הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
דדדדיאטה_דלת_פחמימומת

העם דורש צדק תזונתי


הצלחה או כישלון בשפת הדיאטה נשקלים בקילוגרמים.עודף המשקל הכולל של אוכלוסיית ישראל נאמד בעשרות אלפי קילוגרמים.

העם דורש צדק תזונתי

It's only fair to share...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter

העם דורש צדק תזונתי

הצלחה או כשלון נשקלים בשפת הדיאטה בקילוגרמים. עודף המשקל הכולל בישראל על פי נתוני משרד הבריאות בשנת 2004 היה 30,000 טון ("ידיעות אחרונות" 11/03/2004 ). מאז הפסיקו לספור טונות, מדווחים רק באחוזים. נכון לעכשיו יותר ממחצית אוכלוסיית ישראל סובלת מהשמנת יתר, למעלה מ-30 BMI .

בורסת הדיאטות אינה מכונת-אמת. היא דומה ללוח חלק שאפשר לכתוב עליו מה שרוצים והציבור הוא הצינור החלול שדרכו עוברות המילים הרבות שנכתבות ונמחקות וחוזר חלילה.

אם תצרפו את פרסומי ההצלחה של כל תוכניות הדיאטה הקונבנציונלית דלת השומן ועתירת הפחמימות – הרי אנחנו מדינה רזה ובריאה ואפשר להמשיך הלאה בדיאטה דלת השומן ועתירת הפחמימות, אלא שעל פי נתוני משרד הבריאות 95% מהדיאטות נכשלות לאורך זמן ורק 5% מצליחות לאורך זמן.

בורות לעולם אינה מביאה ברכה, לפיכך ביקשתי להחכים מתוך עיון בספרות המקצועית "להפצת ידע תזונתי מועיל" בשמם ובחתימתם של מדענים מן השורה הראשונה וזה מה שמצאתי כתוב:
"אין המלצות בינלאומיות לפחמימות. אך התזונאים מסכימים ש-%50-60% מהקלוריות צריכים לבוא ממרכיב מזון זה. צריכה גבוה או נמוכה מאוד של פחמימות עלולה ליצור בעיות בחילוף החומרים.
"ההמלצות התזונתיות, לפחות בארצות המערב, הן לעודד העלאה משמעותית בצריכת הפחמימות".

ככל שלמדתי יותר על תופעת ההשמנה ובורותי הלכה וקטנה, כך הלכה והתגבשה דעתי על הקשר האמיץ בין הימנעות מקביעת מדד-פחמימות בינלאומי ובין תעשיית-המזון עתירת הפחמימות, המכתיבה את צרכינו הקולינריים.

מחקרים עבור תעשיית המזון הם מקור מים חיים. אני לא סומך על הכותב ולא על הכתובים. כאשר נחשפתי לספרון של וויליאם בנטינג, אבי הדיאטה דלת הפחמימות, החלטתי להמר על כל עשרים הקילוגרמים העודפים שהועמסו עלי בהמלצת המחקרים המוטים לטובת תעשיית המזון, וראה זה פלא, 20 קילוגרמים נשרו ממני בתוך 4 חודשים וחזרתי למשקל עלומיי. 60 ק"ג בגיל 18 ואותם 60 ק"ג בגיל הנוגע ב-83 . שבע ושבע רצון על המשקל ומול הראי.

LETTER ON CORPULENCE
ADRESSED TO THE PUBLIC
BY WILLIAM BANTING
1864
ווילאם בנטינג הוא מודל חיקוי עבורי. 20 ק"ג השיל מעליו , כך אנוכי בשיטתו, ספר דק כתב להבנת הנקרא, אף אנוכי כתבתי ספר דק למי שרוצה להיות דק/ה. בנבדל מרוב ספרי התזונה המכבידים על הקורא בשפה שכאילו נלקחה ממיסמכים של רואי-חשבון ועורכי-דין, צמצמתי את ספרי למינימום ההכרחי ןהשתדלתי לכתוב בשפה קולחת, קלילה וקליטה וזכיתי לברכתו של שר הבריאות שבירכני על היוזמה והיצירתיות. לספר צירפתי ספר נוסף המכיל 100 מתכונים מעוטי פחמימות ונטולי פחמימות שעולים על שולחני 25 שנה ומשמרים את משקל עלומיי ללא זיגזגים . 60 ק"ג שקלתי בגיל 18 ו-60 ק"ג בגיל 83 בקירוב.
http://babin.co.il/sr_project/archives/858 לקרוא לאט, כמו יין טוב, ואם תרזו אין זו אגדה. אקטואלי אחרי חג המצות וחג המימונה.


 



מה דעתך על העם דורש צדק תזונתי ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כברוך הלוי-סגל, השמן והרזה מדריך עוקף קלוריות בגוגל, דיאטה דלת פחמימות, www.fatgetslim.com
נכתב ע"י baruch
בתאריך: 09/04/2015
ברוך הלוי-סגל בן 91

22 מאמרים | 50638 כניסות
דירוג המאמר
39%
 השארת תֶּשֶׁר לbaruch
הזדהית עם רעיונותי העבר הלאה לחברותיך ולחבריך.
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!