הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
הזדמנות_חולפת_בחיים_קצרים

הזדמנות חולפת בחיים קצרים


החיים הם כמו מסלול בלי תחנות עצירה, רק שלפעמים הם נותנים צ'אנס לאסוף דבר מה בדרך. אני מרגיש משמע אני קיים.
שלום לכול מי שעומד לקרוא את המאמר הזה.
אני די מרבה לחשוב על המושג הזדמנות חולפת ואם קיים בכלל דבר שכזה, וככול שאני מרבה לחשוב על זה עולה לי רק סיפור אחד לראש ומסרב לעזוב, לכן אני אחלוק אותו עם כול מי שקורא.
הוא היה יושב כול יום באותו בית קפה, באותה השעה ומזמין תמיד אותו הדבר.
כלום לא היה ממש מעניין אותו, גם לא העובדה שהמלצרית בעלת החזה השופע שרופה עליו כבר זמן מה, יום אחד כשישב באותו המקום ובאותו הזמן צילצל פעמון הכניסה ובתיקטוק עקבים עדין נכנסה לבית הקפה בחורה עדינת מראה בכול רומח גופה, רק קולה היה מספיק בכדאי לגרום לליבך להלום כמה מהלומות נוספות, ציפורניי ידייה השמיעו מין קליק כזה עדין כשהוציאה מארנקה מספר מטבעות לרכישת שיחת טלפון, מצטערת אמרה המוכרת הטלפון מקולקל, היא נראתה לחוצה מושכת שמלתה מעט מעל למחשוף משהבחינה שנועצים בה מבט.
היא יכלה לגשת לכל אחד אבל היא ניגשה דווקא אליו, סליחה? אבל הוא לא הקשיב, הוא היה טרוד בעיתון  האתמול שלא הספיק לקרוא ורצה להספיק לקרוא את העיתון של היום, היא משכה את הכיסא מליד שולחנו מקעקעת בגרונה בעדינות מסדרת את שערה שנפרם וגלש, סליחה? היא חזרה על עצמה ומשלא קיבלה מענה קימטה בעדינות צמר גפן את דש העיתון נותנת למבטה לקלוט את מבטו שטבע בשוקולד ענייה, אפשר אולי בבקשה לגבות ממך שיחה? המילים נעלמו מתוך פיו וכול שיכל היה לעשות הוא להגיש לה את המבוקש, היא נאנחה אנחת רווחה כזו שעברה דרך גופו כמוט מלובן, היא דברה חצי שעה שלמה לא ברור עם מי רק שבחצי השעה הזו הוא עקב אחר כול תזוזת גוף, הדרך שבה היא נוגעת בדש מחשופה כשהיא חשה שלא בנוח, כיצד דופק ליבה שנראה בבירור בווריד הצוואר כשהיא מטעה ראשה הצידה בוכנת את הסביבה....עכשיו בתרחיש זה יכולות להיות שניי דרכים אחת: היא אומרת תודה על השיחה קמה והולכת, אבל אז זה לא היה משהו שמישהו פיספס? שניים: ומה אם אותו בן אדם קם פתאום וביקש את מספר הטלפון שלה, האם זו הזדמנות? ומי יודע כמה יזדמנויות מציעים לנו החיים ואם נכון שאותה היזדמנות לא חוזרת פעמיים? דבר אחד אני יודעת, חיים רק פעם אחת אז על תפספסו את הקוים.

כאן אני חותמת את המאמר שלכם בחמימות מוזה




מה דעתך על הזדמנות חולפת בחיים קצרים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כהזדמנות, אדישות, ספונטני, קשר, אפשרות