הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
הרמת-עפעפיים

כל מה שרציתם לדעת על ניתוח הרמת עפעפיים


מידע חשוב על הרמת עפעפיים
אפשר ללמוד הרבה על אדם מהתבוננות בעיניים שלו. העיניים משמשות כמראה לפנימיות של האדם ולרגשות שלו, אולם עם הזמן העפעפיים יכולים לצנוח ולהסתיר חלק מהעין, הן בשל  גורמים תורשתיים והן מסיבות כמו עישון, אלכוהול, הזדקנות ומצבים רפואיים מסוימים. לעתים מדובר במטרד קל אך לעתים זו הפרעה של ממש ויש לטפל בה.
מידע חשוב על ניתוח הרמת עפעפיים
השלב הראשון לפני כל ניתוח הרמת עפעפיים הוא בדיקות מקיפות כולל בדיקות עיניים. רק לאחר מכן ניתן לגשת לניתוח עצמו, כאשר יש 3 סוגי ניתוחים עיקריים: ניתוח בעפעף עליון, ניתוח בעפעף תחתון וניתוח בשני העפעפיים. יש שיטות שונות לביצוע הניתוח, עם או בלי לייזר וכדאי לברר עם הרופא המנתח על איזו שיטה הוא ממליץ במקרה שלכם.
ברוב המקרים אין צורך באשפוז לאחר הניתוח, אלא התאוששות של מספר שעות בחדר מיוחד ולאחריה ניתן להשתחרר הביתה. למרות שמדובר בניתוח נפוץ ופשוט יחסית, חשוב לדעת שהניתוח לא נטול סיכונים וייתכנו גם תופעות לוואי מסוימות. שני הסיבוכים המוכרים של ניתוח זה הם יובש ואסימטריה בין העיניים ותופעות הלוואי הן אדמומיות, נפיחות, יובש, הפרשות, שטפי דם והפרשות.
כשהמטופל חוזר לביתו הוא צריך לצפות להחלמה שתיארך כשבוע ימים, בהם עליו להקפיד לציית להנחיות שניתנו לו על ידי הרופא ובעיקר על מנוחה ובתקופה זו יוסרו גם התפרים. התוצאה הסופית תיראה רק לאחר מספר חודשים.
אין סיבה להמשיך לסבול מעפעפיים צנוחים. ממליצה בחום על ייעוץ עם ד"ר אבי וינברג עבור הרמת עפעפיים, מומחה לרפואה פלסטית, והחזירו לעצמכם את איכות החיים המגיעה לכם.


מה דעתך על כל מה שרציתם לדעת על ניתוח הרמת עפעפיים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה