הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
גרופון_תלונה

גרופון תלונה


הנוסחה פשוטה, בית העסק רוצה למכור ולכן מציע הנחה משמעותית – הצרכן רוצה לקנות ולכן מחפש דילים וגרופון שם כדי לעטוף את הכל בעטיפה יפה ולמכור לצרכן לכאורה אין בעיה נראה שכל הצדדים יוצאים מרוצים אבל מה קורה אם אחד הצדדים חומד לצאן? מי מגן עלינו מרכישות פחות מוצלחות? הייתי רוצה לכתוב גרופון
גרופון היא אחד מאתרי הקופונים המובילים בערץ ובעולם ויש שיגידו הגדולה והותיקה ביותר מה שהפך אותו לפורץ דרך וחדשני הוא מאגר הדילים שפונה לכולם מחולק לקטגוריות וערים, ההצעות נראות אטרקטיביות עם עשרות אחוזי הנחה מהמחיר בשוק כל אחד יכול לפנק את עצמו במשהו חדש, על פניו נראה שנמצאה נוסחת ההצלחה בשיתוף פעולה בין בית עסק שרוצה לקדם את השירות או המוצר שלו לבין חברת פרסום, האמנם?

הנוסחה פשוטה, בית העסק רוצה למכור ולכן מציע הנחה משמעותית – הצרכן רוצה לקנות ולכן מחפש דילים וגרופון שם כדי לעטוף את הכל בעטיפה יפה ולמכור לצרכן לכאורה אין בעיה נראה שכל הצדדים יוצאים מרוצים אבל מה קורה אם אחד הצדדים חומד לצאן? מי מגן עלינו מרכישות פחות מוצלחות? הייתי רוצה להגיד גרופון...
 
המנגנון מאוד קל לניצול ומאוד קל לאכיפה אילולא היה נאכף ע"י גרופון כפי שמצופה מהם לא הייתם קוראים שורות אלו.
 
נניח שאני בית עסק שרוצה למכור חתול, החתול עלה לי 50ש"ח ואני רוצה למכור אותו ב100ש"ח יש לי 2 אפשרויות
1.      למכור אותו בהנחה משמעותית ואולי לא להרוויח כסף אך להרוויח מוניטין.
2.      מכיוון לחתול אין מחיר קבוע בשוק אני אדרוש עליו פי שלוש מהשווי שלו כך גם אעשה קופה יפה על הדרך מקסימום אני אוסיף שק לעסקה שיראה אטרקטיבי.
 
לגרופון חייבת להיות אכיפה מול בית עסק שבוחר באפשרות השנייה וכך מנצל את תמימות הצרכנים, גרופון חייבים להפנים שהצרכנים קונים את המוצר או השירות מהם תוך כדי אמון והבנה שהמוצר נמכר במחיר משתלם לצרכן, פספוס בנקודה הזו הופכת את גרופון לעוד אתר מכירות לא אמין וצרכן ששילם במיטב כספו יכול להשאר עם חתול בשק.
 
לצערי הפעם קיבלתי חתול בשק ונראה שזו הפעם האחרונה שאני ארכוש משהו מאתר גרופון.
הרכישה שלי היתה קופון שהציג פרסום על מגש אוכל שמספיק ל-10 אנשים בשווי 700ש"ח מקיטרינג של ספקית אוכל אורגני בשם ברפוד, באותה תקופה בתי חגגה יומהולדת 3 וחיפשנו מה לשים על שולחן האורחים, על הנייר הדיל הזה נראה מאוד אטרקטיבי מה גם ש 700ש"ח בהחלט שווים 10 מנות, הקופון הקנה 50% הנחה, שילמנו 350ש"ח.
למזלנו המשלוח הגיע ערב לפני החגיגה כך שלאחר שיצאנו מההלם יצאנו לסופר לעשות השלמות וכך יצאו להם עוד 400ש"ח מהארנק,
כדי להעמיד דברים על דייקנותם – כ50% מהאוכל שהגיע היה מיוחד וטעים, השאר לדעתינו היה יבש מדי או חסר בטעמים, אנחנו לא טבעונים ולא רגילים לאוכל אורגני ויכול להיות שהמגש נעשה באווירת אהבה לאמא אדמה בליווי פיות שמפזרות אבקת קסמים בכל קציצה, עדיין אנחנו וחברנו פחות התחברנו, מה שכן החומס שהגיע (בערך קילו חומוס) היה מהטעימים שיצא לי לאכול בחיי!
הבעיה לא היתה באיכות אלא בכמות -  המגש המפואר שאמור להספיק ל10 אנשים הספיק ל5 אנשים בקושי – ראו תמונה מצורפת שימו לב שיש שקית על 5 פיתות אורגניות  ל10 אנשים? המגש של ברפוד (לדעתי) לא שווה 350ש"ח ובטח לא שווה 700ש"ח מחיר מלא ההרגשה היא שהמחיר נופח ויצאתי פרייר.

מגש אוכל ברפוד
   בתמונה: משלוח אוכל בשווי 700ש"ח (החומס נשאר מחוץ לתמונה) 

מיד לאחר מכן יצרנו קשר עם אחד האחראיים בברפוד שהבטיח לשלוח פיצוי על הבוקר, בפועל לא שלחו פיצוי ולא התקשרו, מבחינתם הכל בסדר – מבחינתינו לא.
 
הכתובת הבאה היא כמובן גרופון הרי הם אלו שגיהצו את כרטיס האשראי שלי, כמובן שחברה בסדר גודל כמו גרופון ערבה לטיב המוצר אותו היא מפרסמת? כנראה שלא.
 
ההתנהלות שלי מול גרופון נמשכה חודשיים ונראה שגרופון לא מצליחים ליצור קשר ולסגור את הנושא הזה עם ברפוד בשיחת טלפון של 5 דקות  - מטרת הפניה לגרופון היא להחזיר לעצמי את הכסף בגין פרסום מוטעה, במהלך ההתכתבות הוצע לי פיצוי של 70ש"ח לרכישות עתידיות מגרופון כמובן שסירבתי ואני מצפה להחזר מלא.
התגובה של הנציגה שהתכתבתי איתה היא זו שאני מציג כאן מכיוון שלא קיבלתי תגובה רשמית יותר:
 
"צר לי אך ברגע שמימשת את השובר לא ניתן לקבל החזר ולכן כמחווה שירותית אוכל לתת לך קרדיט על חלק יחסי מהסכום שרכשת
חשוב לי לציין שוב שאמנם רכשת את השובר דרכנו אך את השירות בגין הטיב, המהות והכמות של האוכל קיבלת מבית העסק
אני מתנצלת שבית העסק לא סיפק בעבורך את מה שרצית ולכן אנו מבררים את זה מולו ומשתדלים לפתור את הבעיה כמה שיותר מהר אך לפעמים יש דברים שהם לא בשליטתנו ותצטרך להבין את זה.
לכן, כמחווה שירותית אני אוכל להזין לחשבונך קרדיט בסך 70 שקלים
ככל שאנו יותר דשים בזה, כך פנייתך תטופל לאט יותר - אנא אשר את המחווה השירותית ואתשדל לזרז את הטיפול מול בית העסק
"

אני לא יכול להבין טיפול של חודשיים בנושא שיכול להסתיים תוך 5 דקות ואני לא מקבל שאין לכם שליטה על מה שאתם מפרסמים הרי הלוגו שלכם נמצא על זה לא?
והנסיון לטאטא את הבעיה תמורת 70ש"ח פשוט מעליב.
 
איך שאני רואה את זה גרופון הם רק אלו שלוקחים ממך את הכסף ומכאן תסתדר לבד.
 
אין לי את הכח והזמן ללכת לבית משפט כדי לדרוש את כספי בגין פרסום מוטעה אבל יש לי חצי שעה לכתוב מאמר אזהרה לרוכשים עתידיים בגרופון – והמסר שלי אליכם הוא: כדי שלא תמצאו את עצמכם משלמים על מוצר זול ביוקר תבדקו טוב טוב את האותיות הקטנות כי במקרה הצורך כנראה שתאלצו להסתדר לבד מול בית העסק.
by Mike Ti


מה דעתך על גרופון תלונה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת גילה ב 11/01/2023 18:38לא עונים לטלפון שולחים קישור לתלונה ואומרים שיטפלו ולא מטפלים ולא חוזרים, חיבו אותי על קופון שביטלתי דתי דקות אחרי ההזמנה ,קיבלתי אישור פנייה וזהו,לא מחזירים את הכסף, לא אזמין יותר גם אם יהיה זול,לא שווה תגובה לתגובהמאת אירנה ב 04/12/2022 13:04מסכימה עם כול האנשים שכתבו על גרופון ביקורת חריפה. ממש לא שווה לקנות קופונים מהם. תגובה לתגובהמאת גלעד ב 23/05/2021 11:18גרוע הזמנה של ואוצרים לקורס בישול דרך גרופון. הספק הודיע ביום הסדנא שהוא לא מקבל ילדים שלא התחסנו. גרופןן פיצו ב60 שח. חודש אחרי. הזמנתי טלויזיה עברו 20 יום המשלוח לא בגיע אין שרות לקוחות אין עמ מי לדבר. רק פניות בסמס והם לא חוזרים אלי הדרך היחידה היא לבטל את הויזה לא להתקרב לגרופון ולא לאתר באליגם ששיך להםתגובה לתגובהמאת טלי ב 13/05/2021 13:52אין שרות..לא לקנות מהםתגובה לתגובהמאת רות ב 08/03/2021 16:29 ( קישור לאתר שלי ) רוצה שכולם ידעו על נהתלטול שעברתי איתם שלום שמי רות המון פעמים רכשתי דרך גרופות ולא נתקלתי בבעיות אבל אחשב על הפנים רכשתי דרך גרופון קומקום חשמלי של בית אסק בשם BERKO מתברר שאין להם את הקומקום שחשתי. יום למחורת ביקשתי החזר כספי בית עסק אמר ששלך לגרופון לטיפול אני כבר ביום ה 8.3 וחשתי ב 24.2 ועד אחשב לא זיכו אותי וגם ביטלו לי את החישה שלי באתר זות עומרת שאני לא רואה את החישה היא נעלמה איך אפשר לבטל מי בלי לזכות. אני פונה מספר פעמים רק פעם אחד נציגה התקשרה ואמרה לי שיזכו אותך ביום חמישי שעבר ואני יהיה איתך במעקב אין שום מעקו אין יחס ההודעות שאני מקבלת מהם הם טוענים תיסתקלי באשרי זיכינו ואני עוקבת כול יום ין שום זיכוי מהם הם מורחים אותי מיפו לשם אומנם זה לא המון כסף אבל שהלקוחות עידעו אים מי יש להם עסק שגם אם אתה לא אשם בביטול עסקה מורחים אותך ואין מענה אנושי מספר פעמים השערתי פרטים אף אחד לא חוזר עלי כואב לי לעבור את המצב הזה עף פעם לא נתקלתי אם בעיה כו קטנה וכו מתלתלתתגובה לתגובהמאת גילה ב 03/11/2020 12:54גרוע מאוד. לאחר חודשיים וחצי הם מודיעים שהמשלוח אצל שליח. שבועיים לאחר מכן החברה שאמורה לספק את המוצר עצמו מודיעה שאין את המוצר. את הכסף הם גבו באותו יום של ההזמנה. אך איו מוצר ואין מענה מהם. אין אימליים תקנייםתגובה לתגובהמאת פחימה דוד ב 25/10/2020 09:47 ( קישור לאתר שלי ) גרוע מאד מאד מאד. אני לא ממליץ בכלל לקנות דרכם כי הם לא מתייחסים לתלונות לא עונים מספר הטלפון אשר מופיע בשרות לקוחות לא מחובר ואין עונים. הם פשוט מייאשים את הלקוחות בצורה זאת הם יודעים כמה הם גרועים אך להם לא אכפת כלל את הכסף הם קיבלו וזה הכי חשוב להם השאר לא מעניין אף אחד גם למכתב הזה הם לא יתייחסו כמו מכתבים קודמים.דוד 0524236838תגובה לתגובהמאת סוזי ב 24/10/2020 09:49אני בחודש 8 להיריון החלטתי להחליף מיטה ליותר גדולה ממשיש לי לפני לידה לצערי אלו היו ימי סגר והמענה טלפני של גרופון היה סגור. החלטתי להזמין מיטה זוגית גדולה דרך האתר, למרות הפחד שהיה בי, בכל אופן לאחר שבועים קיבלתי מיטה 120/190 ממש מאכזב, שירות לקוחות עונה לך במייל רק אחרי יומים, עד שחזר אלי נציג ולא הבין שאני הזמנתי מיטה דוגית גדולה 160/190 ובמערכת משום מה נקלט אחרת ושילמתי מחיר גהוע על השידרוג. הנציג שהבטיח לבדוק ולחזור לא חזר אלי, ואני יושנת על ספפה למרות שלא נוח לי במצבי כי שמתי את המיטה בצד, לא מסוגלת לעלות אליה אפילו, כל כך מאוכזבת ומרגישה. אני דורשת שתשלחו לי את המיטה שנזמנתי במחיר שהזמנתי הכי מהר שאפשר. אני דורשת צדק ליחס שקיבלתי. תגובה לתגובהמאת נילי ב 15/09/2020 21:13גם אני בין המאוכזבים של גרופון, אבל הקנייה שלי היא באמת מאוד קטנה ולא משמעותית וגם לא נורא אם היא לא תטופל, אולם כאשר אני קוראת את כל התלונות של אותם האנשים שהשקיעו וקנו דברים ולכולם תלונה רצינית אחת, אין עם מי לדבר ואף אחד לא עונה. לכן אני מציעה לכולם, יש גוף שנקרא המועצה לצרכנות תלונות הציבור, לכתוב אליהם ואני מבטיחה לכם שהבעיה שלכם תטופל באופן מיידיתגובה לתגובהמאת מירי בויום ב 30/08/2020 14:49 ( קישור לאתר שלי ) שלום יש לי זיכוי ואיני יודעת איך להשתמש בו חבל שכך השירות השארתי ארבע פעמים הודעה ואף אחד לא חזר אלי חבל שכךתגובה לתגובהמאת עזר בן ארוש ב 26/08/2020 10:22גם אני רכשתי מוצר בטעות ורוצה להחליף אותו במוצר אחר ולא מצליח לדבר עם מענה אנושי ..וזו פעם אחרונה שאני מזמין מגרופון התאכזבתי .. תגובה לתגובהמאת אביבה ב 08/07/2020 21:29בתאריך 29.4.2020 רכשנו דרך גרופון ריהוט לגינה של כתר פלסטיק, במחיר 1089₪. נשלחה הודעה שהריהוט יגיע תוך שבועיים. מאז עברו חודשיים וחצי, הריהוט לא הגיע. גרופון לא עונים לא מגיבים. כתר מתעלמים, לא חוזרים למרות שמבטיחים. לפני חודש הצלחתי להשיג במקרה את סילבי שהציגה עצמה כמנהלת שרות לקוחות. אמרה לי שרואה במחשב שהמובילים צריכים ליצור קשר איתנו. לפני שבועיים שוב השגתי את סילבי ואמרה שרואה במחשב שגרופון זיכו את החשבון שלנו( ממש לא!!). אחרי שלא הצלחתי לשכנע אותה שלא קבלנו כסף חזרה אמרה לי סילבי שדיברה עם גרופון והם יחזירו את הכסף. מיותר לציין שהכסף לא הוחזר עד עכשיו. האם זו המדיניות גם של גרופון וגם של כתר לטרטר את הלקוחות?. אולי כדאי שיקדישו זמן לאמינות,לשרות טוב ,ליחס ללקוח ,לא לנפנף לקוחות בשקרים.. שיפסיקו להשמיע פירסום שהם מספר 1. בפועל השירות שלהם לא שווה כלום. תגובה לתגובהמאת אירנה סליוסרנסקי ב 05/07/2020 13:03בתאריך 28/05/20 רכשתי דרך האתר גרופון אופני ספינינג מקצועיים HOMETOWN ב1699 ש”ח. שם בית העסק: טיאוקס גרופ. יחד עם אופניים מגיע מסך קטן שעליו צריך להופיע מרחק, מהירות, זמן, דופק וקלוריות. המסך הגיע פגום, כי כאשר אני רק מתחילה לפדל, המספרים מיד קופצים. לדוגמא, כשאני מפעילה מסך ומתחילה לפדל, מראה שהמרחק כבר 13 ק”מ, זמן- 10 דק, קלוריות- 20 וכו׳. כמה פעמים התקשרתי לחברה, שלחתי במייל תמונה של המסך, אמרו לי לשלוח סרטון, ניסיתי לשלוח סרטון אך זה לא נתן לשלוח לכן ביקשתי שיחזרו אליי, שיביאו מספר טלפון אחר, השארתי מייל וטלפון שייצרו איתי קשר ועבר כבר יותר מחודש והם לא חזרו אליי! ביקשתי החזר כספי על מסך פגום או החלפת מסך ולא קיבלתי מענה. אי אפשר לדבר עם מנהל או אחראי כדי לקבל תשובה מספקת, הם לא זמינים בטלפון. לכן אני רושמת פוסט הזה שכולם יידעו ולא ירכשו מוצר זה עם מסך פגום. שאנשים יידעו על השירות אדיש, חוסר התייחסות לבקשות ותקלות של הלקוחות, חוסר אמון והתעמלות מוחלטת. תגובה לתגובהמאת מיכאלה ב 10/06/2020 16:45זהו. אין מענה אנושי בגרופון מאז פרוץ מגפת הקורונה. קנינו חבילה לחו"ל דרך גרופון. קבלנו הודעה מיישראייר על ביטול הטיסות ושיישראייר תחזיר את הכסף לרוכשי הכרטיסים. עוד הובהר שמי שביצע את העיסקה באמצעות גרופון, ההחזר הכספי מישראייר יבוצע באמצעות גרופון. פניתי לגרופון עוד לפני סגר הקורונה ונמסר לי שתוך חודש ממועד הזיכוי מישראייר, גרופון תזכה אותנו בהחזר סכום כרטיסי הטיסות שבוטלו ישירות לכרטיס האשראי. מאז עברו למעלה מ - 3 חודשים ולא קבלנו החזר כספי ואף אחד לא עונה בשירות לקוחות של גרופון. במענה הקולי של שירות הלקוחות יש רק אופציה להשאיר פרטים כדי שיחזרו אליך אבל איש לא מתקשר, איש לא חוזר אלינו וקולם נדם. סתם מבאס, לשלם אלפי שקלים, לקבל הודעה מישראייר שנזוכה על מחיר הטיסות באמצעות גרופון ועכשיו צריך להתחיל במלחמת התשה ארוכה מול האטימות והאדישות של גרופון. עכשיו, אם שירות לקוחות לא פעיל, מצופה שגם שאר הפעילות בחברה לא תהיה פעילה, אבל מאז פרוץ מגפת הקורונה גרופון מפרסמת אין ספור דילים חדשים, כולל משלוח הודעות ב-SMS ובדוא"ל. אז שיהיה ברור. עד שהכסף לא חוזר אלינו, שום עסקה חדשה לא נבצע דרככם. מקווה מאוד שבסוף נקבל את ההחזר הכספי עבור ביטול הטיסות שבוטלו ע"י ישראייר ולא על ידינו.תגובה לתגובהבתגובה למיכאלה מאת איריס אביטל ב 06/10/2020 18:30היי מיכאלה,גם אנחנו רכשנו דרך גרופון חבילת נופש משפחתי ועד היום למרות חוק הממשלה שצריכים להחזיר את הכסף עד1/10/20 לא קיבלנו שום דבר קיבלתם תגובה?מאת ליליה ב 09/06/2020 14:03 ( קישור לאתר שלי ) גרופון לא עונה לטלפון . שולחת מייל .עונה נציג שלא מבין כנירא כלום. עשקה של 20000שח ביטלתי עקב קורונה .חברת תיירות אומרת שהיא מחזירה כסף לגרופון וגרופון ללקוח. פונה לגרופון כותבים לי שבית העשק אחראי וכו. ואי אפשר לדבר עם מנהלים ואחראים כדי לקבל תשובה מדוייקת. התנהלות לא מיקצועית רק לוקחים כסף ולא מתיחסים ללקוח . לא ממליצה לקנות דרכם.תגובה לתגובהמאת אבי ב 03/06/2020 10:33רכשתי מספר שוברים למסעדות מקומות בילוי וכו טרם נסגרו בגלל סגר הקורונה. ניסיתי ליצור קשר עם גרופון- אין מענה והתעלמות מוחלטת. מאידך הם ממשכים לפרסם דילים ......תגובה לתגובהמאת ליליה ב 01/06/2020 14:31אי אפשר ליצור קשר עם נציגים. לא נותנים מענה. מאוד מאכזב.תגובה לתגובהמאת לקוח לא מרוצה ב 20/06/2018 15:54ישנה עוד סוג של רמאות של גרופון הזמנתי ומבינציית סושי דרך אתר גרופון, באמץר גרופון היה כתוב ששווי ההטבה הינו 340 שח ובאתר זה עולה 170, לאחר שהזמנתי מהמסעדה את הגרופון נודע לי כי במסעדה שווי ההטבה הינו 190 וכך בעצם רימו אותי וגרמו לי לקנות את ההטבה בגרופון כביכול בלהראות לי שהעסקה משתלמת שבעצם היא הנחה של כ10% ולא 50% תגובה לתגובהמאת ורד ב 17/06/2018 16:13בלתי ניתנים להשגה, מטעים בפרסום. התנהלות מתישה. בעיצומה של חוויית קניה גרועהתגובה לתגובהמאת גיא מירה ב 14/05/2018 09:23תקשורת קשה עם שרות לקוחות פשוט לא עונים כרגע אני כבר כמעט 50 דקות על הקו מוזיקות, תגובה לתגובהמאת יוני ב 21/09/2017 11:10לצערי גם אני מותש (מוצר פגום )שלושה חודשים מול שרות הלקוחות מחברת גרופון אתר שנותן במה למוצרים מזויפים ובחוצפתו טוען שהספק הוגן ובסדר שימו לב יש הרבה מוצרים מזויפים באתר והמחירים מאוד גבוהים שניתן למצוא מחירים יותר זולים בחנויות בארץ ועם שרות יותר.תגובה לתגובהמאת יהודית הלל ב 10/07/2017 23:14 ( קישור לאתר שלי ) ברצוני להזמין הטבה של גרופון ואין לי סיסמא. איך מתקשרים אליכם?תגובה לתגובהמאת יעקב ב 25/10/2016 14:48פניה לביטול עסקה.... מס' הטלפון לנציג שרות לצורך ביטול עסקה 09-7662157 הצלחתי לקבל נציג שרות לאחר רק המתנה ארוכה מאד מאד. תגובה לתגובהמאת משה ב 14/10/2016 11:57לא לקנות כלום בגרופון!!! קניתי גרופון לשטיפת רכב בפתח תקווה. הגעתי ביום שישי לשטיפה. אחרי שחיכיתי בתור למעלה מחצי שעה, הגיעו לקחת ממני את הכסף. כשהצגתי את הגרופון , אמרו לי שמצטערים לא מקבלים גרופון ביום שישי. כשהראתי להם שכתוב שביום שישי אפשר לממש את הגרופון, אמרו לי שהם לא מקבלים בערב חג. כשהסברתי להם שהיום זה שישי וערב חג זה בכלל יום ראשון, אז אמרו לי במילים האלה "בשבילי זה ערב חג היום". כמובן שגרופון אמרו לי להסתדר מול בית העסק ואין להם שום אחריות על זה. "מה שעולה זול משלמים עליו ביוקר" תגובה לתגובהמאת אני ב 10/07/2016 17:39שלא תעיזו לרכוש כרטיסים דרך אתר גרופון ובית העסק.
רכשתי 2 כרטיסי ספא דרך אתר גרופון מול בית העסק גבו ממני את הכסף ולא עונים לי בטלפונים ולא בהודעות . בקיצור "עקצו אותי" וגרופון עונים בתשובות וירטואליות.
ראו הוזהרתם!!!
אל תגידו שלא אמרת!!!!
אני כמובן לא מתכוונת לוותר, אבל זה מתיש....
תגובה לתגובהבתגובה לאני מאת נאיבית ב 08/11/2017 12:36רמאות לשמה.מאת רונית ב 10/07/2016 17:35איך מבטלים את האתר המחורבן הזה שנקרא גרופון???
תגובה לתגובהמאת אורית דוד ב 05/07/2016 11:31רכשתי 4 כרטיסים להצגת קריוס ובקטוס ביום חמישי הקרוב בכפר יונה. מייד לאחר הרכישה השארתי מייל בבקשה שייצרו עימי קשר ועד היום לא חזרו אלי. היום אני גם מגלה כי ההצגה בוטלה. ושוב אני מנסה ליצור קשר בטלפון 09-7662157 כבר 39 דקות ואין מענה!!תגובה לתגובהמאת לחדן שרית ב 03/07/2016 15:50שלום שמי שרית אני מנסה להתקשר לחברת גרופון לבדוק על טעות שנעשתה אני ממתינה למעלה משעה ועשרים זה ממש ביזיון שאין מענה רכשתי חופשה וביצעו לי שעיסקה בתשלום אחד תגובה לתגובהמאת הרוש יעקב ב 01/02/2016 09:27רכשתי קפסולות של קפה בתאריך 26/12/15 עד לרגע זה הקפסולות לא הגיעו למרות שבעסקה רשום 6 ימי עסקים ועברו כבר חודשיים וחצי כל הנסיונות לברר מול גרופון מה קורה נתקלים באטימות ובתשובה כי המשלוח בדרך עד עכשיו לא קיבלתי תשובה מדוע עברו חודשיים והמוצר עדיין לא התקבל . ממליץ לא להזמין את המוצר של קפסולות תואמות נספרסו ולחוב פעמיים לפני שמזמינים בכלל מוצרים מגרופון תגובה לתגובהמאת אילנה איבצן ב 18/01/2016 15:20 ( קישור לאתר שלי ) בדיוק כרגע מבטלת עיסקה של גרופון לחו"ל רמאות לשמה זהירות אל תתפתו חשדתי וחבל שעשיתי את העיסקהתגובה לתגובהמאת חגית ב 05/12/2015 08:43שלום רב כבר פעם שלישית שמחיבים אותי בכרטיס בלי תמורה תגובה לתגובהמאת אילן ב 05/11/2015 09:07קניתי מטף לכיבוי אש שעלה לי קרוב ל 200 ₪ ושכחתי לסמן כולל משלוח, לא יצא לי להגיע לת"א לקחת את זה, כלומר הגרופון פג תוקף ולכן לא מימשתי אותו. זה קרה לפני כמה שנים. הסבירו לי שברגע שפיספסתי את הזמן גמרנו ואין מה לעשות. אמרו שאדבר עם בית העסק, בית העסק אמר לדבר עם גרופון... עד שהבנתי שנדפקתי בכ- 200 ₪ שהלכו לפח... :(תגובה לתגובהמאת אילן ב 05/11/2015 08:59קניתי עשרה גרופונים לפלאפל בפיתה/בגאט ב-5 ₪ כ"א, הזמנתי בגאט ובעל העסק סרב לקבל את הגרופון ושילמתי מחיר מלא של 15 ₪ (גרופון פלוס 10 ₪) הוא התקשר לנציג גרופון וצעק עליו שזה לא מה שהם סיכמו! התקשרתי לגרופון שענו לאחר חצי שעה ואמרו שלפי מה שמפורסם הדיל כולל רק פיתה. כל נסיונותיי להסביר שיש לי עשרה גרופונים מודפסים(!!) שכתוב עליהם "פיתה/בגאט" עלו בתוהו וכרגע אני צריך לספוג את זה...תגובה לתגובהמאת נדין ב 28/04/2015 15:42רכשתי גרופון ובית העסק סגר. עלי לציין שגרופון לא מעוניינים להחזיר את הכסף למרות ששולם להם ולא לבית העסק כפי שלפעמים נמכר הקופון.תגובה לתגובהמאת סופי ב 18/02/2015 20:10 ( קישור לאתר שלי ) רכשתי שולחן עגול של קיקה בגרופון קיבלתי שולחן פגום וושונה מההזמנה, עד שהחליפו יצאה נשמתי בסוף בפעם השניה הביאו שולחן שתואם את התמונה בשובר אך לא תואם את המידות .פניתי מיד לספק אמר לי את לא יודעת לקרוא מה שכתוב בשובר אחכ ראה שאני צודקת הפיל את האשמה על גרופון שטעו במידות גרופון מפיל עליו שנתן מידות שגויות. . לאחר תלונות ושיחות טלפוניות מורטות עצבים עם שירות לקוחות ולאחר שהתברר לי שכל השולחנות אותו הדבר ואין לי אפילו למה להחליף ,החלטתי לנסוע למחסן ולנסות את מזלי בנסיון למצוא בכל זאת מידה נכונה . נתקלתי בחבורת ערסים שלא הבינו על מה אני מדברת וגם דיברו מגעיל .. ולבסוף נחשו מה? יצאתי כלעומת שבאתי ונשארתי עם השולחן עם המידות הלא נכונות שעומד בסלון ומעצבן אותי כל יום מחדש .. ונחשו מה עוד? השולחן עם המידות השגויות עדיין נמכר באתרתגובה לתגובהמאת חיה ב 04/01/2015 19:59קניתי בbuy 2 ' ' לפני מעל שלושה שבועות , הבטיחו הספקה מהירה , לא סיפקו , עוד מעט עבר חודש ימים , מפנים אותי לספק , הספק מפנה לשירות לקוחות , ואין עונה ואין מוצר . לא לקנות בקופונים , גזל לאור היום ואין אבא , לטענתם הם מוכרים את הקופונים ואינם אחראיים על הסחורה , אבל שמם מופיע בקבלה ובחשבונית והם הורידו את הכסף . בקיצור גזל לאור היום , קונים ולא מקבלים תגובה לתגובהמאת ריקידנון ב 06/08/2014 22:02 ( הפרופיל שלי ) זה מאוד פשוט. עם אקיוטק זה עבד. מציפים את המועצה לצרכנות בתלונות והם כבר יטפלו בהם.תגובה לתגובהמאת אדוה ב 25/06/2014 19:51אצלי היה מקרה אחר. קיניתי מוצר וקיבלתי מוצר פגום, עכשיו כמו שאתם יודעים עד שגרופון עונים הנשמה יוצאת...רק אחרי שבועיים היה לי לאן לשלוח את המוצר, עד שהגיע אליהם עבר מעל חודש, אז הם לא הסכימו לקבל אותו. שילמתי על מוצר, קיבלתי פגום ולא קיבלתי שום מענה מגרופון עצמו שאכפת להם, שהם דואגים ללקוח -כלום. תגובה לתגובהמאת אושרת ב 06/06/2014 23:09רכשתי שלושה שוברים של משקפי שמש יוקרתיים ב-50 ש"ח כל אחד. זו היתה סוג של הטעיה בפרסומת כי יכולת בהחלט לחשוב שאתה רוכש זוג משקפיים ב-50 ש"ח, כשבפועל רק קיבלת הנחה הזויה על סך 700 ש"ח ורוב המשקפיים בחנות עלו מעל 1000 ש"ח. מילא.. כשרציתי להחזיר את השוברים ולהמיר אותם למשהו אחר מהאתר- נאמר לי שלא ניתן כי עברו שבועיים מיום הרכישה. וזאת כאשר העיסקה עדיין היתה בתוקף למימושה! טענתי חזרה שלא קיבלתי מהם שום מוצר ואין שום הצדקה שלא ימירו את 150 השקלים האלו למשהו אחר. כל בית עסק שמכבד את עצמו ועומד מאחורי טיב ואמינות המוצר שהוא מוכר צריך לכבד את רצון הצרכן אם איננו מעוניין בעיסקה. בקיצור- גנבים!!!תגובה לתגובהמאת גרובר זהבה ב 24/04/2014 08:37 ( קישור לאתר שלי ) אני לא מצליחה בשום אופן להכנס כדי לרכוש מוצר. יש לי סיסמא, לא עובד. אני מחליפה סיסמא , ושוב לא עובד. נא עזרתכם.תגובה לתגובהמאת לי ב 23/02/2014 09:46שלום לפני כחודש רכשתי גרופון לחלל המופלא התקשרתי לשירות ושוחחתי עם נציג שלא עזר לי כלל .
יצא גרופון חדש לאותו מקום וביקשתי שיאריכו לי את התוקף
פשוט אטימות...... מקווה שמישהו בכיר יצור קשר איתי אחרת אדאג שאני ואף אחד מחבריי לא ירכשו דרככם 050-4927486
תגובה לתגובהמאת מזל ב 06/02/2014 14:48שכחתי את סיסמתי, מנסה לקבל סיסמה חדשה אולם לא נשלח למייל שלי דבר. מקבלת את הפרסומים שלכם אולם איני יכולה לרכוש. מה עשינו בזה ? תגובה לתגובהמאת יעקב טייב ב 23/01/2014 17:50ביום שלישי האחרון רכשתי דרך גרמופון 7 ארוחות במסעדת טנזורי בהרצליה פיתוח כתבו לי תודה שהזמנתי. ושישלחו לי במייל את הקופונים ,אך עד היום לא קבלתי שום תשובהתגובה לתגובהמאת טלי ב 09/01/2014 19:29היי, רכשתי מהגרופון מעמד לנעליים שכביכול 59 ש"ח אבל עם הדואר הרשום זה יצא 88 ש"ח כשאתר החברה הוא ברדקס bradex הממוקם בחיפה, המוצר לא שווה אפילו חמישה שקלים, שוקל איזה 400 גרם למרות שבברדקס אמרו 4 קילו, שני חתיכות פלסטיק וכמה ברזלים מחלידים, כאשר ניסיתי לחבר את זה הברזל שבר את הפלסטיק.תגובה לתגובהמאת אורטל ב 09/01/2014 11:47אני מסכימה פה עם כל מילה קניתי מהם כרטיסים לבימה,רק שהם לא מעדכנים אותך במעמד הקנייה באותיות הקטנות, ומקומות הישיבה הם ביציע באולם רובינא בלבד,משורה שלישית ומעלה ,טוב שלא הושיבו אותנו על הגג. ועוד סיפור:נסענו לאילת וקניתי שני שוברים לעיסוי במלון אמריקאנה,התמונה של המקום הייתה מאודד מפתה,כשהגענו למקום הזדעזנו,אפשר לומר שמכון ליווי נראה יותר טוב ואני לא אציין איזה טיפוסים יצאו משם ברגע שהגענו,התקשרתי להתלונן והחבר'ה החצופים של גרופון נתנו לי שובר זכות של 25 שקלים..פשוט ביזיון.תגובה לתגובהמאת אריה גרין ב 08/01/2014 16:38 ( קישור לאתר שלי ) יש להזהר מהם .במיוחד מהאותיות הקטנות. קטנות .. רכשתי גרופון ולא השתמשתי בו הוא היה בתוקף .ביקשתי לבטל אותו. הם טענו שעברו 15 יום מיום הרכישה. והם מבטלים רק עד 14 יום. גם בבית העסק מסעדה שרכשתי ,היו מגבלות שכתובים בקטן קטן .מעניין למה הם עוזרים לעסקים להתחמק .תגובה לתגובהמאת צביקהמחיפה בדיקה ב 18/12/2013 22:54 ( קישור לאתר שלי ) איני רוצה לקבל. גרמופון ירושלים אנו מחיפהתגובה לתגובהמאת שושי ב 12/12/2013 11:53גם בזכותנו גרופון התעשרו בכמה שקלים. לא ממשנו את הקופון שרכשנו בזמן, וגם לנו נציגה ממושמעת דקלמה את אותו דקלום מנוכר עם שמחה לאיד. בכל מקום מכובד היו נותנים זיכוי לרכישה אחרת. אך כנראה גרופון בונה על כך שאחוז מסויים ישכח לממש קופונים בזמן וכך הרוויחו לא אחוז קטן מסויים אלא 100% רווח. אז החלטנו להתנתק ולא לשמוע מהם יותר.תגובה לתגובהבתגובה לשושי מאת אייל ב 01/01/2014 10:15הי שושי גם אנחנו באותו מצב שלך ואיני רוצה לשתוק לחברה הבזויה הזו אני רוצה לארגן קבוצה או דף בפייסבוק בכדי שכולם ידעו על חברת גרופון ויזהרו אשמח להמלצות ועזרה מכל אחד שיכול תודה אייל. eyalsuny@gmail.comמאת דוד רצון ב 08/12/2013 17:38 ( קישור לאתר שלי ) מפגרים עם תעודות!!!! אין כל אפשרות לתקשר אתם בשיחה אישית , עלבון למדינת ישראל שמרשה שירות כל כך זלזלני וחובבני 054 4383879 דודתגובה לתגובהמאת יוחנן שטראוס ב 10/11/2013 11:44 ( קישור לאתר שלי ) שרות לקוי ביותר,טלפניות שהעברית שלהן נבלעת בגרון,אין משלוח הודעות רכישה ללקוח,אין מצב של ידיעה ברורה שההזמנה אכן התקבלה,אין הסברים באתר לאוכלוסיה בוגרת שאינה שולטת במחשב כמו בני 20-30,לצערי אני בן 73! השרות "זבל" בפרוש,לידיעתכם.תגובה לתגובהמאת חן ב 05/11/2013 15:15שלום רב, הזמנתי דרך אתר גרופון דייל לוורנה מ 7.11-11.11 כאשר התקשרתי לחברת הנסיעות התברר לי כי הדייל הוא מ- 7.11-10.11 . יתרה מכך, הטיסה בחזור היתה ב 9.00 בבוקר כך שחברת גרופון גזלה ממני יומיים מלאים!!! פניתי לחברת גרופון שאכן אמרה כי הייתה טעות. ביקשתי לקבל פיצוי היות ושילמתי על יום יותר בשדרוג החדר אך מאז לא חזרו אלי ואף הציעו לי זיכוי מזלזל של 100 ש"ח בקניה הבאה. אני לא מעוניינת בדייל - ומתקשרת לחברת גרופון לבטל את הדייל - החברה מסרבת לבטל לי את הדייל למרות שגזלה ממני כסף שלא כחוק! בנוסף הנציגות של חברת גרופון מתנהגות בחוצפה ואף ניתקו לי את השיחה בפנים. מנהל שרות הלקוחות שלהם לירז מסר לנציגות שלו שיחזור אלי אך טוען כי הוא עסוק כבר יומיים!! כך גם מנהלת מחלקת תיירות טל!!! אני ממליצה לכולם לא להשתמש בשרותים של חברת גרופון!! בנוסף הדייל ששילמתי עליו כ 1500 ש"ח נימכר בישראייר ב 1050 ש"ח!! ושם נותנים באמת 4 לילות כמו שהזמנתי מלכתחילה!תגובה לתגובהבתגובה לחן מאת אייל ב 01/01/2014 10:18אשמח אם תצטרפו אלי להקים דף בפייסבוק ולהתלונןמאת פולצ'ק ב 22/10/2013 08:22המלצתי לפרסם ברשתות החברתיות ולהפיץ כמה שיותר . אני אישית קיבלתי בקייץ שעבר שובר מתנה לספה זוגי בשווי 800 ש"ח (חברי רכשו ב 400 ש"ח ) היות והייתי מאושפז בב"ח כ 10 ימים ולאחר מכן החלמה בבית הגיתי יומיים לאחר פקיעת השובר . הספק מלון קרלטון נהריה ניסו לתקשר אם השירות ולהאריך את השובר . כמובן שלא ענו !!! פניתי במכתב לשירות של גרופון . והתשובה : שלום, צר לי כי זו התחושה שנגרמת לך. אך עם זאת, אנו לא מאריכים תוקף של שובר בשום אופן. דבר זה הוא הפרת חוזה מול בית עסק ואנו לא מבצעים זאת. כל תנאי העסקה מופיעים באתר וכן מומלץ לקרוא את התקנון על מנת למנוע טעויות שכאלה. בברכה, קארין צוות גרופון את הברכות שקארין תשמור לעצמה . עד היום לא קיבלתי החזר עבור השובר ולא פיצוי עבורו . גרופון התעשרו ב 400 ש"ח .תגובה לתגובהבתגובה לפולצ'ק מאת אייל ב 01/01/2014 10:19אשמח אם תצטרפו אלי להקים דף בפייסבוק ולהתלונןגם לי היה מקרה דומה לשלך והם התעשרו מני ב 700 ש"ח ממש חוצפה חייבים לעשות משהומאת גבורה ב 15/10/2013 10:17יש לי תלונה על בית עסק שפרסם גרופון התבקשתי לבוא ליעוץ ואקבל את מחיר הגרופון (בית העסק רשת מרפאות רויסטה טיפולים אסטטיים הטלפון 0747025766 / 050-2223907
הגעתי בשעה שקבעו לי לאחר שטילפנתי והם כמובן לא הסכימו לא הסכימו לתת לי את מה שהובטח בגרופון אלא אם ארכוש מזרקים נוספים לדעתם אני צריכה עוד שלושה מזרקים במחיר של מלא - אשמח אם תתקשרו אליי לפרט את העלבון והבושה לא הסכימו בשום אופן לתת לי עפ"י הגרופון ורק אם ארכוש טיפולים נוספים - בושה וכלימה יחס מחפיר - מבקשת להתלונן ולחזור אליי אם החברה לא אמינה ואתם כחברה אמינה לא בודקים אותם ??????????
תגובה לתגובהבתגובה לגבורה מאת שרה חזן ב 21/10/2013 07:07שלום רב.יכול להיות שאת באמת צריכה ניתוח פלסטי ואת לא מתאימה להזרקות,חשבת על זה?עוד שלושה מזרקים ...כנראה הם היו עדינים מדי.אולי מצבך גרוע באמת.תשלימי אם זה.בתגובה לגבורה מאת רותי ב 20/10/2013 08:25שמי רותי ויש לי המון ניסיון בתחום האסתטיקה.יכול להיות שיש לך הרבה קמטים ולכן את פשוט לא מתאימה לטיפול,הרי מדובר ב סיסי אחד בלבד,אני כלקוחה בקליניקות שונות שמפרסמות גרופונים הבנתי באיזהו שלב שאם אומרים בקליניקה לא מתאימה לטיפול זה אומר שצריך יותר חומר ופשוט לא יהיה תוצאה רצויה,מאז שאני מקשיבה לרופאים יש לי באמת תוצאות מדהימות.אגב בקליניקה רויסטה טופלה אמי המרוצה ואחותי שלא מפסיקה להתלהב מהתוצאה של הטיפול שהיא קיבלה.את גם צריכה להבין שמי שמפרסם גרופון מעוניין בתשלום עבור השירות,לכן אם הם סירבו לעשות לך אז הם סירבו גם לקבל תשלום עבור בקופון שרכשת וזה מראה שהם מאוד אמינים,אם לא היה כך,היו עושים לך טיפול במטרה רק לקבל כסף,אך הם לא עשו זאת,כנראה מתוך הבנה שלא תראי תוצאות.מאת ליאנה זית ב 14/10/2013 16:39 ( קישור לאתר שלי ) לפני חודשיים רכשתי מ"גרופון" שוברים למסעדה ולא שמתי לב שתוקפם פג בתחילת החודש . לתומי , חשבתי שלא תהיה בעיה ואוכל לקבל החזר לחשבון ה"גרופון " שלי למימוש הכסף לקניה הבאה, הרי שהכסף לא יצא מקופתם , מאחר שבית העסק מקבל כסף כנגד השוברים. להפתעתי , נאמר לי בשירות הלקוחות שלא אוכל לקבל זיכוי , 325 ש"ח יישארו אצלם מבלי לתת שום תמורה . הנציגה שדברה איתי הייתה גסת רוח וחזרה על משפטים ששיננה ללא שום התייחסות עניינית לבעיה. כך גם מנהל שירות הלקוחות בשם לירז שענה למייל שלי בתשובה יבשה ולקונית. ברור שזה פשוט גזלה, אני בטוח לא אקנה שום דבר מהאתר ולדעתי כדי לקחת בחשבון שאם שכחתם לנצל את השובר ותוקפו פג כספכם ירד לטמיון. אז שלא יעבדו עליכם...תגובה לתגובהמאת יצחק נובוגרוד ב 09/10/2013 09:05שרות גרוע, לאחר הקניה לא מעניין אותם כלום.קניתי קפסולות לקפה אספרסו בחרתי סוג קפה וקבלתי רק את מה שיש להם, לאחר ברור מול הספק טעמים פלוס שאני לא יודע מה זה הפלוס ,יושבים שם חבורת שקרנים ומספרים סיפורים בקיצור אנשים לא לקנות שום דבר לא מגרופון ולא מטעמים פלוס כי הקפה שלהם פשוט מגעיל ולא קרוב לנספרסו המקורי יקר יותר אבל קפה ולא זבלתגובה לתגובהמאת מזל ב 09/09/2013 10:03כל מילה שנאמרה שם צודקת, כל מה שקניתי משם הציג משהו מסויים ובפועל זה לא מתקרב לתיאור. כל תיאור בומבסטי וכשזה מגיע לא שווה לא רק להנחה גם לחצי מהמחיר שמוצע, אני ביטלתי את חברותי שם וטוב יעשו הרבה אנשים שיעשו כך. פשוט עבודה בעניים.תגובה לתגובהמאת חן ב 19/08/2013 17:08עד כה לא היתה לי בעיה לקבל זיכוי. לא יודעת מה קורה עם הזיכויים האלו, נראה לי שכסף לא אקבל חזרה. הבעיה היא עם איכות המוצרים, שלא נבדקים. פעם קניתי לכבוד חגיגת יובל קופונים לפינוקי שוקולד לחנות שעדיין לא נפתחה, פעם קיבלתי מצלמה לרכב שלא עבדה ולאחרונה הזמנתי רשתות נגד יתושים. חוייבתי ב-4, קיבלתי 2 כשגיליתי שהם זבל מוחלט. עכשו אני צריכה לריב עם המפיץ, כך אמרו ב"גרופון".תגובה לתגובהמאת גיל ב 17/08/2013 23:41חברים יקרים. תפנו ותתלוננו באתר אמון הציבור ובאתר המועצה הישראלית לצרכנות. מסתבר כי לקוחות רבים שנפגעו מאתר גרופון התלוננו במוסדות אלה והיום הם מבינים שיש בעייה קשה עם אתר גרופון. העבירו תלונותיכם שיכירו את ההיקף האמיתי של התופעה. להלן התייחסות האתר לתלונתי : 26-06-13 לכבוד האחראי על פניות הציבור גרופון דואל: support@groupon.co.il שלום רב, הנדון: תלונה שהתקבלה באמון הציבור במענה נא להזכיר תלונה מספר – 192486 1. אמון הציבור הוא ארגון חברתי, במעמד מלכ"ר, הפועל לקידום הגינות בעסקים במדינת ישראל. הארגון מפעיל מוקד תלונות, המטפל בתלונות צרכנים נגד עסקים ורשויות שלטוניות ללא תשלום. 2. באמון הציבור התקבלה תלונת גיל ...., . 3. מהנטען בתלונה עולה חשש לקיום דפוס הליקוי: בעיות בביטול עיסקה . על פי ממצאי אמון הציבור מדובר בליקוי חוזר ובעייתי במשק 4. בהתאם לאמור לעיל נבקש התייחסותכם לנטען בתלונה ולליקויים העולים ממנה. 5. הנכם מתבקשים לתת מענה ענייני בכתב לתלונה תוך התייחסות מפורטת לנטען בה וזאת תוך עשרה ימים מיום מכתב זה. תשובה שאינה עניינית אינה בבחינת מענה. תשובה בכתב ו/או בכל ברור אחר - נא להפנות ליאיר קמה, אחראי טיפול בתלונות. תגובה לתגובהמאת gil ב 17/08/2013 23:08שומר נפשו ירחק !!!!! תתנתקו מאתר גרופון, זו הדרך היחידה שתשמור עליכם כצרכנים. מעבר לכך גשו והגישו תביעות משפטיות נגד החברה הגזלנית הזאת.תגובה לתגובהמאת להתנתק מגרופון ב 15/08/2013 15:56אכן, אצל גרופון אין שום גמישות ושום התחשבות, שום אישור מחלה ולא כלום. בחברות קופונים אחרות מוכנים לקבל שגם אתה בן אדם ולהתגמש ביום יומיים. אז לאן הכסף הלך??? את זה הם לא מגלים, אז ברור לאן... אכן נכון מה שכתוב כאן, והתחושה היא שזהו רק קצה הקרחון, וגרופון ישראל, לפחות, הרבה יותר גרועים ממה שנדמה. אני התנתקתי מהם, וזהו. תגובה לתגובהמאת אלחנן ב 13/08/2013 17:08חיפשתי גרופון בגוגל ע"מ להזמין חופשה בחו"ל .איזה מזל שנפלתי על האתר הזה עכשיו אני מדלג על האתר של גרופון .עם כ"כ הרבה תלונות של אנשים יש סיכוי גבוה שגם אני יפול בפח אז אני בורח תגובה לתגובהמאת טלי ב 12/08/2013 10:14אחד האתרים הכי בעייתיים, אין שירות לקוחות, אין עם מי לדבר. פשוט אתר של חוצפנים. אל תקנו משם...תגובה לתגובהמאת עמיהוד כרמל ב 11/08/2013 12:30אני מבקש לנצל מקום זה ולבקש להסיר את כתובתי במיילamihudca@gmail.com אינני מצליח לבצע זאת באתר שלכם.אני ממשיך לקבל וזה בסדר בכתובת -ami_carmel@walla.com אני משתמש ברכישות אצליכם דרך הכתובת ב walla.אז תמשיכו לשלוח לשם .אנא עדכנו אותי כי קיבלתם את בקשתי ואכן ביצעתם. תודה מראש.תגובה לתגובהמאת פנינה ב 07/08/2013 10:31רכשתי לא פעם מוצרים דרך גרופון והייתי מרוצה. שובר שקניתי והחלטתי כעבור יום לבטל - קיבלתי ביטול ללא בעיה. הבעיה היחידה, לדעתי - שלא קוראים מספיק טוב את העסקה והאותיות הקטנות. כך יצא שקניתי 5 שוברים לארוחה ובפועל הסתבר שזו לא מנה עסקית אלא קופון לרכישת אוכל מוכן. כשקראתי טוב יותר את תנאי העסקה ראיתי שהטעות הייתה שלי. בכל מקרה, לדעתי הרוכש צריך לבדוק היטב את העסקה, בדיוק כמו שעושה השוואת מחירים בכל קניה רגילה. תגובה לתגובהמאת גיל ב 01/08/2013 22:54אתר גרופון נוהג בלקוחותיו כשבויים בידיו ונתונים לחסדיו ! ברגע שרכשת מוצר מסוים וחלילה פספסת בשעה את המועד האחרון למימוש, תחוייב במלוא הכסף למרות שלא קיבלת שום מוצר ולאתר לא נגרם שום נזק !!! אנשי שרות הלקוחות אטומים וכמעט בלתי אפשרי להשיגם, יחס מזלזל ומתנשא, פשוט חברה שחייבים להתרחק ממנה. אתרי קופונים אחרים שולחים התראה שעומד להיגמר מועד המימוש של השובר, אך לא כך גרופון, רק אורבים לך שתישכח ויגזלו את כספך. חברה גועלית הנוקטת בשיטות של חוסר הוגנות ורמאות כלפי לקוחותיהם. אני אתם גמרתי לעד אך רואה חובתי להזהיר אחרים מחברה הנוקטת בשיטות של נוכלים. לצערי אתרי הגנת הצרכן בישראל אימפוטנטים ואינם בעלי רצון אמיתי להגן על הצרכנים, אין מה לעשות אלא להחרים את אתר גרופון ולהציף את החומר על מנת שיכירו את זה כמה שיותר אנשים. היזהרו מחברת גרופון !!!!!!תגובה לתגובהבתגובה לגיל מאת אורן ב 28/09/2013 14:11כל מילה סלע! (עושים קומבינה מזה שאנשים לעיתים מפספסים את מועד השובר, ולא מוכנים להסביר מי גוזר את הקופון כי בעל העסק טוען שהוא לא מקבל כלום.....)בתגובה לגיל מאת לנתק את גרופון ב 15/08/2013 16:00צודק בהחלט! להפיץ את המידע - גרופון אורבים לגזול את כספך, ולא מעניין אותם שעברה שעה או יום - הכסף משולשל לכיסיהם וזהו. לא לאפשר להם למלא את הדואל שלך בהצעות, הנדל"ן הזה, של התיבה שלך ושל תשומת הלב שלך, הוא יקר ולא יאה להפקירו לגזלנים.מאת יפה ב 01/08/2013 19:24זה ממש חמור, זה נותן לי ספק באם להזמין מוצר זה או אחר דרככם.תגובה לתגובהמאת יפית ב 01/08/2013 10:57תודה על ההזהרה, הייתי בדרך לרכישה אבל נראה שכבר לא. פשוט גועל נפש! זה מה שנותר לי לומרתגובה לתגובהמאת רן רונן ב 29/07/2013 23:50זה לא רק הם, יש אתר הקרוי קבוצתי מפרסם קופון למסעדת המזללה של מאיר אדוני בנחלת בנימין , הגענו לשם והם לא כיבדו אותו, פניתי לאתר והם קשקשו משהו על עידכון ןבינתיים פרסום שיקרי ממשיך חבלתגובה לתגובהמאת מגי ב 22/07/2013 07:57אל מתנתקים מהם בפלאפון ?תגובה לתגובהמאת מגי ב 22/07/2013 07:57טעות , אך אני מתנתקת מהם בנייד ?תגובה לתגובהמאת מגי ב 22/07/2013 07:56רוצה להתנתק מהם בפלאפון שולחים לי מאות פרסומות ואיני יכולה להתנתק תגובה לתגובהמאת יוסי ב 08/07/2013 20:08חובה תביעה ייצוגית !!! אין דבר כזה לא מחזירים כסף אם לא מספקים מוצר גם אם עבר התוקףתגובה לתגובהבתגובה ליוסי מאת אייל ב 01/01/2014 10:26נכון חובה בואו נתאגד כולם ונתבע אותם איך עושים זאת? יש פה מישהו מהתחום?מאת טל ב 03/07/2013 09:53חבל שלא ראיתי את האתר הזה לפני חודש... אני כבר שבועיים בהתנהלות מבזה מולם בדיוק באותו עניין, פשוט חברה גרועהתגובה לתגובהמאת מוריס ב 01/07/2013 11:10לי גם יש נסיון גרוע עם גרופון בעניין הטעיה ובימים הקרובים אני לעומתך כן מגיש תביעה ואף נשקלת תביעה יצוגית
אני רכשתי נופש בחו"ל ובפירסום של גרופון מפורסם מלון בשם PARK IIN כולל תמונות של המלון ועם קבלת הוואוצ'ר שם המלון הוא PARK, למזלי עם ביצועה ההזמנה דאגתי להדפיס את ההצעה של גרופון וכשפניתי אליהם הם
הכחישו פירסום שכזה ואף אמרו שזו העיסקה שהוצעה לנו
אבל הם מוכנים לזכות אותנו ב-500 ש"ח לרכישות עתדיות ואני סרבתי
כשהגעתי למלון פגשי עוד כמה זוגות שגם הם הזמינו את אותו הנופש ולא הבינו למה הביאו אותם למלון PARK ולא PARK IINולכן אנו כבר בהיתיעצות עם עו"ד לגבי הגשת תביע יצוגית
תגובה לתגובהבתגובה למוריס מאת אייל ב 01/01/2014 10:28הי יש לי הרבה חומר עלהים אשמח להצטרף אליך לתביעה הייצוגית אנא צור עמי קשר תודה אייל eyalsuny@gmail.comבתגובה למוריס מאת שוש ב 12/12/2013 12:09בהצלחה רבה! תעדכנו. זה יתן מוטיבציה לתבוע גם עבור תוקף שפג, והכסף נשאר אצלם.מאת אלון ב 25/06/2013 08:25גם הנסיון שלי הוא דומה קניתי קופונים למסעדת בבאי ביפו שהגענו לשם היה לנו תפריט שונה (ומוגבל מאד) ולא היה קשר בין הערך הנקוב בשובר למחיר האוכל לסועדים רגילים במסעדה. כדי לאכול כמו כל שאר האורחים הוספנו הרבה!!! כסף כך שחסכון לא היה פשוט רמאות (ישראבלוף)תגובה לתגובהמאת רחל ב 24/06/2013 15:55הנסיון שלנו עם גרופון הוא העתק לניסיונך ומסקנתנו במסקנתך=לא קונים דרך גרופון אם לא קוצים להתאכזב.תגובה לתגובהמאת גיל ב 21/06/2013 10:38אתר גרופון נוקט בשיטות מכוערות של הודעה מטעם.... הרי ברור לכל כי שני מגיבה בכיסוי בשם אתר גרופון. מתאים להם לרדת לשפל מדרגה כה נמוך ומכוער. כך בדיוק אתר גרופון מתנהל. פראייר וטיפש מי שקונה דרכםתגובה לתגובהמאת שני ב 20/06/2013 21:10חייבת לומר שאני ממש מרוצה מגרופון. אתה חייב להבין שכשמדובר באיכות המוצרים, התלונה שלך היא לא לגרופון אלא לברפוד בלבד. עצם זה שהם הציעו לך פיצוי מפתיע אותי, זה ממש יפה מצידם, כי לדעתי הם לא אלו שצריכים לפצות אותך. הם מביאים לך דילים שווים (כן, כן, בד"כ הדילים שלהם ממש משתלמים) אבל אתה בסופו של דבר בוחר אם לקנות את המוצר או לא, היית צריך לבדוק את האמינות של החברה ממנה הגיע הקופון, זה בכלל לא אשמתם. התלונות הם לבית העסק ממנו הזמנת בלבד. זה כמו שתזמין משהו מebay- אם משהו לא כשורה, התלונה שלך צריכה להיות למוכר, לא לebay. אם גרופון\ebay מעוניינים לטפל בבעיות במוצר- זה טובה שלהם בלבד אליך.תגובה לתגובהבתגובה לשני מאת זה לא עובד ככה ב 15/08/2013 16:04קישקוש. המוכר מוכן להתגמש על יום יומיים. גרופון הם המתעקשים לשמור את כספי בכיסם ולא להתגמש על דבר כל כך אנושי והגיוני. מילים מילים שכתבת - הכסף בסוף מדבר, ומראה יפה מה גרופון שוים.מאת גיל ב 16/06/2013 01:10מתחת לכל ביקורת !!!! ניצול ציני של לקוחות, התנשאות ושרות לקוחות גזלן וחסר רצון לשמוע את לקוחותיו. תברחו מאתר גרופון מהר ככל שתוכלו, יחס מחפיר ומבזה.תגובה לתגובהמאת דורון ברבי ב 14/06/2013 13:07פספסתי בכמה שעות עסקה באוכל לבית לשבת..בקשתי הארכה ביום בלבד ולא הסכימו!!! את הכסף 50 ש"ח הם לקחו ..בושה וחרפה לשירות אני עם גרופון גמרתי!!!תגובה לתגובהבתגובה לדורון ברבי מאת שני ב 20/06/2013 21:14הם לא חייבים לך כלום. לא עמדת בתנאי העסקה? אשמתך. חלאס לבקש מהם מעבר למה שהם מחוייבים בו מאת אבי לחיאני ב 12/06/2013 17:14הם שקרנים רמאים גנבים אנחנו נעשה להם תביעה יצוגית שהם לוקחים כספ מראש ולא מספקים את הסחורה מי שמעוניין לתבוע אותם אני לוקח עורך דין שילמתי כספ עבור ספא לא קבלתי שום תמורה והם לא רוצים להחזיר את הכספ 0508211222 אבי אני פונה גם לכולבוטק תגובה לתגובהבתגובה לאבי לחיאני מאת לא להתקרב עם מקל ארוך ב 15/08/2013 16:07אכן, זה שהסכמנו - לא אומר כלום על הצורך להיות אנושיים ובני אדם. גם סוחר סמים מוכר סמים בהסכמה, אז מה?? בהחלט המדינה צריכה להידרש לעניין, ובתי המשפט צריכים למצוא דרך לפקח ולהגביל את ההתנהלות החמדנית של גרופון.מאת ארזה ב 10/06/2013 05:58גם אני בעצבים עליהם, מוכרים לך את השובר ומרגע שהורידו לי את הכסף הם מתנערים מכל אחריות. קניתי גרופון לארוחת בקר זוגית בגבעתיים בבית קפה בשם בריסטה, תוקף- עד 23.6. אתמול היה 9.6 כלומר שבועיים לפני תום תוקף הגרופון, ניסיתי לממש. בית הקפה סגור ומסוגר, לא עונים לטלפון שפורסם בטופס ההזמנה, הודעתי לגרופון- תשובתם היתה שניתן לבטל רק תוך שבועיים מהרכישה. יותר לא אקנה אצלם ולו גרופון אחד, ראו הוזהרתם. הרי הם קבלו את כספי, אם לא יכולה לממש- כל הכסף נשאר אצלם, כי לא יעבירו כלום לבית העסק, אז אני אשמה שקניתי אצלם שובר שלא ניתן לממש אבל אתקע להם תלונה למועצה לצרכנות ולידיעות לאיזה מדור תלונות- לפחות לפרסם אותם וכל זאת בשביל 45 שח שהם רוצים לא להחזיר לי.תגובה לתגובהמאת גלי ב 06/06/2013 09:26אני גם הזמנתי מגרופון בגד-ים, לאחר כ3 שבועות קיבלתי בגד ים בצבע שלא רציתי..שלחתי אותו אליהם בחזרה ועכשיו אני מחכה כבר חודשיים לבגד ים שהזמנתי ולא ניתן להשיג אותם !!! תגובה לתגובהמאת דודי ב 31/05/2013 00:39אני עבדתי עם גרופון ואני אספר לכם איך זה עובד: הם רוצים מהעסק 30 אחוז מהמכירה ולפעמים גם יותר. היום הרבה חנויות בארץ מתמכרות בין 30-50 אחוז רווח מהמוצר. זה אומר שאם אתה מוכר דרך גרופון אז הם לוקחים לך את כל הרווח. אז השיטה של בתי העסק היא כזו. פשוט אומרים לגרופון שהמוצר עולה 300₪. ואז נמכור אותו לצרכן ב150 ש״ח. 50 ש״ח נשאר לגרופון ו100₪ נשאר לחנות. אבל המוצר גם עולה כסף לחנות. והחנות גם רוצה להרוויח 30 אחוז. אז היא קונה ב50-60 ש״ח. מוכרת לגרופון ב100₪ והצרכן משלם 150₪. ועם משלוח אפילו 170-180₪. אבל בפועל מוצר שעולה לחנות 60₪. ניתן להשיגו בחנות הקרובה לביתכם ב-100-120₪. אז למה שמישהו ישלם 150₪ על מוצר שעולה 120₪. גרופון פתר גם את הבעיה הזו. בחנות הטובה והאיכותית ליד הבית שלכם מוכרים מוצרים מקוריים ואיכותיים. אבל באתרי הקופונים מוכרים מוצרים זולים פשוטים ולא איכותיים אבל מספרים עליהם כל כך הרבה תשבחות. ואז הם מוכרים מאות קופונים מכל דיל. תגובה לתגובהמאת שמעון ב 28/05/2013 00:30גרופון לא חייבים לאכוף כלום, הם אתר שנועד לתת במה לחברות שרוצות לטפח את המוניטין שלהם כמו שאמרת. החברה שקנית ממנה את המאכלים האורגניים עשתה טעות טקטית בכך שלא רק שהיא לא שיפרה את המוניטין שלה אלא פגעה בו. אתה "צריך" להפנות את התלונה שלך כלפי החברה ולדרוש ממנה מזון בשווי 700 ש"ח כפי שהובטח, אם לא יתנו לך את המזון המובטח- לך לבית המשפט.תגובה לתגובהמאת שלי ב 27/05/2013 14:07חברה שקרנית!!זהירות לא לקנות מהם קופונים. חברה שמשקרת את הלקוחות שלה ומסתתרת מאחורי "התקנון של החברה"תגובה לתגובהמאת גרופי ב 15/03/2013 08:46התלוננתי לגרופון שיש רוגלה שהשתלטה לי על המחשב והופכת כל קישור לפרסומת של גרופון. קוראים לה linkbucks . קיבלתי מדרופון תגובה אוטומטית שהודעתי התקבלה ומאז אני ממשיכה לקבל את בפרסומות שלהם בלי שביקשתי. כל תוכנות אנטיוירוס שהפעלתי לא מצליחות להפסיק את הפרסומות. תגובה לתגובהמאת גולן היללה ב 28/02/2013 20:23חברה לא אמינה שגובה על השירות סכומים גדולים מהחברות, איננה מטפלת בתלונות,לא נותנת החזרים במקרה של אי מתן שירות ומתפקדת כמתווך שאיננו לוקח אחריות על טיב השירות.שירות לקוחות גרוע שאיננו מתפקד ונותן תשובות אחידות ומגומגמות בכול הדרגים.תגובה לתגובהמאת מוטי ב 27/01/2013 12:22מכעיס ואף מבזה. ברור כאור השמש שיש כאן הטעיית לקוח בכוונה תחילה (אין אפשרות שאינם יודעים מה הם מוכרים. ואם הם לא יודעים אזי אסור להם לפרסם סתם דברים). כמו כן זהו מקרה מצער אחד מיני רבים. אני יוסיף ש לי קרה מקרה האומנם לא דומה אך מרגיז לא פחות. שיסודו בהטעיית הלקוח ופרסום שיקרי. (לדבריהם) כפי שיוכח בבית המשפט בעוד כמה חודשים. המסקנה שלי היא שאתם צודקים. וחבל שאלו פניה של החברה הישראלית. תגובה לתגובהמאת נפגע גרופון ב 15/01/2013 11:18אכן אתר של מכירת חתולים בשק.
מה שיותר גרוע מהטעיית הקונה הוא שירות לקוחות חובבני,המתנה של זמן רב למענה טלפוני ואי התיחסות ראצינית לתלונה.
שווה להעביר את האינפורמציה לגרוםון העולמית בתק'ווה שהם יותר רצינים מהשלוחה הישראלית
תגובה לתגובהבתגובה לנפגע גרופון מאת ידיד ב 15/03/2013 08:52חבר שלי בעל עסק הפסיק לעבוד אתם כי הם דרשו ממנו לתת הנחה עצומה. אם הם כופים על נותן השירות מבצעים לא משתלמים , אין פלא שהמוצר יוצא זול עד מזלזל.מאת אורלי ב 13/01/2013 07:06אתר מגעיל ומטופש, פעם ראשונה ואחרונה שאני יקנה באתר הזה, מחכה חודשיים לפריט שהובטח לאחר 3 שבועות ואין מענה משום מקום ובשום מצב.. מחכה תלויה באויר... מציעים מחירים אטרקטיביים אך לא עומדים בהתחייבות שלהם, אחרי ששילמת שכחו אותך, אין יחס, אין שירות, אין כלוםםםםםם !!!!! סתם אתר פסיכי שמתיימר ליהיות להיט לא להתקרב אליהם !!!!!!! לברוח כמו מאש !!!! לא יכול שככה עובדים עלינו בעייניים תגובה לתגובהבתגובה לאורלי מאת פולצ'ק שמעון ורינה ב 13/01/2013 12:38את צודקת 100 % חברה של אשתי רכשה קופון לצילום סטודיו ב 300 ש"ח עלות כשפורסם במקום 700 ש"ח . פניתי לצלם מקצועי לתמחור החבילה ללא גרופון !!! כנ"ל 300 ש"ח בלי שווי וכד' . גם תמונות לא משהוא מעבר לתיאום מול הצלם שלקח כ חודש !!! פשוט לרכוש ישיר ולהעיף את כל אתרי גרופון שווה וחבריהם מהשוק . זו עקיצה פתוחה אולי כדאי שכלבוטק יבדקו לאן הכספים של הקופונים ש"פג התוקף" הולכים . למרות כל התלונות שלי הם ממשיכים לשלוח לי פרסומי רכישה .מאת רחל קדוש ב 30/12/2012 13:38בזיון של ממש רכשתי קופון לפני למעלה מחודש וחצי רשמתי אות שגוי המייל ולא הצלחתי לשלוף את הקופון לאחר אין ספור טלפונים, השארת הודעות ומיילים נודע לי שפג תוקפו של הוקופון ואין החזר כספי כי עברו 14 יום (לא משנה שיותר מחודש הם לא עונים) למזלי עלות הקופון 84 ש"ח לא רוצה לתאר מה הי קורה עם עלותו היתה 840 ש"ח ממש מבזים את עצמם תגובה לתגובהמאת פולצ'ק שמעון ורינה ב 15/12/2012 19:10אני מרגיש גם "כנפגע גרופון " אשתי קבלה שובר לספה בשווי 800 ש" כמתנת יום הולדת - בגלל בעיות רפואיות שלי לא הספקנו להשתמש בשובר כשהגענו לספק מלון קרלטון בנהריה ניסו ליצור קשר אם גרופון להארכת השובר . פניתי בכתב וחזרו אלי ביקשו לדבר אם המזמין (חברה של אשתי) הכל טוב ועדיין לא קיבלתי שובר . לאחר 2 מכתבי פניה לאתר למה לא קיבלתי הארכה הגיע לי משוב לקוחות על שביאות רצון מהטיפול . תגובתי הייתה בהתאם ותגובתם מצ"ב : צוות גרופון - קארין, דצ' 12 17:22 (IST): שלום, צר לי כי זו התחושה שנגרמת לך. אך עם זאת, אנו לא מאריכים תוקף של שובר בשום אופן. דבר זה הוא הפרת חוזה מול בית עסק ואנו לא מבצעים זאת. כל תנאי העסקה מופיעים באתר וכן מומלץ לקרוא את התקנון על מנת למנוע טעויות שכאלה. בברכה, קארין צוות גרופוןתגובה לתגובהבתגובה לפולצ'ק שמעון ורינה מאת אייל ב 01/01/2014 10:38אתה בהחלט נפגע גרופון הכסף נמצא אצלהם ברגע שלא מממשים את השובר הכסף נמצא אצל גרופון הם שקרנים וחברה מגעילה ביותר אנו מתארגנים לתביעה ייצוגיתמאת דיאנה ב 10/10/2012 17:17ב-20/8 הזמנתי 2 לוחות השנה. עד היום לא קיבלתי את המוצר. בגרופון לא מטפלים בבעיה ורק מושכים את הזמן. מבטיחים הבטחות אך בפועל שום דבר לא קורה. רציתי לבטל את העסקה אך בגרופון לא מסכימים הם טוענים שהקופון כבר מומש ואי אפשר לבטל את העסקה. בטוח שאחרי יחס מזלזל של צוות גרופון לא אזמין שום דבר דרכם וממליצה בחום לכל האנשים לא להזמין ולישון בשקט.תגובה לתגובהמאת שרון ב 18/09/2012 02:43שמתם לב שביותר מחצי ה"קופונים" של חבילות הנופש מספר הימים במלון לא תואם את מספר ימי החופשה?! איפה אמורים לישון בחופשה של 6 ימים כאשר האותיות הקטנות מציינות 3 או!!! 4 לילות (כאשר לוחצים על קנייה אין אפשרות בכלל לבחור כמה לילות, לא שזה משנה.... ככה או ככה ישנים ברחוב בין 1-2 לילות).... בדיחה!תגובה לתגובהמאת משה ב 15/09/2012 20:06טיפשים עובדים עליכם בעיניים ,תפסיקו לקנות קופונים . מה שזול יקר תגובה לתגובהמאת מירי ב 09/09/2012 09:56כל שנאמר נכון בריבוע פשוט אין לכם מושג מה אתם משווקים או שאין לכם רצון לדעת אלא למכור בלבד. איך אומרים החברה בשכונה "אתם תוקעים לעצמכם גול עצמי". אני כאחת שקנתה כמה גרופונים והתכוונה להמשיך ולרכוש התאכזבתי בצורה קשה מהשרות ומחוסר ההתאמה בין מה שאתם משווקים לבין מה שקורה בפועל. גם אתם כשפונים אליכם בתלונה אתם לא מטפלים ומשאירים אותנו ללא מענה.. חבל זהו פרוייקט שיכול היה להצליח ולהתרוממם וחבל מאוד שזהו היחס שלכם לפרוייקט שלכם. לתשומת לבכם
תגובה לתגובהמאת מייקל ב 02/08/2012 16:49שלום, אני גם שמח להודיע שגרופון ובית העסק ממנו הזמנתי מוצר הצליחו להטריף אותי. אני הזמנתי מוצר מבית העסק "דיילי טרייד". מספר הטלפון של העסק: 03-546-2670 אין לעסק אתר אינטרנט. הזמנתי מוצר בשווי 100 ש"ח ונאמר לי שזה יגיע תוך 14 ימים. אחרי שעברו שלושה שבועות התקשרתי לבית העסק ונאמר לי שזה יגיע בעוד 14 יום. עכשיו שעברו מעל 6 שבועות כאשר מנסים להתקשר לבית העסק מקבלים הודעה קולית שמודיעה שיש להתקשר בין השעות 12 בצהריים לבין 3 וחצי בצהריים. מה הבעיה עם דיילי טרייד? גם כשמתקשרים אליהם בשעות האלו אז אף אחד לא עונה!!!! אחרי כמה צלצולים מגיעים לאותה הודעה קולית שמודיעה על שעות הפעילות!!!! ומה עם רוצים להשאיר הודעה? אז אי אפשר כי התיבת הודעות קוליות של דיילי טרייד מפוצצת ומלאה!!! אז מה עושים? מתקשרים לגרופון... שולחים להם מייל.. מתקשרים לגרופון שוב.. כל פעם תשובה הזויה אחרת. נחזור אליך בעוד שלושה ימים... נחזור אליך בעוד שבוע... אז אני מבקש לבטל את ההזמנה שלי. אז מה התשובה? בשביל זה דרוש מנהל שיחזור אליך בעוד 72 שעות... האם המנהל חוזר אליי? נחשו.. לא!!!! אז מה עושים? מתקשרים שוב לשירות לקוחות. ומה עונים לך? מנהל יחזור אליך תוך 72 שעות... ומשחק הסביבון ממשיך עד שאתה מתעייף. אז לשתי החברות - גרופון ודיילי טרייד - הנה המספר פלאפון שלי - 052-329-2429. אם יש לכם טיפה של הבנה בשירות לקוחות אז תתתקשרו אליי, תתנצלו ותחזירו לי את הכסף שלי. תגובה לתגובהמאת שושנה ב 30/07/2012 20:43אכן. גם אני מפלתי בגדול עם המלצה של גרופון. היתה פה רמאות, התמונות שפרסמו לא משקפות כלל את המציאות. הם לא בודקים בכלל את הדילים שהם מוכרים.תגובה לתגובהמאת ציפורה כהן ב 30/07/2012 13:36בבקשה לא לשלוח אלי כל הודעה או פירסוםתגובה לתגובהבתגובה לציפורה כהן מאת גרופון פון ב 31/07/2012 09:06את אמורה ללחוץ על קישור ההסרה מאחת ההודעות שהם שולחים לך או שתצרי קשר עם עם שירות הלקוחות של גרופון באימייל support@groupon.co.il או בטלפון 097662157 ותאזרי בהמון סבלנות שירות לקוחות גרופון עובד לאט

ידוע כגרופון תלונה, הטעיית צרכנים, גרופון אכזבה, ניצול תמימות הצרכנים, שירות לקוחות גרופון