הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
האם_הם_גנבים

האם "הם" גנבים?


מהעובדה שלציבור הרחב אין כל ברירה אלא להכנם לאותם סניפים ולהפקיד שם את מיטב כספם.
מהעובדה שלציבור הרחב אין כל ברירה אלא להכנם לאותם סניפים ולהפקיד שם את מיטב כספם.


האם "הם" גנבים?


"הם" מרוויחים מיליארדים. כל הכבוד! אין בכך שום פסול, להיפך שירוויחו כמה שיותר. אז איפה כאן בעצם הבעיה? הו יש בעיה יש ועוד איך! חלק ניכר מהרווחים "שלהם" עם "עושים" על חשבון הציבור. מה זה עושים? הם פשוט עושקים את הציבור ללא רחם. ללא מאמץ מיוחד מצידם, מגיעים אל סניפיהם הפזורים ברחבי הארץ, לקוחות (הציבור) להפקיד את פרי עמלם, שלחלק ניכר מהלקוחות עלה בדם יזע ודמעות ולחלק לא פחות קטן מאותם לקוחות, זה כל הונם. (אציין גם שלאותו ציבור למעשה אין כל אופציה אחרת אלא להגיע אליהם עם כספם) אלא מה, "הם" גובים עמלות רעבתניות ללא סיבה מוצדקת וגוזרים על גבם קופון עצום ללא כל פרופורציה הגיונית.

"הם" גובים מהלקוחות המסכנים ביותר ריביות נשך על המינוס, (ומה על הפלוס?) ריביות נשך על החזרי הלוואות ולא משאירים כל תקווה ללקוחותיהם לצעוד קדימה בחייהם ולראות את האור שבקצה המנהרה. על הפיקדונות הכספיים של לקוחותיהם הם משלמים ריביות מבזות אולם "הם" כפי שכבר אמרנו מלווים את הכספים הללו בריביות נשך. בקיצור "הם עושים" בכספי הציבור כבשלהם וכרצונם. מרגיז במיוחד שעם הכסף בא ל"הם" גם התיאבון. מנכ"לים מרוויחים מאות אלפי ₪ בחודש ! ויש גם כאלה שמרוויחים מליון ₪ ויותר בחודש!! גם שאר העובדים נהנים ממשכורות גבוהות ותנאים נוספים מופלגים. ו"הם" עושים זאת מבלי למצמץ וכמובן מבלי להתבייש. יש להם עור של פיל. מבחינתם הכול כשר. שלא יהיה שום ספק, הרווחים הללו שייכים לציבור הלקוחות "שלהם"

מי שצריך לעשות לזה סוף זו כנסת ישראל שתחייב "אותם" לחלוק את רווחיהם עם הלקוחות באופן שוויוני יותר ולהפסיק לאלתר עם חלוקת השלל "בינם" לבין "עצמם" . אוי לבושה!! אוי לחרפה!! האם "הם" גנבים? תשפטו אתם בעצמכם לגבי דידי אני חושב שהתשובה ברורה.



מה דעתך על האם "הם" גנבים? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה