הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
ביטוחים

ביטוח לכל


מי לא קיבל שיחת טלפון באמצע היום מנציג של חברת ביטוח שבסה"כ עושה את העבודה שלו, שהיא להפריע לנו בעבודה...
חברות הביטוח עושות כסף מהפחדים שלנו, פחד שנמות ונשאיר את האישה והילדים בלי כסף להתקיים, פחד שנחלה בסרטן ונצטרך תרופות שלא בסל, פחד שנצטרך ניתוח מסובך שאפשר לעשות רק בחו"ל ועוד הרבה הרבה פחדים שאנחנו מפחדים בכלל לעלות על לשוננו מהפחד שנעשה לעצמנו מנחוס ורק בגלל שאמרנו את המילה סרטן מחר יאבחנו אצלנו גוש סרטני.
אז לעשות ביטוח פרטי או לא? זה נכון? זה צודק? זה חכם? הרי כולם אומרים שבסוף חברות הביטוח מוצאות פירצה להמנע מתשלום ,אז מה זה משנה אם אתה עושה ביטוח או לא הרי אם המחלה לא תהרוג אותך אז המלחמה עם חברת הביטוח תהרוג אותך.
אז למה בכל זאת לעשת ביטוחים?
מי ידאג לאישתך שאתה לא תהיה פה? מי ידאג לך ויקנה לך תרופות שלא בסל הבריאות כשתחלה במחלה קשה, ביטוח לאומי? (שהמוסד הזה, זה כבר לכתבה אחרת בפני עצמה) אז נכון אנחנו לא אוהבים את חברות הביטוח, אנחנו לא אוהבים שמתקשרים אלינו באמצע י(ו)ם עבודה ומדברים איתנו על מה יקרה אם..., אבל בסופו של דבר הנציג הזה מאחורי הקו שרואה בך רק כעוד מספר על הלוח, כעוד שקל לכיס בעצם מבצע פה שליחות כי למרות מה שכולם אומרים, עם כל זה שחברות ביטוח לא אוהבות לשלם בסופו של יום אם אתה בסוכנות ביטוח טובה או שיש לך סוכן טוב אתה תקבל את מה ששילמת עבורו כל השנים.
נכון אנחנו הרבה פעמים קוראים על חברת ביטוח כזאת או אחרת שלא שילמה ללקוח, מצאה את הפירצה הכי מטומטמת והכי חסרת לב שאפשר על מנת לא לשלם. אבל מצד שני אנחנו לא שומעים על אלפי הלקוחות שקיבלו את תמורתם, שהביטוח באמת הציל את חייהם, שללא הביטוח הזה הם היו היום עוד אבן בגן האלוהים.
אז נכון אנחנו לא יודעים מה יקרה, מה יהיה מחר וזה מפחיד אותנו, איך אומרים האמריקקים "better be safe than sorry"
אז אולי בכל זאת צריך ביטוחים פרטיים, אולי בכל זאת בפעם הבאה שנציג של אחת מחברות הביטוח יתקשר תהיה יותר פתוח ותאזין למה שיש לו להציע, כי אולי ביום מין הימים אתה תודה לאלוהים על השיחה המרגיזה הזאת באמצע היום, באמצע החיים לפני 10 שנים, השיחה שגזלה מזמנך מלהספיק לשלוח עוד מייל, או לספק את הסחורה בזמן אבל בזכותה אתה עדיין כאן.
אתה לא תזכור איך קוראים לנציג/ה אבל אתה חייב לו את החיים שלך, כיבזכות העקשנות וההתמדה שלו, בעבודה שלו בעצם ה אלו שבזכתם אתה לא תצטרך "מבצע התרמה".
אני אישית משלמת סכום לא קטן ולא גדול לביטוחים כל חודש ואולי זה נדוש, אבל אני ישנה טוב בלילה....
אז תמצאו סוכנות או סוכן טוב ותישנו גם אתם כמו תינוק, בעצם לא כמו תינוק כי הוא מתעורר כל שלוש שעות לאכל, אז תישנו כמו גופה :)


מה דעתך על ביטוח לכל ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת חיים כהן ב 13/06/2012 13:01מי שלא חי ונושם ביטוח מרגיש הטרדה בכל שיחה שכזו ואני יכול להעיד על עצמי שאפילו המכתבים שמגיעים מהביטוחים שאני רשום אליהם מוצאים דרכם לפח כשהם סגורים, אני הייתי מעדיף לעבוד עם חברה אחת שנותנת פתרונות ביטוח להכל ושישלחו לי מייל פעם בשנה עם פירוט מינימלי ולהשאיר את הבירור והכדאיות למי שמביןתגובה לתגובהבתגובה לחיים כהן מאת מנהל תיקי לקוחות ב 14/06/2012 09:29ואכן ש חברות כאלה, סוכניות ביטוח מציאות לך את כל הביטוחים במקום אחד ומעבר לכך אתה יכול להיות מבוטח בכמה חברות שונות דרך סוכנות אחת ככה שיש את הנוחות בפניה למקור אחד ויש את היתרון בלבקבל מכל חברה את החבילה המתאימה לך ככה שלא כל הביצים בסל אחד ולגבי העידכונים שאתה מקבל בדואר בד"כ הם מגיעים ללקוחות פעם ברבעון ויש גם אופציות היום לבקש עידכונים במייל.

ידוע כבריאות, ביטוחים, מחלות קשות, סרט, עתיד, משפחה