הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
גלוסיבוקס_יולי_2012

גלוסיבוקס יולי 2012


הגלוסיבוקס של חודש יולי אמנם הגיע אלי באיחור ובכל זאת לא נתתי לעצמי להתאכזב ולכעוס על האיחור האופנתי על כך שקיבלתי את הקופסה בתחילת אוגוסט הלוהט
אין ספק שהתוכן של הקופסה הצליח להשכיח ממני במהירות את הציפיה המותחת עד לקבלת הקופסה, תחושת הציפיה והרגשת ההפתעה בקבלת הקופסה ממשיכה ללוות אותי כל חודש מחדש, פרפרים קטנים בבטן מכמה מוצרי איפור וטיפוח. קל מאוד לרצות אישה כשיודעים מה היא רוצה וצוות גלוסיבוקס כנראה מצליח לגעת בכל הנקודות הרגישות והנשיות שלנו בייחוד בכל מה שנוגע לטיפוח ותחושת הבטחון העצמי בזכות מוצרי האיפור והטיפוח שמפתיעים אותי כל חודש מחדש.

אז מה היה בקופסה?

מייק אפ של לנקום "טינט אידול אולטרה" – המייק אפ החמוד הזה הגיע בכמות של דוגמית אך בצורת הכלי המקורי אך קטן יותר לדמות את הרגשה השימוש במוצר בצורה הכי קרובה לגודל מלא. המייק אפ, יש לציין, עשה את העבודה עבורי, הגיע בדיוק בגוון העור הבהיר שלי,טיפל באדמומיות האופיינית לי, כיסה את המקומות הפחות מוצלחים בפנים שלי ויצר כיסוי מושלם. אהבתי! בהתחשב במחירו הגבוה של המייק אפ, סביר להניח שלא ארכוש את המוצר בגודל המלא, אך בהחלט נהנתי מההתנסות, במידה והמחיר היה יותר נמוך יתכן והייתי רוכשת אותו בגודל המלא.

קפאין רול של גרנייר – כשראיתי את המוצר הזה בקופסה, פרצוף מוזר עלה על פניי, קרוב יותר לסימן שאלה, בשביל מה אני צריכה את זה?ועוד בגודל מלא?! אני רק בת 24! ממתי כיסוי שקיות מתחת לעיניים ומראה עייף צריכים להטריד אותי? כיסוי פיגמנטים? לאחר שהתמשתי במוצר כמה ימים, התאהבתי בו ללא ספק! אחד ממוצרי הטיפוח הקלילים והכייפים לשימוש, לגלגל את הרול מתחת לעיניים, ההרגשה הקרירה והמרעננת שהשאיר על פניי ממכרת ונעימה, הרול מעניק מראה זוהר ומרענן, כאילו קמתי אנרגתית לריצת מרתון ולא עייפה וכבדה בקושי סוחבת את עצמי להכין שוקו לבת שלי.

 סאן ביוטי של לנקסטר – השם יפה אבל בעצם מדובר פה בלא יותר מאשר קרם הגנה שהוא חשוב במיוחד לבעלות עור בהיר ועדין כמו שלי. למרות שגלוסיבוקס ציינו כי מדובר בקרם בעל מקרם קליל, אני הרגשתי שאני מורחת מסכה כבדה על פניי, יותר כמו לשים קסדה נגד השמש בגרסת קרם.
סבוקלם טריפל – לאחר שבחודש הקודם נהנתי מאוד מBB  של אנה דותן, גם מהBB  של סבוקלם נהנתי מאוד, קרם לחות קליל ונעים שמעניק גם כיסוי מייק אפ, בדיוק מה שאני צריכה בימים שאני ממהרת לצאת מהבית, שתיים באחד, חוסך זמן ומעניק כיסוי אחיד לפנים, ממש כאילו שמתי מייק אפ.כאילו.

סבון שוקולד של LaSaponaria  - אני חייבת להודות שסבונים קשים כבר לא עושים את זה, אם זה לא נוזלי אני לא משתמשת בזה, סורי. המוצר נותר סגור בקופסה. הריח היה נעים ומעניין, אשמח להעביר לחברה, גם סבון קשה וגם בריח שוקולד? לא התחברתי.
דוגמית של הבושם אמור אמור- כנראה מדובר במוצר אקסטרה, לי הבושם הזה לא חידש דבר, ריח נעים, נחמד לגלות מחדש. לא מעבר.
 
בסה"כ מדובר בקופסה קרמים שנהנתי מאוד מהשימוש ממנה, במיוחד מהרול און קפאין והמייק של לנקום. גלוסיבוקס שוב העלו חיוך על פניי ושוב נשארתי עם תחושת המתח, מה יהיה בקופסה הבאה?
 
 
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על גלוסיבוקס יולי 2012 ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כקפאין רול של גרנייר,סאן ביוטי של לנקסטר,גלוסיבוקס 2012,גלוסיבוקס,יולי גלוסיבוקס