הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
הסרת_שיער_בלייזר_-_למי_זה_מתאים

הסרת שיער בלייזר - למי זה מתאים?


עור גוף חלק הינו מושא להערצה בתרבות המערבית. אם בעבר הדרך לכך היתה רצופה בכאבים ובצמיחה מחדש של אותם "קוצים"מרגיזים, הרי שכיום ניתן להסיר שיער לצמיתות ולא להתעסק יותר עם השערות המרגיזות. האם גם לכם זה מתאים?
לאורך השנים עור גוף חלק הפך להיות נחשק ביותר וכיום מדובר בהרבה מעבר לרגלים חלקות. הצורך להיראות טוב, חלקות תמיד ומגמות האופנה הם חלק מהדברים שמכתיבים את בהילות הצורך להיות תמיד חסרות שיער גוף. בעוד בעבר הדרכים היחידות לעמוד בדרישה זו כללו שימוש בשעווה רותחת ומכאיבה, גילוח שאינו יעיל או שימוש במכשירים חשמליים כאלה ואחרים שהותירו עור גוף מגורה הרי שכיום ניתן להסיר שיער לצמיתות, תוך זמן קצר ולהגיד שלום אחת ולתמיד לשערות המיותרות. מדובר באופציה קוסמת שמתאימה לנשים רבות (גם לגברים אל תטעו) וכאן אפרט מעט על השיטה ועבור מי היא מתאימה בדיוק כמו כפפה ליד.

מנגון הפעולה

הסרת שיער בלייזר הינה שיטה שמסתמכת על עקרונות פיזיקאליים. שיער הגוף שלנו יוצא מתוך זקיק, שבונה את השערות מיחידות של חלבון. בזקיק נמצאים גפם פיגמנטים שונים שבסופו של דבר קובעים את צבע השערה. כאשר מגלחים את השערות או מורטים עם שעווה, הזקיק אינו נפגע ועל כן ממשיך לייצר שיער, לעיתים אף בקצב מהיר הרבה יותר. מכשיר הלייזר נראה כמו שפורפרת והוא מסוגל לפלוט קרני לייזר באורך גל כזה, שחודר את העור, אינו פוגע בתאים אך כן מתמקד על הצבעים הכהים שבתוך הזקיקים וגורם לחימום מקומי שלהם. פעולת חימום זו מחסלת את הזקיקים והם אינם מסוגלים עוד לייצר שערות. בצורה זו לאחר הפגישה הראשונה בלבד ניתן יהיה לצפות בתופעה של נשירת השיער והוא לא יחזור לצמוח בשנית. ניתן לבצע הסרת שיער לצמיתות בלייזר ברגליים, בידיים, במפשעה, בגב, בחזה ובישבן.

למי זה מתאים?

על פניו נדמה כי מדובר בשיטה מנצחת שמתאימה לכולם. אלא, שהמציאות מראה כי על מנת שהשיטה תהיה יעילה ביותר על צבע העור ושורש השערה להיות כמה שיותר מנוגדים זה לזה. למעשה, השילוב האופטימאלי הוא עבור מטופלים בעלי גוון עור לבן עם שורשי שיער כמה שיותר כהים וזאת מכיוון שקרן הלייזר לא "מתבזבזת" בחימום הפיגמנטים שבעור ומתמקדת אך ורק בשערות. משתמע מכך גם שהשיטה פחות יעילה עבור בעלי שיער גוף בהיר מדי (בלונדיני, ג'ינג'י וכו') ולא עבור בעלי עור שחור.

האם זוהי המילה האחרונה עבור מי שהטיפול נחשב עבורו לא יעיל???

ובכן, אל ייאוש!  ניתן לבצע הסרת שיער לצמיתות לא רק באמצעות לייזר אלא גם על ידי קרינה אינפרא-אדומה., עבור בעלי עור כהה או עור בהיר ושערות בהירות. אמנם, השיטה פחות יעילה ויש לחזור על הטיפול יותר פעמים אך עדיין ליהנות בסופו של דבר מעור גוף חלק, ללכת לים ולבריכה כשמתחשק, ללבוקש בגדים קצרים ללא בושה ולהרגיש סוף סוף טוב עם עצמינו וגופינו, עור חלק, נעים ואסתטי.




 


מה דעתך על הסרת שיער בלייזר - למי זה מתאים? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כהסרת שיער לצמיתות מתאים למי מתאים הסרת שיער בלייזר הסרת שיער בלייזר לעור כהה
נכתב ע"י liorpo
בתאריך: 09/12/2015
חור בלבנה בן 44

2 מאמרים | 2740 כניסות
מאמר זה נקרא 1510 פעמים 0 תגובות למאמר זה - להוספת תגובה
דירוג המאמר
51%
 השארת תֶּשֶׁר לliorpo
טיפ יוערך!
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!