הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
דיאטה_מהירה

מה מסוכן בדיאטת HCG


בתקשורת יש הרבה רעש על הדיאטה בזו "דיאטת התרסיס", "דיאטת דר סימונס", מה באמת הבעיות בדיאטה הזו ומדוע היא מסוכנת לבריאות ?
אני בטוחה שיצא לכם לראות  כל מיני אנשים שעשו את הדיאטה הזו.
ומה ראיתם ? אנשים שירדו המון כ 10-15 קג ב 40 יום !!!! והצרת הקפים משמעותית !!!!
אבל מה ההשלכות של הדיאטה הזו לטווח ארוך ?
אלה כמה נתונים שאתם חייבים לדעת !!!!
אני אישית עשיתי את הדיאטה  ירדתי כ 6 קג בחודש - אני הרגשתי בדיאטה הזו מעולה אכלתי יותר טוב ממה שהייתי רגילה
לפני כן הייתי מנשנשת  סתם לא ממש אוכלת מסודר , הדיאטה הזו גרמה לי לאכול בוקר צהריים ערב  ואני אישית הייתי מרוצה
לראות שכל יום הגוף שלי נעשה חטוב יותר ויותר והמחמאות שקיבלתי זה היה כיף :)
העור שלי נעשה יפה יותר חלק  יותר כולם חשבו שעשיתי בוטוקס או משהו כזה ... והכי כיף היה שהשומן ירד רק מאיפה שהיה מיותר אצלי זה היה יותר ביריכיים וחיטוב במותניים .
חזרתי לגוף שלי ממש כמו פעם - זה היה מעולה , מהיר , קליל .... הרבה אנשים הלכו בעיקבותיי עקב התוצאות המדהימות וכל מי שאני מכירה ירד בצורה שהיא  "לא תאמן " .
 ירדתי במשקל ונראתי מדהים קניתי בגדים בטירוף וכל מי שמכיר אותי ירד גם כולם היו חתיכים וחתיכות סביבי .....

אבל ומה קורה אחרי הירידה ?
אחרי הירידה יש שלב שנקרא "איזון" שאסור לאכול פחממות וסוכרים במשך 3 שבועות  וכבר לא משתמשים בתוסף  הזה.
פה אני נשברתי כי רציתי מאוד סוכרים - מה שהיה מאוד מוזר למרות שאכלתי סוכרים המשכתי לרדת במשקל  וברגע שמיציתי את כל נושא הסוכרים (אכלתי מלא עוגות וכל מה שבא ליד ) בסוף הרגשתי גועל ... והמשקל המשיך לרדת ...
ואז התחלתי לאכול רגיל- בהתחלה המשקל היה די יציב לא משנה מה אכלתי
לאחר חודשיים היתה עלייה קטנה של חצי קילו ואז קילו ואז כבר 2 קילו

בנקודה הזו אמרתי לעצמי זהו  עשיתי את זה לא טוב - ובאמת  ההרגשה היתה פיזית פחות טובה (בדיאטה הרגשתי הרבה יותר טוב)  בזמן זה היתה לי מעט נשירה ואז התחלתי לצרוך ויטמינים - כמו אבץ ופורמולות לשיער  ויטמין סי ומינרליים והכל הסתדר

אפילו המשקל התאזן  והייתי סביב אותו המשקל הרבה זמן  (למעשה עד שנכנסתי להריון   שזה היה כמעט  3 שנים יציב  ועכשיו אני כבר בחודש תשיעי - כמובן שאני הולכת לעשות את הדיאטה הזו שוב אחרי הלידה )


אז למה בכל זאת הדיאטה מסוכנת ולא מתאימה לכולם ?
אני מלווה אישית של הדיאטה הזו כבר כמה שנים עזרתי ליותר מ 5000 איש לרדת באמעות הדיאטה הזו עם תפריט של 1000 קלוריות ויותר ( מעולם לא 500 קלוריות - ראיתי שזה מאוד מסוכן )

אפשר לרדת בדיאטה הזו עם 1000 קלוריות  אם מתחשבים במה שמותר גם מבחינת סוגי הדם וגם עובדים עם החוקים והכללים של התוכנית הזו . מה שמענייין בזה אם עשית את ה 1000 קלוריות לפחות לא עולים במשקל כמעט אחרי הדיאטה כי ראיתי שיש למלא את השלבים בדייקנות ואז יש שליטה מלאה על התזונה כי הגוף מאותת כשהוא צריך משהו או שמשהו לא טוב לו .

אבל יש אבל....

הדיאטה לא מתאימה לכולם !!!!!

כל מי שיש בעיות עם הבלוטה עדיף שלא עשה את הדיאטה הזו  (למרות שהיו הרבה שכן עשו והיה בסדר אבל מספיק שהיו כאלה שהבלוטה שלהם הפרה את האיזון כי זה יתנגש בכדורים שהם צרכו בגלל היוד  שיש בתוסף תזונה- זה לא שווה את זה )

בנוסף יש את האנשים שהם על דיאטה תמידית ובאופן כללי לא אוכלים כמעט כלום במהלך היום או אוכלים ארוחה אחת והם משמינים ומשמינים למרות שהם לא אוכלים - אנשים אלו אסור להם לעשות את הדיאטה הזו מיד עליהם לאזן את עצמם עם תזונה נכונה וטובה לאורך כל היום מבלי להתייחס  למשקל ועליהם לעשות בדיקות לפני כדי להשלים חוסרים בגוף.

יש בדיקות יותר מדוייקות מבדיקות דם שיגרתיות שנותנות תמונה טובה יותר מה חסר בגוף ומה צריך להשלים כדי לאזן את הגוף ורק מפעולה  של בדיקה ויישום תוצאות הבדיקה הגוף כבר נראה הרבה יותר טוב  מגיב ומרגיש הרבה יותר טוב
ורק אז אפשר לעשות את הדיאטה אחרת לא תרדו בכלל במשקל כי הגוף נמצא בסטרס.

לגבי החומר שנמצא בתרסיס
האם יש בזה הורמון ?
אני יודעת שיש איזה שמועה שיש תרסיס עם הורמון או אצות או טבעי או בצורת כדורים או מזרקים עם הורמון
מה נכון? מה עובד? ומה מסוכן?
הורמונים בארץ זה לא חוקי - משרד הבריאות וה FDA  אסר על שיווק המוצר הזה עם הורמון לכן כל מה שיש בו הורמון אסור
מבחינה בריאותית אני לא יכולה להגיד למה זה מסוכן אבל אני בטוחה שעדיף משהו ללא הורמונים (למרות שיש הורמונים בהריון וזה לא מסוכן  וכן משתמשים בהוורמון הזה גם בהפריות אז כנראה שזה לא מסוכן - אני אישית לא מצאתי משהו שקרה לו משהו בגלל ההורמון , בשנות ה50 זה היה רק הורמון ועד היום יש הרבה שמשתמשים בהורמון , אם עושים זאת עדיף לעשות זאת עם רופא)
יש כמה יצרנים לתוסף התזונה הזה  אני אישית אחרי ליווי של כ 5000 איש על הדיאטה ראיתי שהתרסיס באמת עובד יש מקורי ויש מזוייף היום בכל מיני מחירים צריך לבדוק מי באמת מחזיק את התרסיס האמיתי , כי ברגע ש 300,000 אנשים עשו את הדיאטה הזו בארץ בשנה וכולם התכווצו אז הדיאטה התחילה להיות מאוד פופולארית  ואז באופן בילתי נמנע גם חנות המכולת או השכנה פתאום מוכרת את "תרסיס הקסם"

אנשים שצורכים תרופות ולא בריאים  לפני שאתם מתחילים כל דיאטה תעשו את הבדיקות לפני עדיף בדיקות יותר מדוייקות מבדיקוות דם תאזנו את המזון לפני כל דיאטה
כי אוכל הוא בעצם התרופה שלנו אם אנחנו אוכלים מה שטוב לנו הגוף משתף פעולה ועובד טוב יותר ותופעת הלווי היא ירידה במשקל כי קל לגוף  לתפקד כך ...
אני מקווה שמה שכתבתי לכם עזר לכם
בהצלחה
נורית מנשרוב

 


מה דעתך על מה מסוכן בדיאטת HCG ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כדיאטה,דיאטה מהירה,דיאטת כרוב,דיאטת HCG,מתכונים לדיאטה, תפריט דיאטה.