הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
הסרת_שיער

הסרת שיער בלייזר/ נעה הלר


החורף בפתח וזה הזמן לחשוב על הסרת שיער
שלום לכולם ,
עכשיו אנחנו בחודש אוגוסט ואנחנו בשיאו של  הקיץ, אבל עוד קצת זמן יתחיל להתקרר והשמש תתחבא לה בין העננים, וזה יהיה זמן מצוין להורדת שיער לצמיתות.
למה? כי בקיץ יש שמש חזקה ואחרי טיפול בלייזר העור שלנו עדין ועלול לקבל כתמים וכוויות יותר מהר ולכן הזמן הכי טוב הוא בחורף.
נכון יש בערך עוד חודשיים עד החורף , אבל עדיף לדעת מראש כבר איך ואיזה טיפולים לעשות כי בכל זאת , טיפולי הסרת שיער בלייזר לוקחים כמה חודשים ואנחנו במדינת ישראל החמה והחורף לא כל כך ארוך.
חשוב לי לומר משהו לפני שאני מציגה בפניכם את סוגי הטכנולוגיות השונים, בשנים האחרונות נהייתה סטיגמה שטיפול בלייזר יוצר כוויות , והורס את העור אז האמת היא שלייזר יכול לעשות כוויות כאשר המטופל בידיים לא טובות ולא מנוסות ולכן אל תלכו סתם לאיזה קוסמיטקאית בשכונה (לקוסמטיקאיות אין אישור להשתמתש בלייזר , רק רופאים מוסמכים לכך ), כי זה הכי קרוב ונוח אלא לכו לרשת מוכרת כמו נאטורפיל ופרופורציה , שיש להם ניסיון גם הם עושים מבצעים (1+1 ...) אם אתם חוששים שזה יותר יקר.ואל תשכחו אתם מפקידים את הגוף שלכם ,את העור שלכם לידי מישהו שיטפל בכם , תדאגו שזה משהו מוסמך כדי שתהיו בידיים טובות.
אז אחרי שהבהרתי כמה נקודות חשובות ,הינה כמה סוגי הסרות בלייזר שיש כיום בעולם,וכמובן בארץ: ( מתוך אתר נאטורפיל)

מכשיר "לייט-שיר" מבית לומיניס

מכשיר הלייטשר מתאים לרוב סוגי העור ולשיער כהה. המכשיר עובד בטווח אורך הגל האידאלי להסרת שיער שהוא 800 ננומטר.

 

הלייטשר הוא המכשיר המוכר והמוכח ביותר בעולם לטיפולי הסרת שיער ונעשה בו שימוש נרחב בתחום זה בכל רחבי העולם מזה כעשור.

 

מכשיר הלייטשר הוא המכשיר בעל עוצמה גבוהה ביותר ויכול להפיק אנרגיה אדירה של עד 100 ג'אול! מטמר הספיר של המכשיר מצוייד בקירור פנימי המסייע בהפחתת הכאב, מגן על העור באזור המטופל על ידי קירור האפידרמיס ומקנה למטופל הרגשה נוחה יותר.

 

מכשיר "סופראנו" מבית עלמה לייזר

מכשיר הסופראנו מתאים לרוב סוגי העור ולשיער כהה. המכשיר עובד בטווח אורך הגל האידאלי להסרת שיער שהוא 810 ננומטר ובעזרת תכונה בלעדית למכשיר זה ניתן לקבל טיפול איכותי ויעיל אך בחשיפה נמוכה יותר לכאב.

 

התוכנה בנויה כך שבמקום לשגר פולס בודד ועוצמתי, משגר המכשיר 10 פולסים בשניה באנרגיה נמוכה יחסית ועל ידי כך מגיע המטופל לתוצאה הרצויה עם פחות כאב.

 

המטמר של המכשיר מצוייד בקירור פנימי כפול המסייע בהפחתת הכאב, מגן על העור באזור המטופל על ידי קירור האפידרמיס ומקנה למטופל הרגשה נוחה יותר.


ולסיום
כמה שאלות ותשובות בקשר להסרת שיער בלייזר:(מתוך אתר :
.hair-remove.co.il )
 

מי מורשה לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר?
טיפול להסרת שיער בלייזר מתבצע על ידי רופא מומחה או מטפל מוסמך, שעברו הכשרה מיוחדת לטיפול במכשיר לייזר. חשוב מאוד לא לקבוע טיפול במכון או בקליניקה בטרם וידאתם שהגורם המטפל עבר את ההכשרה הנדרשת והינו בעל הסמכה מתאימה להענקת טיפול זה.

האם טיפול הסרת שיער בלייזר מתאים לבעלי עור כהה?
עד השנים האחרונות התשובה היתה לא, אך בזכות מכשירי הסרת שיער מן הדור הרביעי, הפועלים בגלי אור ארוכים יותר אשר אינם פוגעים בפיגמנט העור, גם בעלי עור כהה יכולים כיום ליהנות מטיפול זה. עם זאת, כיוון שהאפקטיביות של גלי האור הקצרים נמוכה יותר, סביר להניח שמספר הטיפולים יהיה גדול יותר מזה שלו נדרשים בעלי עור בהיר.

האם יש מישהו שאינו מתאים לטיפול?
התשובה הקצרה היא כן, אך היא מתחלקת לשני חלקים: הקבוצה הראשונה שאינה מתאימה לטיפול כוללת בעלי שיער בהיר במיוחד (לבן או שיבה). הקבוצה השניה מבוססת על סוגיות רפואיות ובה נכללים בין היתר: נשים בהריון, נוטלי תרופות נגד אקנה, חולי זאבת, חולי סרטן אשר נמצאים בטיפול כימותרפי ואחרים.

כל כמה זמן צריך לחזור על הטיפול?
טיפול הסרת שיער בלייזר מתקיים מדי 10-12 שבועות, ותדירותו תלויה במחזוריות צמיחת השערה. כל אחת מהשיערות המכסות את גופנו צומחת במשך תקופת זמן משתנה ולאחר מכן נושרת. שורש השערה, לעומת זאת, נשאר במקומו והוא שאחראי להצמחת שערה חדשה כעבור זמן מה. מרווחי הטיפול המתאימים לכם באופן אישי ייקבעו בהמלצת הגורם המטפל.

האם אפשר ללכת לעבודה אחרי טיפול?
ברוב המקרים התשובה היא כן, בהחלט. עם זאת, זמן ההחלמה לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר משתנה בין מטופל למטופל. יש אנשים אשר מיד בצאתם מן הטיפול לא יסבלו משום כאב או גירוי בעור, בעוד מטופלים אחרים, רגישים יותר, יזדקקו לכמה ימים על מנת להחלים לגמרי.

האם השיער ייעלם לתמיד?
התשובה היא לא. הסרת שיער בלייזר אינה לצמיתות וכן אינה מסירה את השיער במאת האחוזים, אך אפשר לומר ללא ספק שהיא הדבר הכי קרוב לכך. בתום סדרת הטיפולים כמות השיערות הצומחות בגוף תפחת בשיעור של עד 90%.

מה הסיכונים הכרוכים בטיפול בלייזר?
טיפול הסרת שיער בלייזר כרוך במספר סיכונים, הכוללים למשל כוויות, שינוי צבע (פיגמנטציה) וצלקות. עם זאת, בחירה במטפל מקצועי ומוסמך תפחית את הסיכוי שלכם לצאת מן הטיפול בנזק.

האם זה כואב? זה יכאב?
חלק מהמטופלים חשים בעת הטיפול כאב קל, אשר מוגדר יותר כעקצוץ קל בעור. החדשות הטובות הן שהכאב חולף תוך מילישניות ספורות (שניה = 1000 מילי-שניות), ובכל מקרה, רצוי מאוד ליידע את המטפל בנושא ולבקש ממנו או ממנה להנמיך את עוצמת הלייזר.

איך ניתן לסייע להחלמת העור אחרי הטיפול?
בתום הטיפול יש למרוח משחה מרגיעה דוגמת אלוורה, ולאחר מכן להקפיד למרוח קרם גוף עשיר בלחות במשך שבוע לפחות. כמו כן, יש להימנע מחשיפת האיזור המטופל לשמש, ולהשתדל להימנע מפעולות מאומצות אשר גורמות להזעה וכתוצאה מכך, עלולות לגרום לגירוי העור.

באיזה גיל כדאי להתחיל בטיפולי הסרת שיער בלייזר?
טיפול הסרת שיער בלייזר אינו מומלץ עבור ילדים ובני נוער מתחת לגיל 18. הסיבה לכך פשוטה: בגילאים הללו עדיין מתרחשים בגוף שינויים הורמונליים, אשר עשויים להפחית את יעילות הטיפול.

מהי עלות הטיפול?
הטיפול בלייזר נחשב יקר יותר בהשוואה לטיפולים האחרים הזמינים בשוק, גם מכיוון שהמטפל הוא איש מקצוע שעבר הסמכה, וגם משום שהמכשיר המשמש אותו לטיפול יקר כשלעצמו. בשוק פועלים כיום מכוני לייזר רבים, אשר מתחרים זה בזה ומציעים למטופלים הנחות משמעותיות ועובדה זו בהחלט משחקת לטובתכם. כיוון שיש שפע של מכונים וסוג הטיפול משתנה מאדם לאדם, קשה לנקוב במחיר מדויק. עם זאת, אפשר לומר שטיפול הסרת שיער באיזור בית השחי יעלה כ-1,000 שקל בממוצע, הסרת שיער מהרגליים תעלה כ-4,500 שקל בממוצע, הסרת שיער מהמפשעות תעלה כ-1,300 שקל בממוצע, וטיפול הסרת שיער בכל הגוף יעמוד על כ-14,500 שקל בממוצע. לפני שאתם קובעים טיפול ראשון, הקפידו לבצע סקר שוק על מנת לקבל את ההצעה הטובה והמשתלמת ביותר עבורכם.

מהם היתרונות של טיפול לייזר על טיפולי הסרת שיער אחרים? 
להסרת שיער בלייזר יתרונות רבים על פני שיטות אחרות: ראשית, מדובר בשיטה הכי קרובה להסרת שיער לצמיתות. שנית, המרווח בין הטיפולים גדול ומאפשר תימרון, גמישות וחיסכון בזמן. שלישית, הטיפול אינו כואב ומסורבל כמו הסרת שיער בשעווה. ורביעית, ניתן לכסות שטח גדול יותר במהלך הטיפול בפחות זמן.

תוך כמה זמן תשארו חלקים?
תוצאות הסרת שיער בלייזר אינן מיידיות ויש לחזור על הטיפול מספר פעמים. הסיבה לכך נובעת ממחזוריות צמיחת השיער, תהליך אשר נמשך בין 10 ל-12 שבועות. מרבית המטופלים יזדקקו לשמונה עד עשרה טיפולים בלבד, אשר יפחיתו את כמות השיערות הצומחות בגוף בשיעור של עד 90%. עם זאת, קצב הטיפול ומידת ההצלחה משתנה בין מטופל למטופל.

 

 



מה דעתך על הסרת שיער בלייזר/ נעה הלר ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

נכתב ע"י נעה
בתאריך: 10/08/2015
נעה הלר בת 28

5 מאמרים | 15758 כניסות
דירוג המאמר
58%
 השארת תֶּשֶׁר לנעה
היי,כדי שאמשיך לכתוב פה אשמח שתעזרו לי=)
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!