הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
דיאטה_ממחר_מתחילים

תאהבו את עצמכם


כמה פעמים ספרת עד עשר ?כמה פעמים,ושום דבר לא קרה?
לאלה בנינו שניסו הכול  , אבל באמת הכול ,כל דיאטה אפשרית ,והתעוררו בבוקר למחרת    עם עצמם שוכב  לידם , באותו המשקל ובאותה הרגשה . אני מקדיש את השורות הבאות . לא כדי לנחם , לא כדי להסביר , בוודאי לא  בשביל להציק . רק בשביל להאיר ספוט נוסף ,מול הדיאטה האין סופית של החיים ,ומעגל הקסמים של התסכול  הלא נגמר . שחייב להתפרק בצעקה גדולה של קבלת עצמנו .אין כמעט מנוס מהגדלת המודעות של גוף ונפש.
אמר לי פעם אדם חכם . יש שני סוגי אנשים בעולם : המרוצים , והלא מרוצים . המרוצים תמיד יודו על מה שיש ,  מי שאינו מרוצה ומתלונן , תמיד ירגיש  נרגנות , ותמיד ירגיש רע , ומתוסכל, בלי קשר למצבו האמתי .
מה הקשר לדיאטה?
מותר לעשות דיאטה ,ולפעמים אפילו  הכרחי . כשאיננו  שומרים על אורח  חיים תקין , גם דיאטה חמורה וקשה . אבל לעשות מדיאטה דרך חיים , ומקצה שיפורים מקיץ לקיץ , ממש לא . אין לזה שום תכלית . אני מציע דרך אחרת, שנקראת תזונה מודעת , לנפש גוף שלנו . לעצמנו , להתחיל להכיר בעצמנו ,להקשיב, ולחסום קצת לפחות את רעשי הסביבה הקוראת  לכולם להראות דומים .רזים . רזה כמו הדוגמנית הזו ועל עקבים כמו ההיא , וכמו ההיא וכמו ההיא . מה דעתכם על : כמו עצמכם? יש גם תזה כזו !!!
כמו שאיבר המין הזכרי הגדול הוא בראש , כך כוח  הדיאטה הגדול הוא בראש . ככל שנשקיע בעצמנו , נפתח הכרה ומודעות למזון שאנו צורכים , לפעילות הספורטיבית שאנו עושים , ולמבנה הגוף שלנו , כך ייטב לנו . כולנו שונים , וטוב שכך .
וגם לגיל הפיזיולוגי שלנו . בעיקר לצרכים האישיים של כל אחד . אין צורך להתחקות אחר אחרים .
לסיכום :
צריך לבדוק עם דיאטנית מהי הדיאטה הטובה, בשבילך. אחר כך להיות מודע לסוגי המזון , לעבור לאורח חיים בריא , להפסיק לחשוב על תוצאות מידיות, אינני עומד עם סטופר ביד . זו גם הסיבה שאיני נכשל . אני תמיד אוהב  את עצמי , כמות שאני . זו נקודת הפתיחה שלי . להיפתר מקולות הרקע המקיפים אותי . אני אדון לעצמי , ויש לי מה להגיד  , לפחות לעצמי  .
זה נראה לי ,לפחות דיאטה מסוג אחר , כזה שממחר מתחילים מחדש ...
 
 


מה דעתך על תאהבו את עצמכם ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כתאהבו,את ,עצמכם