הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אנימציה_מהוליווד_-_קורס_אנימטורים

אנימציה כמו הוליווד - להיות אנימטור


מלהיב להיות אנימטור. ילדותי ומרתק. גם אתה יודע לצייר יפה ? אז למה שלא תלמד את זה בקורס מקצועי. בוא לעשות סרטים בקטן שירוצו על מסכי האינטרנט. כולם יראו את מה שאתה יודע לעשות ויהיה כיף.
את מה שעושים בוולט דיסני ואת מה שראית בסרטים מלמדים גם בארץ. תתפלא כמה קל להפיק דמויות מרגשות ומצחיקות ,סוחטות דמעות, מופלאות ומקוריות - באמצעים אלקטרוניים. ורק בשביל העניין כדאי לחזות במו עיניך איך זה מתבצע.

תוכנות מתקדמות המאפשרות הצבת גרפיקה בצירי תנועה שונים, מכחולי צבע פנטסטיים בגדלים ועוביים שונים הנעים בתנועה חלקה וזריזה הנענים לעכברים וג'ויסטיקים מיוחדים וכלי אנימציה מרהיבים - יוצרים כולם ביחד בהנאה רבה -  הנפשות יוצאות דופן שמעולם לא ראית. למעשה, הגבול היחידי לביצועים הוא לא השמיים אלא יכולת הדימיון שלך.

אבל כדי להעביר את הדברים מהדימיון למציאות צריך לדעת כמה דברים. ולא, הם לא מחייבים ידע גבוה או מיוחד במתמטיקה. את זה דאגנו שהמחשב יעשה בשבילך. לך רק נשאר "לשחק". יהיו לך הרבה כלים מיוחדים ליצור רקעים צבעוניים, אזורים פנימיים להזיז בהם מברשות וסרגלי מידות,  ותוכל להתפרע כיד הדימיון. כל זמן שאתה יודע איך מפעילים את התוכנות, והאמן שזה לא קל ...

תוכל להשתולל עם דמיונך כדי לעשות באנרים יפים לפרסומת באינטרנט, תוכל להנפיש דמויות למסעות פרסום אינטראקטיביים, ותוכל ליהנות מהרגע שהגעת למקום עבודתך מהדברים שאתה הכי אוהב - לצייר, לחוות ולשחק עם אנימציה וגרפיקה.







מה דעתך על אנימציה כמו הוליווד - להיות אנימטור ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה