הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אלימות_וסלב

על אלימות, סלב והנשים שבינהם


ברוך שעשני אישה.

הפעם, הפוסט שלי מוקדש במיוחד דווקא לנשות הסלבס, הפחות מוכרות לציבור, שקיבלו מכות מהבעל הידוען שלהן (וגם לכל הנשים שאי פעם חטפו מכות מהבעל שלהן, שהצליחו לצאת משם, ולאלה שעדיין שם, כן גם לכן).

די, נמאס לי לשתוק.
הפעם אני אהיה אכזרית ביותר.
גברים, פוסט זה מופנה לזבלים מבינכם שמרביצים לבת הזוג שלהם.
נשים, פוסט זה מופנה לחלשות האופי מבניכן, שנשארות איתם, למרות שהם מכסחים לכן את הצורה.
ילדים, מכל הגילאים, פוסט זה מופנה גם אליכם, אם אתם חיים בבית שבו אבא מתעלל ומרביץ לאמא שלכם!!
אז, כולכם, תפסיקו את זה! תפסיקו את זה לאלתר!
אהיה הכי בוטה שיש, אהיה הכי תוקפנית שיש, אהיה הכי רעה שיש, אם זה יזיז לכם במשהו.
איך נצליח להוקיע את הגברים המכים האלה מתוכנו?
איך נצליח להפסיק את זה ולהפחית את הסטטיסטיקה הענקית של אחוז הנשים המוכות, הנרצחות, שחוות התעללויות מבן זוגן, שחוות אכזריות קשה יום יום מצד האיש שאמור להיות הכי קרוב אליהן?
אני אישית חושבת שצריך להתחיל ממה שעומד לכולם מול העיניים, מאנשים מפורסמים שעושים את זה, מהסלבס שאנו מעריצים ונתחיל להחרים אותם, לא חסר כאלה. 
ממש בקרוב תשמעו על עוד אחד שאתם אולי אוהבים, זה הסורר, זבל אנושי, שמתחבא בתוך זקן וכיפה, (שלא אכתוב את זהותו בינתיים, אבל ממש בקרוב זה יפורסם ממילא, אני לא עוסקת ברכילות זולה ולא מתיימרת לתת סקופ על חשבון האישה שלו, שנמצאת במקלט אחרי שהוא כיסח לה את הצורה!!) 
כן, הרבה מהעבריינים האלה מתחבאים מאחורי הציציות האלה. ואלה שלא – מתחבאים מאחורי המשרות הבכירות שלהם, מאחורי הסלבריטאיות שלהם, או שהם בורחים לתוכנית ריאלטי שניה לפני המעצר.
כן, גם אם הם כישרוניים להפליא וגם אם הם יפי תואר ובלורית, אם הם מרביצים לאישה שלהם, להחרים אותם לאלתר. 
המשטרה, לא עושה הרבה. ממש לא. גם בבתי המשפט העמוסים לעייפה, לא שופטים אותם כראוי. אין שום צדק שם. החוק לא פועל לטובת הילדים ולא לטובת הנשים!! ושלא יספרו לכם סיפורים, שכן. הם פשוט לא !! 
אני יודעת כי הייתי שם. 
אני אולצתי ע"י המדינה - הרווחה - להתפנות מביתי, מעבודתי, מחברותיי, למעון חסוי לנשים בסיכון של ויצ"ו, הגעתי לשם עם שני ילדיי הקטנים (שנותקו מכל מה שהכירו קודם) לאחר שהוא איים על חיינו ומכיוון שחיינו היו בסכנה מיידית, נשארנו שם מעל חצי שנה. והוא? הוא עדיין מסתובב חופשי!! ולא, הוא מעולם לא נענש על מעשיו. 
וכך גם כמעט כל הגברים המכים, הזבל האנושי הזה, הם מסתובבים חופשיים, ממשיכים להתעלל במשפחות שלהם, ממשיכים להרביץ ולהתחבא מאחורי העליבות של החיים שלהם. 
הם רופאים, הם שוטרים, הם אנשי עסקים, הם שחקנים, הם זמרים, הם אנשים רגילים, הם השכנים שלכם, הם הבוסים שלכם, הם הפועלים שלכם... והם בכל מקום. סביבנו, רק כי אין מי שיעצור אותם!
הם חובטים באישה שלהם בלי רחמים, הם מפוצצים אותה במכות ולא פעם הן מגיעות למיון ואפילו לטיפול נמרץ, הן גם נרצחות. הן נרצחות ממכות רצח. הן נרצחות כי הן לא הספיקו להכין לו אוכל בזמן, הן נרצחות כי הן בטעות הסתכלו לו בעיניים לשנייה, כי הן דיברו בלי רשות, כי הן לבשו משהו שהוא לא אישר, כי מישהו הסתכל עליהן ועוד ועוד. 
לא לא, הן נרצחות כי הוא זבל. הן נרצחות כי הוא איש עלוב חסר בטחון שלא יודע להתבטא במילים אז הוא מכסח, הן נרצחות כי אף אחד לא עוצר אותם. הן נרצחות כל יום כל שבוע כל חודש וכל שנה כבר יותר מדי זמן. 
כשהן חיות, הן חיות תחת איום מתמיד על חייהן וחיי ילדיהן. הן חיות בפחד יומיומי, הן חיות לא חיות.
הן נשארות שם כי הן לא מצליחות לשבור את המעגל הזה שהוא כלא אותן בתוכו, הן נשארות שם כי הן חושבות שאין להן ברירה, הן נשארות שם כי הן מפחדות שאם תעזובנה, הוא ירצח אותן. מה שהוא בסופו של דבר עושה ממילא.
אז – די! נמאס לי לשתוק.
לכם לא נמאס? 
לא נמאס לכם לשמוע את השכנה בוכה מרוב כאב, צורחת מפחד? לא נמאס לכם לראות אותן חבולות, משקרות שנפלו במדרגות, קבלו מכה מהדלת הארון, החליקו באמבטיה? לא נמאס לכם לשמוע שמי שהכרתן, ההיא מהשכונה, מהבניין, נרצחה? שהוא בכלא, והילדים נשארו מיותמים?
אם לא נמאס לכם, אל תעשו כלום, תנו לזה להימשך.
אבל אם נמאס לכם, תתחילו להחרים אותם. תתחילו להתלונן עליהם, תתחילו לספר, לקרוא למשטרה, להביא לידיעת כל מי שרק אפשר עליהם. לפרסם את שמם ברבים, לגרום להם ללכת לטפל בעצמם. לגרום למדינה הזו להעניש אותם כראוי, לשקם אותם, במקום לשים את הנשים שמצליחות לברוח בתוך מקלט עם הילדים, שימו אותם שם. שקמו אותם. 
הדרך היחידה להפסיק את זה היא להחרים אותם, לזרוק אותם לעזאזל, שילכו לטיפול. שילכו לפסיכיאטר, לזה הם זקוקים. לא מגיע להם פרסום ומעריצים ולא מגיע להם חיים נוחים. 
במקרה הטוב אם הן מצליחות לברוח מהמעגל הזה, הן נמצאות במקלטים, עם הילדים שלהן, מנותקות מכל מה שהכירו עד לאותו יום שבו הרחיקו אותן מביתן, ממשפחתן, וזה לא קל. בכלל לא קל.

אני ממש מבקשת, מכל מי שאכפת לו, להפיץ ולשתף ואני מקווה שנגיע לכל דף אפשרי, שאם בזכות הפוסט הזה, תינצל עוד אישה מרצח, דיינו.

הבה נמלא את המקלטים בארץ בגברים מכים ולא בנשים מוכות עם ילדיהן.
זה יעלה למדינה הרבה פחות ונרוויח חיים של משפחות שלמות. 
השינוי הזה, חייב לקרות.



מה דעתך על על אלימות, סלב והנשים שבינהם ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת menachem ב 12/01/2015 10:56 ( הפרופיל שלי ) כואב את כאבך ומסכים עם כל מילה. השינוי טמון בנו!!! קצת צרמה לי האשמה שנכתבה בין השורות כלפי הדתיים, כאילו הם יותר אלימים (מה שלא נכון סטטיסטית ומבחינת העובדות), יש לנו מספיק תלונות מוצדקות על הדתיים ולא צריך להוסיף טענות לא נכונות. תגובה לתגובה

ידוע כhttps://www.facebook.com/ifat71/posts/10202680346950375