הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
הלבנה_שמעל

הלבנה שמעל


הירח שלנו קיים עוד מבריאת הכוכבים כשאלוהים נתן את ממלכת היום לשמש ואת הלילה לירח ומשלו יחדיו יום ולילה משקיעה לזריחה.
שלום ושבת שלום לכול מי שעומד לקרוא את המאמר הזה.
עוד כשהייתי תרודה בניקיון השבת נתקלתי בתיקייה ישנה ומרוטה שבאיזה שהו אופן הצליחה להיתחבא מיתחת למגירת הנעליים, זו הייתה פליאה למצוא אותה שם ואם לא היה ניתפס הגב אז סביר להניח שהייתי פשוט מניחה בצד ואם מרוץ הניקיון הייתי שוכחת שהיא שם והיא הייתה מתגלגלת למקום אחר, כשישבתי ויצרתי מהתיקיה מניפה אולי השתעממתי או הסתקרנתי כך או כך פתחתי את התיקיה שמעט נקרעה מפניי שהייתה ממש ישנה ומצאתי בה ניירות שרוב הכתוב נמחק המזמינים אותכם לקנות דונם אדמה על הירח, מצחיק לא? אבל יש אנשים שממש קונים חלקות על הירח ואפילו מקבלים על כך שטר קנייה.
כול דונם אדמה עולה חמש שקלים בלבד כך זה לפחות אז היה ועוד מוצעת לך הופציה לבחור בצד המואר של הירח או החשוך, כמובן שכולם יבחרו בצד המואר... שמעתם על משהו שיעדיף לבנות את הבית בחושך? אבא שלי זכרונו לברכה הכן רחש דונם אדמה הייפו שהו שם בגלקסייה על פניי הירח והיה מתבדח אם אימא שלי שיום אחד הם יעברו לגור שם.
צלצלתי לאימא שלי ושאלתי אם היא זוכרת את הנושא והיא אמרה שכן רק לצערי היא עיבדה את השטר אם עוד הרבה ניירות ותמונות משפחה באחד ממעבריי הדירה, אוליי היא פשוט שכחה אותם שם, האיש שאחריאי למיזם הזה הוא דניס הופ, אדם פשוט מין השורה שהתעשר ממכירת חלקות על הירח לאנשים, הוא רשם את הירח על שמו ופשוט מכר פיסות ממנו, מדהים לא? רק חישבו על זה לרגע, אם נומר וממשלת ישראל תחליט להיות הראשונה שתקים מושבת חלל על פניי הירח היא תבוא בדין וחשבון בפניי אותו אדם? או האנשים ששילמו בעבור נייר שאומר שהם בעליי דונם אדמה?
מי הוא אותו אדם שיכול לומר שהירח בבעלותו? זה כמו לומר שכדור הארץ בבעלותי, ועוד הבנתי שהוא התחיל למכור חלקות גם על מאדים ומרס מעניין לא?
וזה לא בגדר של מדע בדיוני כול שאתם צרכים לעשות הוא לכתוב בגוגל לקנות חלקות על הירח.
ואוליי אני פשוט לא יורדת לסוף דעתם של אנשים נאורים שיכולים למכור את הירח, בדבר אחד אפשר להוריד בפני אותו אדם את הכובע הוא מכלום עשה מיליונים!!

כאן אני חותמת את המאמר בחמימות מוזה.




מה דעתך על הלבנה שמעל ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כיזמות, המצאות , כוכבי לכת, נדלן, כסף נזיל