הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
העשיר_שזרק_מליוני_דולרים_מגורד_שחקים

העשיר שזרק מליוני דולרים מגורד שחקים:


מקדימים תרופה למכה...
מעשה בעשיר אחד שנשא בתיקו שטרות רבים של דולרים, והיה בדרכו לפגישת עסקים גדולה שהיתה בבניין גורד שחקים. עלה אותו העשיר במעלית, וירד ללא ידיעה בקומה הלא נכונה. בחושבו שהדלת שמולו היא הדלת הנכונה, פתח אותה ונכנס אל תוך ה"חדר".

כשנסגרה אחריו הדלת, הבין העשיר כי טעות חמורה עשה משום שהחדר שהוא עומד בתוכו, הוא מה שהיה לשעבר הכספת של כל בעלי העסקים והחנויות בבניין. מה שאומר, שהאפשרות לפתוח את הדלת מבפנים, איננה. הבין העשיר שעליו לעשות משהו בכדי לצאת מאותו החדר, אך מה כבר אפשר לעשות כשהוא נמצא בקומה הגבוהה ביותר של בניין גורד שחקים?! הרי אם יצעק לא ישמע קולו מבעד לקירות המשוריינים בפלדה!

הבין העשיר שהדרך היחידה שיש לו, זה להתחיל לזרוק שטרות של דולרים מהחלון הקטן שהיה בחדר, ואולי על ידי כך מישהו יראה מהיכן נפל הדולר, ואז יראה אותו ויוציא אותו החוצה. פתח העשיר את התיק, הוציא משם שטר אחד והשליך אותו לבחוץ. אך למרבה אכזבתו נדף השטר ברוח אל הבלתי נודע.

העשיר לא אמר נואש, והתחיל להשליך שטר אחרי שטר מהחלון, כך שלפחות חלק מהשטרות הגיעו למדרכה הצמודה לבניין.

חושבים אתם שכאן נגמר הסיפור?! טעות! הולכי הרגל אמנם התלהבו מכך שבדרכם מצאו כמה שטרות של דולרים, אבל אפילו לא אחד מהם הרים את ראשו בכדי להביט מהיכן נפל הדולר. וגם שהחליט העשיר להשליך למטה את כל עשרות אלפי השטרות שהיו בתיקו, התלהבו העוברים והשבים מה"גשם" הכלכלי שנפל עליהם, אבל אפילו לא אחד הרים את ראשו לראות מהיכן נפלו כל השטרות האלו, אלא המשיכו בדרכם עם השלל.

לפתע ראה העשיר כי בפינת החדר, עומדת לה ערימת אבנים קטנה, והחליט שאין ברירה אלא להתחיל להשליך אבנים מהחלון, משום שדולרים כבר לא נשארו לו.

רק השליך העשיר את האבן הראשונה והקטנה ביותר בערימה, הביט ללמעלה אחד מהעוברים ושבים, בכדי לראות מיהו ה"חצוף" הזה שההין להשליך עליו אבן... ובזכות האבן הזו העשיר ניצל.

חברים, הרבה פעמים אנו נמצאים במצב שהכל טוב לנו ושלא חסר לנו כלום, אבל אנו לא שמים לב לכך שיש לנו דברים לתקן. זה יכול להיות שיפור הזוגיות, שיפור היחס שלנו לסובבים אותנו, וכמו כן שינוי ותיקון המידות. אבל אנו לא שמים לב לכך משום שטוב לנו ואז אנחנו נמצאים בשכרון חושים ולא מבחינים בין טוב לרע. עד ש....

נוחתת עלינו צרה שמיד אנו נצרכים לעשות חשבון נפש עם עצמנו ולברר למה זה קרה. על כן אנו צריכים להרגיל את עצמנו לתקן את האופי והמידות שלנו לפני בא הצרה. ומי יתן והצרות לא יבואו אלינו בכלל... אמן.


מה דעתך על העשיר שזרק מליוני דולרים מגורד שחקים: ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כזרק מליוני דולרים, עשיר, גורד שחקים, מוסר השכל, כספת,