הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
הדפסה-על-חולצות

הדפסה על חולצות עם פונגו – על איכות לא מתפשרים


מתכננים אירוע משפחתי? יש לכם אירוע בעבודה ואתם רוצים להפתיע את העובדים? הדפסת תמונה או הקדשה על חולצה זאת הדרך המושלמת, פונגו עושים את זה הכי טוב!
אם נסתכל קצת בסביבה שלנו נוכל להגיע למסקנה המעצבנת שכולנו בסופו של דבר לובשים את אותם הבגדים וכולנו נראים מאוד דומים מבחינת הלבוש. רוב החולצות, המכנסיים או הנעליים שלנו נראים אותו דבר וגם אם אנחנו בטוחים שאנחנו מאוד מיוחדים בעיצוב הבגדים שלנו עדיין זה דומה בצורה כזו או אחרת לאנשים שמסתובבים לידנו ברחוב.

מצד אחד, אנחנו נהנים להיות כמו כולם כי זה מראה שאנחנו מתלבשים לפי האופנה אבל מצד שני כל אחד ואחת מאיתנו רוצים להיות מיוחדים וזו תחושה קצת מבאסת לדעת שאנחנו חלק מעדר אחד גדול. חולצות מודפסות זו הדרך שלנו להיות שונים מהסביבה שלנו, זו הדרך שלנו להעביר מסר לעולם שלא דומה באף צורה למסר של האנשים מסביבנו וזו הדרך שלנו להבליט את עצמנו בפני האחרים. הדפס על חולצה יכול להיות כל דבר שנרצה, החל מתמונה, ציור, משפט, צילום או כל דבר אחר שאותו אנחנו רוצים לפרסם. לא משנה מה אנחנו רוצים להדפיס על החולצה העיקר שלא נתפשר על האיכות כדי שהמסר שלנו יוכל להיות חלק מאיתנו גם עוד זמן רב.

להדפיס תמונה על החולצה – להיות עם מי שאנחנו אוהבים כל הזמן

הדפסת תמונה על חולצה מאפשרת לנו למעשה להיות עם מי שאנחנו אוהבים או מעריכים בכל זמן ובכל מקום. אם למשל אנחנו רוצים שבת הזוג שלנו תלווה אותנו לבית הספר אבל היא בכלל לומדת בבית ספר אנחנו פשוט יכולים להדפיס תמונה שלה על החולצה שלנו וכך היא למעשה נמצאת איתנו כל הזמן. כמובן שהדפסה של תמונה על חולצה לא שמורה רק לבן או בת הזוג אלא לכל אחד או אחת שיקרים לנו או שאנחנו אוהבים וזה יכול להיות גם אמא, אבא, אח, אחות, דודה, דוד, סבתא, סבא או כל אחד אחר. כמובן שלתמונה שאנחנו מדפיסים על החולצה אפשר גם לצרף משפט מצחיק, מרגש או שנון והכל תלוי ברצון שלכם וברוח היצירתית שלכם.


אתם קובעים את העיצוב, אנחנו קובעים את האיכות

התפקיד שלנו בפונגו והתפקיד שלכם כלקוחות הוא מאוד ברור: אתם קובעים את העיצוב של החולצה או החולצות ואנחנו דואגים לכך שתקבלו את ההדפסות על החולצות באיכות הגבוהה ביותר. הדפסה על חולצות בעיצוב אישי זו המומחיות שלנו וזו הדרך שלכם להסתובב ברחוב עם חולצה מיוחדת שהיא רק שלכם ושלא תראו אותה על אף אחד אחר. חולצה עם הדפסה זו למעשה הדרך שלכם לבלוט בין כולם ולהיות הכי מקוריים שאפשר ובמקביל לזכות באיכות הגבוהה ביותר כי האיכות אצלנו בפונגו היא איכות שלא מתפשרת, אנחנו מבטיחים לכם שההדפסה על החולצה תישאר אתכם עוד הרבה מאוד זמן וכבר מהרגע הראשון שתלבשו את החולצה תרגישו בעצמכם שמדובר ברמה אחרת, רמה שעוד לא ראיתם באף מקום אחר.

רוצים חולצה מודפסת? מדפיסים עם פונגו: https://www.pongoshirts.co.il



מה דעתך על הדפסה על חולצות עם פונגו – על איכות לא מתפשרים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כהדפסה על חולצות