הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
הומור

נקיונות - גברים ונשים


זה שנשים מנוגה וגברים ממאדים כולם יודעים. זה שנשים מפותחות יותר מגברים כולם יודעים, רק חלק מודים. אבל כשזה מגיע לנקיונות, אין עוררין לקביעה הזו. אזהרה: זוהי כתבה הומוריסטית והכותב מתכחש לכל קשר איתה.
מי שטוען שנשים לא מפותחות יותר מגברים הוא או לא מפותח בעצמו, או פרימיטיבי, או גבר.  אבל חוץ מהם, אף אחד לא יתווכח אתי על קביעה זו.  אין מה לעשות, ואני כגבר שוויוני, רגיש אך מסוקס, מודה שאחד התחומים שמוכיחים את זה בעליל הוא נקיון הבית.  נתחיל עם זה שמדהים אותי כל פעם מחדש איך ברוב רגישותן נשים מצליחות לזהות מרחוק בדיוק מה צריך לסדר ולנקות.  אשה מסוגלת לאתר בחדר שינה מסודר למשעי (אליבא דגבר) את הגורם הקטן ביותר שאינו במקומו, כמו ערימת בגדים על הרצפה, מגבת על המיטה או אשה זרה. 

להמשיך? לנשים יש לפחות שתי דרגות נקיון.  הנחותה נקראת להעביר סמרטוט.  בעדות מסוימות זה נקרא גם "לעבור סמרטוט" (שזה מאותה משפחה של "להוזיז את הארון").  לגבר הממוצע אסביר שזה מה שאנחנו קוראים לשטוף את הבית הכי טוב שאנחנו יודעים.  הדרגה הבאה היא לנשים בלבד – לעשות יסודי.  כמות המים שנשפכת על הרצפה במצב זה, היא אותה כמות שבעטיה גבר איננו מהסס ומיד קורא לאינסטלטור.  גם אינסטלטור שרואה את הבית שלו במצב כזה קורא לאינסטלאטור מתחרה. וכן הלאה.

בכלל, שמתי לב שהסיבה שנשים מנקות את הבית היא מאוד פשוטה – שהבית יהיה נקי.  זה מוזר, כי גברים מנקים את הבית מסיבה שונה לחלוטין – שהבית ייראה נקי, שזה שיכלול של כל התיכמונים של מסדר המפקד בצבא.  המוח הגברי טוען, ובצדק, שנעשתה חשיבה מאוד עמוקה בסידור המיקום המדויק של הרהיטים, השטיחים, המיטות והנעליים הזרוקות באופן לכאורה לא מסודר (שזה מה שיפה בכך) – להזיז אותם רק בשביל לנקות עלול לשנות את כל הסגנון של הבית, שלא לדבר על כך שזה יהרוס את הפאנג שוויי.  ישנן תפיסות עולם נוספות, אבל כמו כל צורת החשיבה הגברית בהקשר הזה הן או חסרות מעוף או עלולות להגעיל, והרי רק סיימנו להגעיל, אז בשביל מה?

הבדל מהותי נוסף מתבטא במילה אקונומיקה.  וכאן אני הולך כאילו לדבר על משהו לא קשור אבל אז אני הולך להפוך את זה לכן קשור.  אני מודה שאני סובל מפחד גדול מנחשים - בעיקר מצפע ומממבה שחורה, אבל לא רק. גם אם יבוא שפיון הערבות או שם אחר של נחש נוח לבריות וידידותי לסביבה, אני לא אהסס לעלות על השולחן הקרוב ולצעוק "ג'וק!!!" (כשאני בפאניקה אני מתחבר לחלק הנשי במוח שלי).  כמה אני פוחד מהם? כמעט כמו מאקונומיקה, עד כדי כך אני סולד מהזוחלים הללו. אז תתארו לעצמכם מה אני צורח כשמתקרב אלי אקונומיקה ארצישראלי מצוי.  אצל נשים, לעומת זאת, זה סיפור אהבה.  אני מניח שיש בנוזל הזה מרכיב כימי סודי שמיועד לגרות נשים (אולי מקביל לזיעה גברית חזקה, או שתן טוב).  אין לי הסבר אחר למשיכה המטורפת בין 2 המינים הללו.

אין מה לעשות, לנו הגברים יש ייעוד ברור – לצוד ולעשות בלגן בעולם.  וכיוון שצריך מישהו שיסדר כי אחרת איך יבדילו בין סדר וברדק, בראו את האשה, עוד מזמן, ממש בהתחלה.  ככה זה נראה עד היום, צריך לקבל את זה כמות שזה ולא להתווכח עם כל גבר שמקפל את התחתונים שלבש ומחזיר למגירה של הגרביים.  כי באמת, מה אתן רוצות, שהוא יחזיר את זה למגירה של החולצות? איכס!

אני מודה שהכתבה הזו נכתבה ללא סדר והגיון כלשהם, פשוט כי אני כותב על נושא שאינו בתחום התמחותי.  הייתי ממשיך את הקתרזיס, אבל אני חייב לעבור לחצר – מחר באה העוזרת ואשתי צריכה להרים את הבית, לשאוב שטיחים, לטאטא ולשטוף, אבל רק לעבור סמרטוט.  רגע, בעצם, אם באה עוזרת, אז למה....  טוב, מה אני מבין, אני גבר.


מה דעתך על נקיונות - גברים ונשים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת להביור ב 23/09/2013 21:49 ( הפרופיל שלי ) וַיַּפֵּל ה' אֱלֹהִים תַּרְדֵּמָה עַל הָאָדָם וַיִּישָׁן, וַיִּקַּח אַחַת מִצַּלְעֹתָיו וַיִּסְגֹּר בָּשָׂר תַּחְתֶּנָּה. וַיִּבֶן ה' אֱלֹהִים אֶת הַצֵּלָע אֲשֶׁר לָקַח מִן הָאָדָם לְאִשָּׁה, וַיְבִאֶהָ אֶל הָאָדָם. וכל השאר היסטוריה. נהניתי מאוד מכתיבתך.תגובה לתגובה

ידוע כנקיונות, גברים ונשים, נשים וגברים, יאיר מץ, הומור