הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
הפקת-בר-מצווה

כיצד להפיק בר מצווה חלומית


ילדכם מתקרב לגיל החשוב, הלוא הוא גיל הבר מצווה? דבר ראשון, מזל טוב לכל המשפחה! אתם בטח כבר מתרגשים לקראת המעמד ומנסים לדמיין איך תראה המסיבה
ילדכם מתקרב לגיל החשוב, הלוא הוא גיל הבר מצווה? דבר ראשון, מזל טוב לכל המשפחה! אתם בטח כבר מתרגשים לקראת המעמד ומנסים לדמיין  איך תראה המסיבה. כמובן שיש הרבה דברים לתכנן, כגון האולם, האוכל, הדי ג'י או אטרקציות כאלה או אחרות. אבל מעבר לנושא התכנים, בר מצווה היא מסיבה של פעם בחיים, בה כל המשפחה והחברים נמצאים ביחד כדי לחגוג את גיל המצוות של הילד. מכוון שזו מסיבה ייחודית, חשוב להפעיל ולתכנן בר מצווה חלומית ומגוונת.

מקום האירוע

משפחות רבות במדינה שלנו גרות רחוק אחד מהשנייה. כשהדודה דרה בחולון, הסבתא גרה בנתניה. וכך ההחלטה על המיקום המושלם לאירוע הולכת ונעשית מורכבת יותר. חשוב שתחשבו טוב מה נוח למשפחה שלכם, אבל קחו בחשבון את המיקום שלכם. בר מצווה היא מסיבת עם ילדים ואסור לשכוח את זה, אם תעשו את האירוע רחוק מדי, אתם עלולים להסתכן בכך שחברי הילד בר מצווה לא יגיעו.
כבר החלטתם באיזו עיר תתקיים הבר מצווה? נשאר לכם להחליט באיזה אולם תחגגו, וכדי לבחור את האולם הנכון לכם, עליכם לעבור על כמה שאלות חשובות ביותר כגון:
  • מהו המספר של האורחים המגיעים לאירוע?
  • תרצו אולם סגור או גן אירועים?
  • מה התקציב שלכם?
  • האם תרצו לארגן מסיבה בבוקר או בערב?
במידה ועניתם על כל שאלות האלו, אתם מוכנים לבחור את האולם לפי העיצוב והמיקום אשר החלטתם. ולאחר מכן תבחרו את מנות המגישות באולם, עיצוב של האולם או חיצוני וכמובן הדיג'י החשוב ביותר לאווירה חגיגית במיוחד.

נושא האירוע

בדור החדש שאנו חיים בו, כל מסיבה או אירוע מגיעים עם קונספט מסוים, על מנת לשמור על טוב טעם וליהנות מחוויה מיוחדת. נושא זה יכול בהחלט להיות החלטה של ילד בר מצווה, אומנם אתם המארגנים אבל אסור לשכוח שהוא מרכז המסיבה. במידה ותחליטו על נושא מסוים, מומלץ לבחור נושא המתאים לגיל המתגבר כגון: ספורט, סרט או משחק מסוים אהוב על ילדכם.
אחרי שבחרתם קונספט, חשוב מאוד לחשוב על אטרקציות לבר מצווה, וזהו החלק האהוב והמבוקש ביותר למתבגרים ולילדים. ישנן כמה אפשרויות מיוחדות, למשל לייזרים או רובוט לדים.
אך ישנן גם אטרקציות פופולריות המוכרות מכולם כמו צילומי והדפסת תמונות על מגנטים או אביזרים זוהרים ובר ממתקים.
באופן כלל, האטרקציות הן הלב של המסיבה, המעניקות לכל אירוע אווירה של חגיגה ומשמחים הקטנים כמו הגדולים.  
סכומים ותקציבים
החלק הפחות מרגש בבר מצווה הוא התקציב, אבל הוא לא פחות חשוב מהמסיבה עצמה. מומלץ  לחשוב היטב על התקציב של כל דבר בנפרד, ואף לרשום את ההוצאות הנפרד. כל החלטה שלכם צריכה להיות בהתאם למצב הכלכלי.
האירוע שלכם כבר מוכן ומתקרב, המשפחה מתרגשת והילד מחכה לו בקוצר רוח. קחו טיפ אחרון להפעלת בר מצווה מושלמת:  תרקדו, תאכלו, והכי חשוב תהינו מכל רגע עם ילדכם ועם משפחותיכם.
מזל טוב!


מה דעתך על כיצד להפיק בר מצווה חלומית ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת משיח ב 12/03/2020 10:20 ( קישור לאתר שלי ) וואו בר מצווה תגובה לתגובה