הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
המיגרנה_שלי

המיגרנה שלי


הפוסט הזה נכתב רק למי שיודע וחווה באופן קבוע מיגרנות . זר לא יבין. לקבוצה הדי גדולה וסגורה הזו אני מקדיש את המילים הבאות , בתקוה שיביאו מזור .
אני במשך שנים חוויתי מיגרנות חזקות שהשכיבו אותי בחדרים חשוכים ,ותריסים מוגפים , עם מטליות לחות על המצח וכל דרך וכדור  שמצאתי אז להשקיט מעט  את כאבי הראש שלי. . היום אני יודע שיש אנשים שמקיאים בזמן מיגרנה ,או שממש מתעלפים מכאב . שסובלים מתפיסת שרירים, והתכווצויות . אני חוויתי רק חולשה גדולה וכאבי ראש עצומים שהשביתו אותי , ולקחתי את המיגרנה כחלק מחיי , וכפגע רע שאין מה לעשות נגדו .  כשהתייעצתי עם רופאתי המופלאה , לא קיבלתי תשובה מספקת. ניסיתי הכול, דבר לא עזר . כולם ידעו שיש סיכוי שאעלם לשעתיים שלוש פעם בכמה זמן ,  וקיבלו את זה.
עד שלפני כמה שנים החלטתי לבדוק  איך אוכל לעזור לעצמי , להקל אפילו במעט על רמת הכאב , בזמן המיגרנה . אפילו בזה הסתפקתי , לא חשבתי כלל על להפסיקן כליל .
באותן שנים עלי לציין שהמיגרנה שלי אהבה אותי במיוחד כיוון שהזנתי אותה בכל מה שאהבה : עישנתי , הופעתי בלילות ושנתי הייתה  קלה ולא מספקת , ארוחותיי היו טעימות ומלאות אבל הלכו יותר על "הטעימות" ולא על "הבריאות ". שלא לדבר על תנועה וקצת ספורט . בקיצור מתכון נחמד למיגרנה  סופר .
הגוף כמובן עשה את ההפסקות שלו בדמות הורדות שאלטר פתאומיות והרגעות . אני שהייתי אז פחות מודע וקשוב לגופי סירבתי לשמוע את האיתות.   
יום אחד זה קרה. סירבתי להיכנע למיגרנה הרגילה וברגע שהגיעה , לא רק שלא נשכבתי למיטה עם הכדור הרגיל ,אלא עשיתי מקלחת, התלבשתי , ויצאתי מהבית להליכה , בלי לומר מילה. בהתחלה חשבתי שאני עומד להתעלף , וראשי היה סחרחר כולו . כאבי תופת עד שהגעתי לגינה הגדולה. בדשא, בחושך, לבד. רק עם ירח מעלי נשארתי שכוב על אגלי הטל , במדיטציה  נעימה מנסה להפטר מהמיגרנה הפרטית שלי , מה שלא היה קל כלל ועיקר . אלא שלאט לאט הפסקתי לחשוב עליה כבעיה ומחשבותיי נדדו למקומות אחרים ונפלה עלי שינה נעימה כנראה של כמה דקות , כמה מפתיע ...
קמתי עם כאב ראש עמום ...הבנתי פתאום שאני שולט במיגרנה שלי והיא תוצר נפשי שלי ,ולא משהו שנוחת עלי  משמיים ואין לי מה לעשות נגדו. החלטתי להמשיך ולהתאמן .
ככה הייתי ממשיך ויוצא מהבית כל פעם שהייתה מגיעה . הייתי מקבל אותה בשמחה ומתאמן להיפתר ממנה ,עד שאיבדה בי עניין . יום אחד הפסיקה להופיע .אני בתמורה, הפסקתי לעשן ושיניתי את אורח חיי לגמרי. נשארתי מאוהב במדיטציות ,אבל נטול מיגרנות לחלוטין...
י


מה דעתך על המיגרנה שלי ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כהמיגרנה ,שלי