הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אריבו

קורס ברמנים


לערבב משקאות פיקנטיים אקזוטיים צבעוניים, למזוג יין משובח קלאסי לכוסות מתאימות, ולהקרין מקצועיות תוך כדי הגשה. ברמן מודרני בברים.
תמיד אומרים וכך גם רואים בסרטים כי ברמן העובד בבר מקצועי הוא גם פסיכולוג. ולא פלא, הוא עבר הכשרה ארוכה שבמהלכה התוודע לדברים רבים וביניהם גם לטעמים שונים.  הן של משקאות, הן של צורות הגשה, והן של שילובים מצוינים ודרכים מצוינות ליצור קוקטיילים של משקאות ויינות מגוונים.

ומה ההבדל בין אלה לפסיכולוגיה של אנשים. למעשה אין שום הבדל. בשני המקרים מדובר על אותו הדבר. שני דברים זהים לחלוטין אשר באים לידי ביטוי בצורות ודרכים שונות.  

ברמן טוב הוא מי שמסוגל למצוא את הקשר בין פסיכולוגיה למשקאות, שזוהי תמציתה של עבודתו. זאת, הנראית לכאורה כקשורה בלעדית לשתיה ולהרווית צמאונם של השוהים בבר, אך המתגלה באמת כפסיכולוגיה, כלומר - ל - התאמת פריטים לסוגי אישיות מגוונים מתוך פיתוח וחידוד כושר האבחנה.

אם גם ברצונך להיות ברמן מקצועי תוכל להתחיל בכך כבר כעת .הבט באנשים ונסה להתחקות אחר אופיים. דע למשל כי ברמן מקצועי ולמוד ניסיון הוא בעל יכולת וכישורים להכיר את המשקאות שיוזמנו על ידי מבקרים שונים בבר, ולעיתים אף מראש. המשקאות המכילים טעמים שונים ומיגוון צבעים וצורות מראים משהו על השותים. ואם אתה מתעניין באנשים ורוצה להיות ברמן איכותי  נסה לקשור בין הדברים - בבד בבד לזה שתתחיל לרכוש כישורים נוספים בקורס אמיתי של - ברמנים.

הוא קרוב אליך מתמיד ונמצא מעבר ל - דלפק !


  


מה דעתך על קורס ברמנים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כקורס ברמנים, ברמן