הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
הוט_מובייל

התחברות להוט מובייל


כמובן שגם אני כמו צרכן ישראלי שמשלם יותר מידי מעוניינת להוריד את התשלום שלי לחברת הסלולר שלי. וכך עשיתי, או לפחות ניסיתי.
חודש מאי היה חודש מלא חידושים לשוק הסלולר עקב התווספות חברות סלולריות חדשות. החברות החדשות הוקמו במטרה אחת ברורה: לשבור את המחירים, לגרום לנו לשלם פחות ולתת לנו ערך מוסף שבו השירות שנקבל יהיה זריז ומהיר יותר. האמנם?

לאחר סקירה קצרה במדורי החדשות והשוואות המחירים בין החברות החדשות לקיימות המסקנה המתקבלת היא שכל מה שנשאר עם החברה הנוכחית שלו הוא פשוט פראייר ולא ברור בדיוק על מה הוא מוכן לשלם יותר. האם באמת יש על מה? כאשר החברות הסלולריות החדשות מעניקות לנו מחירים נמוכים ביותר עבור שיחות,סמס והטבות נוספות במחירי חבילות הגלישה המפתיעים ואפילו שיחות לחו"ל. אחרי כל המחירים הנמוכים האלה, אתם עוד פה? אולי תגלשו לחלון ליד ותעברו לאחת מהחברות החדשות?

כמובן שגם אני כמו צרכן ישראלי שמשלם יותר מידי מעוניינת להוריד את התשלום שלי לחברת הסלולר שלי. וכך עשיתי, או לפחות ניסיתי.

בתאריך ה02.06,שבת, בשעת צהריים התחברתי לאתר של הוט מובייל אשר מציע שני מסלולים פשוטים: 1. 89 ש"ח הכוללים גלישה, שיחות וסמסים ללא הגבלה או מסלול "לא דיברת לא שילמת" בו כל סמס,דקת שיחה וכל 1 מגה גלישה בעלות 10 אגורות בלבד.
נרשמתי באמצעות האתר אינטרנט, מסרתי את פרטי האשראי שלי, וציינתי שאני מעוניינת בניוד. לאחר סיום ההרשמה, קיבלתי מייל המציין כי נציג של הוט מובייל יצור עמי קשר להשלמת ההזמנה. משלא הגיע אף טלפון ביום למחרת 03.06 התאפקתי עוד יום וביום שני ה04.06 פניתי אני בעצמי אל מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של הוט מובייל לברר על סטטוס ההזמנה שלי. הנציגה שענתה לי, לאחר חצי שעה המתנה על הקו, הקימה ביחד איתי את ההזמנה מחדש, את ההזמנה שלי באינטרנט היא לא ראתה אצלה במסך הנתונים. בשיחה עם הנציגה ציינה כי הסים יגיע לנקודת השירות הקרובה אלי תוך 3 ימי עסקים ושאגש לקבל את הסים לאחר שאקבל מהם הודעת סמס.
יום חמישי 07.06 עברו שלושה ימי עסקים ולא הגיע כל סמס, החלטתי לא להיות קטנונית ולחכות לסמס, הרי את ההזמנה שעשיתי באינטרנט הם לא ראו אז אולי גם יש להם בעיה לשלוח סמס לעדכן אותי שהסים הגיע לתחנת השירות? הרי הובטח לי שהסים יגיע תוך 3 ימי עסוקים, מן המצופה שהסים כבר נמצא בנקודת השירות ורק מחכה שאגיע. אז זהו... שלא!

בשעת צהריים של אותו יום חמישי הגעתי אל נקודת השירות מלווה בבעלי ובתינוקת הקטנה שלי, מרכז השירות של הוט מובייל הוא סניף קטן המרכז בתוכו את כל ענייני השירות והמכירה שהלקוח רק יצטרך מהוט מובייל. נקודת מכירה, נקודת שירות, נקודת שירות טכנית, נקודת קבלת כרטיסי סים וגם חדר מנהל גדול ומרווח שנראה רוב האנשים עומדים בתור ומחכים למנהל הסניף. לאחר שחיכיתי וחיכיתי בכל תור אפשרי לכל נקודת שירות וכל פעם נשלחתי לנציג אחר, הרמתי ידיים וגם אני חיפשתי את המנהל. שעה שלמה של המתנה לא ברורה בדיוק למי. לאחר בדיקה קלה בנקודת קבלת כרטיסי הסים נמסר לי כי הסים שלי עדין לא הגיע, כיוון שאני כבר חסרת סבלנות ביקשתי לעשות הזמנה חדשה במקום ולקבל את הסים, בקשתי לא התקבלה בצורה יפה כיוון שברשותי מכשיר אייפון 4 ועלי לקבל מיקרו סים שפשוט אזל להם מהמלאי.

כך בזבזתי בהוט מובייל שעתיים יקרות, יצאתי משם ללא סים וללא הזמנה. בשורה התחתונה: חכי לסמס המיוחל.

נכון עד להיום, 21.06.2012 טרם התחברתי אל הוט מובייל, הסמס על קבלת הסים הגיע בשעה טובה אתמול, באיחור קטן ולא רציני של שבועיים בלבד.  בזמן הזה כבר הספקתי להתחבר למתחרים.

מסקנות:
להוט מובייל יש ביקוש רב בשוק, ההצעה שלהם בעבור החבילה "לא דברת ולא שילמת" היא כנראה החבילה הנוחה ביותר ותתאים ביותר למדברים הבינוניים והקטנים שיכולים להפסיק להתחשבן על כל דקת שיחה וסמס. ואילו חבילת הכל כלול שלהם בהחלט לוקחת בגדול על החברות הגדולות והוותיקות שיתנו את אותו המסלול רק בכמה עשרות שקלים יותר. על מה ולמה?
משיחות עם חברים, ההרגשה הכללית היא שאנשים עוד לא מוכנים לעבור לחברות החדשות והזולות יותר, החשש משירות גרוע, מבעיות קליטה וכו' עדין מרתיע, הדוגמה הקלאסית שלי, שבה הרגשתי על בשרי כמה קשה להתחבר לחברה החדשה הוא רק עוד דוגמה מיני סיפורי התחברות כושלים רבים להוט מובייל.

כפי הנראה הוט מובייל לא נערכו בהתאם לביקוש הגדול שהם יצרו, נו באמת חברים, הקמתם חברה כזו חמודה שנותנת ללקוח הישראלי בדיוק את מה שהוא צריך, מחיר נמוך, אך מה שזול כנראה שעולה ביוקר כיוון שזמן ההמתנה למוקד שירות הלקוחות של הוט מובייל הוא ארוך ביותר, אין טעם לנסות להתחבר דרך האתר או לשלוח מיילים, יש להם שם ערמות על גבי ערמות של פניות שטרם למדו כיצד להתמודד איתם. כנראה שעל הישראלי לחכות בסבלנות לפני שיתחבר להוט מובייל, יש עוד חברות בשוק שישמחו לקבל לקוחות חדשים, ממש כמו גולן טלקום.

ובכל זאת, אפילו שלא התחברתי להוט מובייל אני שמחה שהם פה, עוד גורם מתחרה בחברות הגדולות אשר יכול לשמש קלף מיקוח נהדר מול חברות הסלולר הגדולות שיורידו מחירים וישוו למתחרה החדש והצולע. בזכות הוט מובייל והחברות החדשות התשלום שלנו לחברות הסלולר יוזל באופן משמעותי, הצרכן הישראלי רק יצטרך להתרגל לשיטה החדשה: בהוט מובייל אין ממה עם מי לדבר, הם עמוסים בפניות, לפחות אליהם לא צריך לפנות בבקשה להוריד מחיר, הוא נמוך גם ככה.
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על התחברות להוט מובייל ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת חגי ב 01/07/2012 19:21מסכים איתך לגמרי! החוויה השלילית שלך מחלישה את הכעס שחשתי אחרי שהמתנתי להם טלפונית שעתיים: http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=11745 יש דברים שצריכים להביע בקול ולהעביר לכל. אם הייתי נחשף לכתבה זו קודם, אולי גם אני הייתי ניצל מהאכזבה.תגובה לתגובה

ידוע כהוט מובייל,הורדת מחירים