הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אנגלו_מיו

הקפסולות של אילנ'ס


רשת בתי הקפה אילנ'ס משווקת כעת גם קפסולות המותאמות למכונות הקפה של נספרסו
בשבועות האחרונים השיקו רשת בתי הקפה אילנ'ס קפסולות תואמות למכונות נספרסו. מדובר באלטרנטיבה נוספת לבעלי מכונות הקפה של נספרסו שכעת יכולים להנות מטעמי קפה נוספים לא רק מבית היוצר של נספרסו. התווספות אילנ'ס לשוק הקפסולות מאפשרת תחרות שמטיבה עם הצרכן הישראלי ומאפשרת לו מבחר גדול יותר ואינה מחייבת אותו לקנות עוד את הקפסולות היקרות של נספרסו.
הקפסולות של אילנ'ס מעט זולות יותר ומחיר של 10 קפסולות עומד על 19.99 ש"ח בלבד. את הקפסולות ניתן להזמין באתר האינטרנט של אילנ'ס, לרכוש בבתי הקפה השונים או ליד הבית בכל סופר פארם תמצאו על המדפים כעת את הקפסולות של אילנס.
האריזה של הקפסולה יש לציין מעוצבת בטעם ויוצרת תחושת סקרנות הן בצבעים שבחרו אילנ'ס לקפסולות שלהם, כל מארז 10 קפסולות מגיע על מגש קטן מה שמבטיח שגם אם תזרקו את הקופסה היא לא תסדק או צורתה תפגם. בשונה מנספרסו הקפסולות לא אטומות לחלוטין ועשויות פלסטיק ולא אלומיניום מה שמפיג את הארומה והטריות. בשונה מנספרסו אילנ'ס חסכו את ההסבר על כל קפסולה ומה הדרגה שלה.
לטעימה רכשתי מארז "אנג'לו מיו", צבע הקפסולות הכחול בהיר והעדין כבר העידו כי לא מדובר בקפה חזק אלא קפה עדין עם השראה רומנטית על פי השם. באתר של אילנ'ס מציינים כי עם שתיית הקפה נותר טעם של מתיקות ונעימות. את הקפסולה הכחולה הקלילה הזו נהנתי לשתות עם חלב ביחס של 2/3 קפה ו1/3 חלב.
 
בסדרת הקפסולות של אילנס תמצאו 4 סוגים של קפסולות בדרגות חוזק מהקל לחזק:
רומא,
 אנג'לו מיו (עדין וטעים),
קו המשווה
נגרו אלגרו (החזק ביותר)
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על הקפסולות של אילנ'ס ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת שותה קופה ב 24/10/2013 10:21קצת מביך שזה מה שאילנס מוכרים. קפה חיוור וחסר טעם. שינסו לשים בקפסולות קפה טעים כמו שיש בבית הקפה אם לא מצליחים - שלא ימכרו תגובה לתגובהמאת אבי ב 25/05/2013 17:26נחמד נספרסו יותר טובתגובה לתגובה

ידוע כקפסולות למכונות קפה של נספרסו,קפסולה של אילנ'ס,אילנס קפה,קפסולה כחולה של אילנס