הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אמונה_עצמית

אמונה עצמית


כולנו חווים קשיים ומשברים בחיים ולכולנו יש ימים שחורים. תאמינו בעצמכם, תאמינו בכוחות שלכם, תאמינו ביכולות שלכם ותאמינו כי אתם יכולים לשנות!

בגיל 14 וחצי חזרתי מקנדה לבדי עם תיק קטן ועם חשש גדול על מנת לפתוח בחיים חדשים. זכור לי היטב היום בו צלצלתי לאחד מחבריי וביקשתי להתגורר אצלו באופן זמני עד שאצליח להסתדר. החבר הסכים אך ביום שלמחרת הוריו ביקשו ממני לעזוב. יצאתי מביתו, הסתכלתי סביבי ושאלתי את עצמי: כיצד אוכל להסתדר בגיל כל כך צעיר לבדי? האם יש עולם טוב יותר מהעולם אותו חוויתי?
התחלתי במסע ארוך של מעבר בין בתים ופנימיות ובמשך תקופה ארוכה נאלצתי להסתדר בכוחות עצמי ולשרוד. אחד הדברים שעזרו לי לשרוד היא האמונה, האמונה בעצמי כי אני חזק ויכול להתמודד עם הקשיים, האמונה ביכולות שלי ובמסוגלות שלי להצליח. פעמים רבות היה קשה לי לראות את האור בקצה המנהרה וכמעט וויתרתי, אך המשכתי להאמין בעצמי כי יגיע היום בו אצליח להתגבר ולשנות את חיי.

כולנו חווים קשיים ומשברים בחיים ולכולנו יש ימים שחורים. תאמינו בעצמכם, תאמינו בכוחות שלכם, תאמינו ביכולות שלכם ותאמינו כי אתם יכולים!

הרצאתי "ללכת נגד הלב" מספרת על מסע חיי, החל מילד בבית חרדי, דרך הצטרפות משפחתי לכת "לב טהור" ויציאתי לדרך חיים חדשה וארוכה.

ניתן לפנות אלי:
פייסבוק- https://www.facebook.com/ariehlecture
מייל- ariehspinner@gmail.com



מה דעתך על אמונה עצמית ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כללכת נגד הלב, כת לב טהור, כתות, כת, אמונה, אמונה עצמית, שינויים, כוחות