הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
גלוסיבוקס_אוגוסט_2012

גלוסיבוקס אוגוסט 2012


קופסת הפנדורה המיסתורית סקרנה אותי אך למרבה ההפתעה והציפיה הפעם הגיעה גם האכזבה, הקופסה הכי פחות שימושית של גלוסיבוקס.

בשונה מקופסת יולי שהגיעה באיחור, את הגלוסיבוקס של חודש אוגוסט קיבלתי מוקדם מהצפוי לקראת ה15 לחודש. קופסת הפנדורה המיסתורית סקרנה אותי אך למרבה ההפתעה והציפיה הפעם הגיעה גם האכזבה, הקופסה הכי פחות שימושית של גלוסיבוקס.
 
קופסת פנדורה עשתה רעש גדול והרבה צלצולים ברשת, בייחוד בפייסבוק, נוצר הייפ סביב קופסה מיסתורית וצמידים יפים במתנה אך לא כל אחת זכתה לקבל אותם. לא התמזל מזלי ולא קיבלתי צמיד, השלמתי עם זה, הרי כל אחד מקבלת משהו אחר? אף אחד לא באמת הבטיח לי צמיד.
גלוסיבוקס של חודש אוגוסט מוצר אחר מוצר שיעמם אותי ואיכזב אותי. כמה קרמים חסרי תכלית אפשר לשים בקופסה אחת? כנראה שגלוסיבוקס הפעם שינו את דעתם הנשית והחליטו למרוח אותי, מכל הכיוונים.

מה היה בקופסה?
 

שמן קוקטילה של OPI – עם כל הכבוד לגודל המלא, השמן שנועד להחיות את העור סביב הציפורן נשאר סגור באריזתו המקורית. מחזק ציפורניים היה מתקבל בברכה במקום.
 
קרם רגליים בגודל מלא של MINUS417 – לחברה הזו בהחלט יש שם מוביל בעולם קרמי הטיפוח, אך להשקיע בקרם רגליים במיוחד? נראה לי מיותר. לפחות האריזה למרות גודלה המלא, אינה תופסת מקום רב. טרם השתמשתי ובספק מתי כן.
 
צללית מונו של מייבלין – לשם שינוי מוצר חביב שהיה בקופסה ועוד בגודל מלא, מאוד נהנתי מהצללית ומהשימוש בה.

קרם לחות של SAITO- אמנם לא מדובר באריזה בגודל מלא אך בהחלט הקופסה היפה הזו משכה את עיניי, מחקה לסיים את הקרם לחות הנוכחי כדי להתנסות בקרם לחות הזה שמניחה שעל פי האריזה היוקרתית שלו לא ייאכזב אותי.

קרם לחות לכפות הידיים של SABON  - ידוע שקרם ידיים תמיד נמצא בתיק של אישה והגודל המיוחד שהגיע בגלוסיבוקס בהחלט פוטנציאלי להתביית בתיק של כל אישה ממוצעת, אני מחכה לחורף שיגיע הצורך להשתמש בו, כרגע הוא יושב וממתין בקופסה, הייתי מוותרת.

דוגמית של הבושם לאברדוז של דיזל – נחמד ותודה על הדוגמית, לא השתמשתי.
 
בסה"כ הקופסה שהכי פחות התחברתי אליה והתאכזבתי ממנה בגדול, מקווה שקופסת ספטמבר ברוח ראש השנה תהיה מוצלחת יותר.
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על גלוסיבוקס אוגוסט 2012 ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כגלוסיבוקס אוגוסט 2012,גלוסיבוקס,מייבלין,צללית,פנדורה,צמידי פנדורה