הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
גרמיס

העגלות בוטיק שלנו


Jermi's coffee הנו הגשמת חלום של שלושה אחים ירמי, דודי ומני. המאמינים שאפשר להעניק שירות ואיכות בסטנדרטים גבוהים. חלום על לקוחות, המקבלים את מה שהם רוצים ולא את מה שמחליטים לתת להם. בנובמבר 2009 ירמי בן ה-24 נהרג בתאונת אופנוע והותיר בנו את הרוח, החזון והקסם הבלתי נשכחים אשר עטפו אותו להמשך דרכנו. אנו מאמינים מהלב שלכל אירוע ייחודיות משלו שמשלב חשיבה יצירתית, תכנון לוגיסטי קרוב וחם לכל לקוח קטן כגדול.
Jermi's coffee  הנו הגשמת חלום של שלושה אחים ירמי, דודי ומני. המאמינים שאפשר להעניק שירות ואיכות בסטנדרטים גבוהים. חלום על לקוחות, המקבלים את מה שהם רוצים ולא את מה שמחליטים לתת להם.  בנובמבר 2009 ירמי בן ה-24 נהרג בתאונת אופנוע והותיר בנו את הרוח, החזון והקסם הבלתי נשכחים אשר עטפו אותו להמשך דרכנו. אנו מאמינים מהלב שלכל אירוע ייחודיות משלו שמשלב חשיבה יצירתית, תכנון לוגיסטי קרוב וחם לכל לקוח קטן כגדול.
עגלות הקפה של Jermi's  מעוצבות וייחודיות ומתאימות לכל אופי ועיצוב של אירוע. החל באירועים קטנים משפחתיים, אירועים גדולים רבי משתתפים, והפקות ענק. חווית קפה ייחודית מלווה בשירות ואיכות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. נעורר בכם חושים, טעמים, ריחות וצבעים.. נשרה במקום אוירה מיוחדת, שתהפוך את האירוע שלכם לחוויה מרתקת.




מה דעתך על העגלות בוטיק שלנו ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כאושר שימחה הצלחה אהבה גדולה כוכבים תרבות