הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
התנהגות_השוטרים_במדינת_ישראל

התנהגות השוטרים במדינת ישראל


כשקראתי על זה ששוטר הרביץ לאזרח הייתי בטוח שהאזרח עשה משהו. עד שזה קרה לי...
ביום ראשון האחרון הלכתי בצפון תל אביב. מדובר בצפון תל אביב, ולא בדרום תל אביב.
ראיתי לידי רכב לבן שנסעו בו כמה אנשים. פתאום מסתכל עלי מישהו מהרכב ואומר לי משטרה בחיוך. מה בנאדם ממוצע היה חושב במצב הזה? מן הסתם שזה מישהו משועמם שמנסה לעבוד עליו. עשיתי לו פרצוץ של אני יודע שאתה עובד עליי והמשכתי ללכת.
עברתי לצד השני של המדרכה ופתאום הרגשתי שמישהו דוחף אותי מאחורה ואומר לי לשים את הידיים מאחורי הגב. שאלתי אותו למה הוא דוחף אותי, והוא אמר לי שהתנגדתי. שאלתי אותו למה התנגדתי, והוא אמר לי שלא עצרתי. אמרתי לו שהשוטר אמר משטרה בחיוך אז חשבתי שעובדים עליי (רואים שהשוטר מאוד חכם). אמרתי לו שהוא מתנהג איתי כמו עבריין ושאלתי אותו למה הוא דוחף אותי. כנראה שזה מה שהוא למד במשטרה קודם כל לדחוף ואחרי זה לבקש תעודה. לא לימדו אותו לדבר אלא לדחוף. שפת האלימות זאת השפה שלו ולא הדיבור. הוא פשוט היה צריך להגיד במילים עצור משטרה והייתי עוצר, בלי לתקוף אותי. ככה זה כששוטר מתנהג כמו בריון שכונתי נטול שכל. סליחה- עבריין נטול שכל יהיה ביטוי יותר מדויק.
בשלב הזה שני השוטרים האחרים הצטרפו אליו ואמרתי לחכמולוג המחייך שלא אומרים משטרה בחיוך.
השוטר המחייך עכשיו כבר היה רציני ולא חייך. ביקשתי תעודה שמראה שהם שוטרים והם הראו לי. וביקשו את התעודה שלי. הראתי להם. הם אמרו שאני דומה לעבריין שנמצא ברמת אביב שהם מחפשים וכשהבינו לפי התעודה שזה לא אני הם שחררו אותי. אמרתי לבריון העבריין המטומטם שדחף אותי שיתן לי את הפרטים שלו, אז השוטר ה"נחמד" השני אמר שהוא הולך לעשות עליי בדיקה מקיפה, ולעשות את העבודה שלו כמו שצריך. יפה מצידו נכון? אמרתי לו שאני מוותר מתוך כוונה להתלונן אח"כ והוא שחרר אותי.
בקיצור הרגשתי כמו במדינת משטרה. אני אזרח שומר חוק שהולך לתומו ברחוב ושוטר (תיקון: עבריין) תוקף אותו בלי סיבה. רק כי לימדו אותו לתקוף לפני שלימדו אותו לדבר. אולי במשטרה צריכים ללמד שוטרים בריונים לדבר. בהתחלה ילמדו אותם את ה א ב ג ד וכו'. צריך גם לתת להם סוכריות על כל 5 אותיות כי קשה להם לדבר. אחר כך ילמדו אותם להגיד את המילה עצור בלי לדחוף, ואחרי זה להגיד משטרה בלי לדחוף, ולא לשכוח לתת פרס אחרי כל מילה (מאמץ צריך לזכות בתגמול), ולבסוף להגיד עצור משטרה בלי לדחוף. אחרי שהן יגידו את זה צריך לשלוח אותם לסוף שבוע בדרום תל אביב להתנסות מעשית.

מורה פרטית מומלצת לאדריכלות דרך הקישור: שיעורים פרטיים באדריכלות


מה דעתך על התנהגות השוטרים במדינת ישראל ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת תקווה ב 27/03/2020 14:22 ( הפרופיל שלי ) עצוב לשמוע זאת. פשוט החוק בידיים שלהם ואתה יודע בגלל שהם "יכולים" אז הם עושים את זה,לצערנו הם לא צריכים סיבה מוצדקת להתנהג כך.תגובה לתגובה

ידוע כמשטרה, אלימות, תקיפה, בריון, עצור
נכתב ע"י yaniv.katz
בתאריך: 29/03/2022
יניב כץ בן 47

14 מאמרים | 31306 כניסות
דירוג המאמר
55%
 השארת תֶּשֶׁר לyaniv.katz
אם נהנתם מהמאמר טיפ יתקבל בתודה
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!