הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
הסוד_הגדול_של_שיחות_ועידה

הסוד הגדול של "שיחות ועידה"


באמצעות שיחת ועידה נעשה סוף לכל התירוצים של "אבל הוא אומר אחרת..." הבנתי ממנו ש..." שיחת ועידה הינה כלי מצוין להעמדת דברים על דיוקם, לסגירת פינות ולניהול מוצלח!
כל אחד מאיתנו הוא סוג של "מנהל" במידת מה. אנחנו מנהלים את הבית שלנו, את החשבונות שלנו, והרבה מאיתנו גם עובדים בסוג של עבודות ניהול כאלו ואחרות. 
הרבה פעמים אנחנו מוצאים את עצמינו עומדים בפני פינות שאנחנו לא מצליחים לסגור במהלך ניהול החיים היומיומיים. כך לדוגמה קרה לי לפני כמה ימים: עשיתי ביטוח חובה לרכב בחברה א', ובכדי להעמיד לי את הביטוח הם תפסו לי כמה אלפי שקלים במסגרת האשראי. אחרי כמה ימים כשגיליתי שמחיר הפוליסה מופקע לגמרי, עברתי לחברה ב' שגם היא תפסה כמה אלפי שקלים ממסגרת האשראי כדי להעמיד את הביטוח, וביטלתי את הפוליסה בחברה א'. אלא שאחרי כמה ימים אשתי מתקשרת אלי מהסופרמרקט כולה זועמת על כך שכרטיס האשראי לא עובר!! בלי להתאמץ יותר מידי הבנתי מיד שלמרות שכבר נאמר לי בחברה א' שביטלו לי את הביטוח ושחררו לי את המסגרת - הדבר באמת עדיין לא נעשה ויש לי חיוב כפול בכרטיס.
 
במקרה קלאסי, הייתי מרים טלפון לחברת הביטוח, ושם היו אומרים לי שזה כבר בוטל ושוחרר. אח"כ הייתי מתקשר לחברת האשראי, ושם היו אומרים לי שזה עדיין לא בוטל. אח"כ הייתי מתקשר שוב לחברת הביטוח ואומר להם שבחברת האשראי נאמר לי שזה לא בוטל, והם היו אומרים לי "נבדוק את זה שוב" ואחרי כמה דקות של המתנה מיותרת הם שוב היו אומרים לי שמופיע אצלם שזה בוטל, ואז הייתי מתקשר שוב לחברת האשראי ושם היו אומרים לי לומר לחברת הביטוח להתקשר אליהם כדי שיתנו את מספר הכרטיס ואת מסמך הביטול, ואז הייתי צריך לחזור לחברת הביטוח להגיד להם את מה שאמרו לי שם ולהגיד שם את מה שאמרו לי פה ולעקוב פה אחרי מה שקורה שם ושם אחרי מה שקורה פה, ולקוות שבסופו של דבר העניין יסתדר ולא ייפול שוב בין הכיסאות... רק מלקרוא את זה אפשר להסתחרר, אז מה נאמר כשזה באמת קורה?...
 
שיחת ועידה - תסגור לנו את כל הפינות בחצי מהזמן!!
 
המסע המתיש שתיארתי קודם באמת התחיל כמו שתיארתי, אבל באמצעות שיטת "שיחת ועידה" גמרתי עם העניין תוך כמה דקות. קודם כל התקשרתי לוודא בחברת האשראי את הנתונים האם החיוב בוטל או לא. אחרי שנאמר לי שלא, ניתקתי את השיחה והתקשרתי לחברת הביטוח, שם כצפוי נאמר לי שהחיוב "כן" בוטל, ובאותו רגע, אמרתי לנציגת הביטוח, שבחברת האשראי נאמר לי אחרת ושתמתין על הקו עד שאני מעלה את חברת האשראי על הקו בשיחת ועידה. העליתי אותם על הקו, ואיך שגמרתי להסביר את המצב, כמעט הפכתי למיותר בשיחה, באותו רגע הוויכוח כבר לא היה קשור אלי והוא עבר למגרש של חברת הביטוח וחברת האשראי. הם התווכחו ביניהם ובדקו שוב ושוב עד שהבעיה נפתרה ואני בסה"כ הייתי זה שניהלתי את השיחה ודאגתי שהעניין ייסגר עד תום!
 
כמו במקרים של חברת הביטוח זה יכול לקרות בכל עניין שמעורבים בו מספר אנשים שכל אחד אומר משהו אחר או כל אחד הבין אחרת וקיימת אי בהירות בין הצדדים.

ישנם גם הרבה מקרים של אנשים לא הכי ישרים שמנסים לטשטש עובדות וסיכומים שנעשו איתם ע"י שהם מפילים אשמות חסרות כל בסיס על כל מיני אנשים אחרים, ובאמצעות שיחת ועידה אין שום אפשרות להתנער משום דבר, אנחנו כאילו מושיבים את כולם סביב השולחן ומאמתים את כל העובדות עד שסוגרים את כל פינות "בנוכחות כולם.."
 
דוגמת חברת הביטוח היא רק דוגמה קטנה, אבל בכל דבר שננהל בחיים נתקל לעיתים תכופות בכל מיני אי הבנות וטלפונים שבורים שגוזלות מאיתנו זמן יקר והרבה מאוד אנרגיות, ועלינו לזכור שיש ביכולתינו את האפשרות להימנע מכל זה בלחיצת כפתור! (או כמה...)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


מה דעתך על הסוד הגדול של "שיחות ועידה" ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה