הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
העידן_שלפני_עידן_הטכנולוגיה

העידן שלפני עידן הטכנולוגיה


זוכרים את פעם? בלי הפלאפונים, בלי המסכים, זוכרים את המשחקים של פעם? קלאס? גומי? גם אתם מרגישים את הנזקים שהטכנולוגיה עושה? אם כן, כנסו למאמר...
העידן שלפני עידן הטכנולוגיה
זוכרים את העידן הזה, לפני 20 שנה, שהיה רק מחשב בבית עם אינטרנט על חשבון הטלפון הביתי? זוכרים את הצעקות של אמא מהמטבח "תרד כבר מהקו טלפון, אחותי מאמריקה צריכה לטלפן?".
זוכרים שאם היינו רוצים לשחק עם חברים, היינו ממש צריכים להיפגש איתם אחרי בית הספר? את הפלאפונים הישנים ללא המצלמה, לפני שהחדשים יצאו לשוק והרסו לנו את החיים? - כן הם הרסו לכולנו את החיים! תמיד היו מקובלים ופחות מקובלים בבית הספר, וזה בסדר, תמיד היו חבורות, אבל עם הטכנולוגיה הזו 80% מהילדים מתאבדים בגלל שעשו להם שיימינג ! ההתמכרות הנוראית הזו להזיז את האצבע על זכוכית, זוכרים שפעם פלאפון היה פשוט פלאפון? לא היינו צריכים יותר מזה, זה כל כך עצוב שהטכנולוגיה הזו התקדמה בצורה מטורפת, עצוב שהילדים שלנו גדלים לעולם כזה, כל כך הרבה להגיד ולא יודעת מאיפה להתחיל. 
היום, אני רואה את הדור החדש, הדור שאמור להנהיג את המדינה משחק כל היום בפורטנייט, כל מה שמעניין אותם זה האינסטגרם, הלייקים "התמונה שלי יותר יפה, היא קיבלה יותר לייקים". בנות - שמרו על גופכן, אתן תצטערו על זה בעתיד !! בנים - רדו קצת מעניין ההורמונים שלכם, תהיו גברים תנו כבוד לאישה!
כל הפרסומות היום, כל השוק, מוצף בתמונות, בקליפים זוועתיים וחושפניים. והשירים היום פשוט זוועה, קחו לדוגמא שיר של בן אל וסטטיק, הם צמד מאוד מקסים, אנשים טובים אבל מה לעשות  לא מתחברת למוזיקה שלהם, לא מבינה כלום " אוי תל אביב כמה הכל יפה לך, לא סתם אומרים יין ישמח ללב אנוש ,
היום חוגגים כמו באמצע הפאבלה.."
או נטע ברזילי, תודה לך יקירה שהבאת לנו את הניצחון השיר היה עם מסר, אני לא הצעצוע שלך,אני לא המשחק שלך ילד מטופש, אהבתי את השיר אבל מה קורה הלאה?? "נהנה בננה"? גם אני ימציא שיר "בלה בלה בלה -הלהיט הבא" !! 
מה הקשר בין מילה פה למילה אחרת? איפה המסר? לא מובן בעליל. לא משהו נגדם, סתם דוגמא לשירים הנוראיים של היום.

או שירים מחו"ל יותר גרועים, טוב זה ידוע שישראל הולכת כעיוורת אחרי ארה"ב לאן שהיא לא תלך.
פעם בשנות ה 90, היה ערך לשירים, היו שירים עם מסר. פעם בשביל שזמר יהפוך לזמר מצליח, הוא היה צריך להתנהג כמו זמר ולא כמו ***** , היום מספיק לייקים וצפיות והוא זמר. 
זוכרים את כוכב נולד? הכוכבים הגדולים באמת נולדו שם! שירי מימון, נינט טייב, הראל סקעת, הראל מויאל ועוד.. היום יש דה וויס, אייל גולן קורא לך, אקס פקטור, הכוכב הבא לאוורוויזיון (שאם מישהו רוצה להיות זמר זה דבילי להתחיל משם, זה כאילו להתחיל מהפסגה  ולרדת למטה לאט לאט עד כדי להישכח) די בא לי להקיא מהתוכניות האלו, תוכניות הריאלטי של הבישול עוד איפשהו נורמליות זה נחמד.
ואגב מישהו חייב להגיד את זה, אסי עזר ורותם סלע נמצאים בכל תוכניתתת דיייי שחררו אותנו מכם ! 

וזוכרים את הערוץ MTV עם עדן הראל? ערוץ אחד לשירים בדיוק כמו ערוץ הילדים - ערוץ אחד לילדים, וגם ערוץ הספורט. בשביל מה צריך גם את כל הערוצים האלו בממירים? אני לא צופה יותר מ 5, 6 ערוצים קבועים וזהו, למה אני צריכה את ערוץ מצרים מי שצריך שיעשה חבילה מתאימה, למה אונסים אותנו לקבל את כל הערוצים שלא רואים תמורת סכום מופקע.

זה לא מרמור, זה לא התקפת נוסטלגיה, זו דרך חיים שצריך לחזור אליה דחוף  בכדי שהדור הבא, יעריך יותר, ילמד יותר, יבין יותר. 
אני אישית, לא נותנת יותר משעה בשבוע לצפייה בטלויזיה לילדה שלי, היא לא נגעה במסכי טאץ, לא ביוטיוב. רק ספרים, חוברות עבודה, צעצועים, משחקים.
אם חלקכם חושבים "מסכנה הילדה"  אז לא , מסכנים הילדים שההורים שלהם מאפשרים להם מסכים. הפלאפונים הורסים את חיינו! את חיי הזוגיות! חיי המשפחה! 

עוד רגע מסיימים אבל קודם:

בואו נדבר גם על השיכחה ברכב של תינוקות WTF???!??!??!
למה את הסמארטפון הארור הם זוכרים ואת התינוק לא? 
וסבבה, נגיד ונשכחו, לא שמתם לב שהילד לא איתכם? 5 דקות?חצי שעה? שעתיים? מה נסגר איתכם?? חייבים לשים לזה סוף! למה נוצרות אפליקציות וכל מיני עזרים למניעת שכחה? 
אל תגידו לי "מסכנים, לא מגיע להם שידברו עליהם ככה" אולי, ליבי יוצא אליהם כי בכל זאת, האוצר שלהם לא איתם ,אבל, הכל אני מוכנה לסבול הכל, את השכחה ברכב לעולם לא ! ואין סליחה ואין מחילה על רשלנות כזאת!

לסיכום:
מי שנולד בשנות ה 90 בהתחלה של כל הטכנולוגיה הזו, שהכל היה טרי ותמים הרוויח.
מי שנולד לפני, הסתדר עם מה שיש.
מי שנולד בשנים האלו אחרי שנות ה 2000  - רחמים... 


אולי אני טועה, אבל זו דעתי 
תודה למי שקרא וסליחה אם מישהו נפגע..
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על העידן שלפני עידן הטכנולוגיה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

נכתב ע"י EstiYafe
בתאריך: 22/08/2019


1 מאמרים | 1277 כניסות
מאמר זה נקרא 1277 פעמים 0 תגובות למאמר זה - להוספת תגובה
דירוג המאמר
56%
 השארת תֶּשֶׁר לEstiYafe
אם אהבתם ואם נהנתם אשמח לטיפ
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!