המקסימלית לצעד הגדול של "פיתוח גוף" ותוך אימון אינטסבי של שנה יראה כמו אחד מבניו של "ארנולד ארשונצגר"... אולם לא אין זה מובטח לו כלל וכלל.... שנכון שאימון בחדר הכושר יותר מקיל על האדם... הן מבחינת שמתאמן עם שאר אנשים ולא לבד... וכן יש לו משקולות לכל אבר בגוף שצריך עבודה... אולם צריך להקפיד מלבד על האימון החזק לעבוד על כל איברי הגוף בצורה שווה, שכך אכן יצא גופו מושלם... (כמו שאמר לי חבר שמתאמן אימון "סטריט" ברגע שהדיע למכון כושר, שראה שיש לקרב מהמתאמנים יד מופחת מהשנייה, והכתף לא מתאימה לשאר היד, ולכן מי שרוצה להגיע ל"גוף מושלם" צריך לעבוד קשה ונכון).
 


מה דעתך על אימון משקולות ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כאימונים,משקולות,אימון ביתי (סטריט),גוף מושלם
נכתב ע"י ישראלושקה
בתאריך: 08/03/2018
ישראל מולאורי בן 24

2 מאמרים | 715 כניסות
דירוג המאמר
49%
 השארת תֶּשֶׁר לישראלושקה
כל מי שירצה לקבל תשר אשמח להשיבו תמורת 5₪. תודה
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!