הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
חדשות_רעות

חדשות רעות


פעם יצא לכם לצפות בחדשות ולראות משהו משמח?
המדינה שלנו כל כך קטנה, אבל הרעש שהיא מסוגלת להוציא מכותרת אחת מראה לנו כמה כוח יש לתקשורת לשלוט עלינו. טוב אנחנו חיים ליד אנשים שלא רוצים בקיום שלנו וכמובן

"תמיד צריך להתעדכן במה קורה בשטח"

פעם יצא לכם לצפות בחדשות ולראות משהו משמח? משהו שנותן לנו השראה לקום מחר בבוקר עם חיוך ענקי על הפנים, שיפתח לנו דלתות חדשות ליום עשייה מחשמל?

את האמת זה לא קורה הרבה, במיוחד לאלו שמתעדכנים בחדשות כל יום. אמא שלי די מכורה לחדשות. תמיד כשאני נכנס הביתה אני צופה בה, איך התרחישים של התקשורת מרתיעים אותה ומכניסים בה פחד. כותרת בחדשות

"אמא ל4 ילדים שלא מצליחה לגמור את החודש"

בעיקר מספרים לנו כמה קשה לחיות כאן ולגדל ילדים. טוב נו הבנו את זה כבר...

אני כבר הפסקתי עם החדשות לפני שנים. לא יודע, התובנה שהבנתי באותה תקופה, זה פשוט לא עשה לי טוב. הייתי חוזר מעבודה, וכמובן בסלון הטלוויזיה דולקת על ערוצי החדשות. תמיד כשהייתי מסתכל על הכותרות היה משהו בי עצבני, מפוחד, והרגשה של חוסר אונים עם המצב הקיים.

תחשבו איזה קטע זה כותרות חייבות להראות לנו דברים מטרידים, מפני שרק דברים מטרידים מפקסים אותנו על משהו, מושכים אותנו, מעסיקים אותנו בדיבור היום. השאלה האם זה פוגע באנו לטווח הארוך? לדעתי זה די פוגע בתודעה שלנו וגם יכול להכניס אותנו לחרדות עם החדשות ממש קשות.

כשאני אומר לאנשים אני לא צופה בחדשות המגננה שלהם בעיקר "מה אתה מסתיר את העיניים שלך ממה שקורה צריך להיות מעודכן כל הזמן" את האמת, גם אם אני רוצה להסתיר את העיניים שלי ממה שקורה אני לא יכול. המדינה שלנו כל כך קטנה, כשגם שאתה לא רוצה לאכול חדשות קשות, בסופו של דבר אתה אוכל אותם מהסביבה שלך, או מהפרצוף המבוהל של החבר /:

אז כן אני מנסה לשלול דברים שלא עושים לי טוב על הלב. משתדל להתרחק מכאב וצער. אני למדתי בחיים שהאנרגיה הולכת בעקבות תשומת הלב. אני אוהב לחייך ודברים לא משמחים יעשו אותי עצוב זה פשוט להבין את זה. 

גם אם המצב מסוכן, לדעתי בכבישים המצב בהרבה יותר מסוכן. אין לדעת איזה נהג פרימיטיבי יעקוף אותך בפניה מסוכנת, ובשניה אחת אתה יכול לאבד את החיים שלך. לא בגלל שרצית לאבד, אלא שזה לא כל כך בשליטה שלך.
בכל יום שאתה יוצא לרחוב אתה לא יודע באמת מה יקרה. 

להוסיף עוד כותרת שתעשה לנו נזק ללב, לחץ, חרדה, שיט שאין בו תוכן. "איך אתה מוסגל להתעלם ככה מהמצב?" מסוגל מסוגל, זה אפילו בהרבה יותר כיף לחיות ככה. במיוחד אם אתה מוסיף הומור קיצוני על איך שהדברים מתנהלים, שגם ככה אין לך את השליטה לשנות אותם, כי אתה אפילו לא חצי בורג מהמערכת המשומנת הזו /:

אני לא משדל אנשים להתנתק ממה שקורה, שכל אחד יעשה מה שטוב לו על הלב. למרות שהלב שלנו רגיש, והפגיעה תבוא בעקבות האנרגיה שאנחנו נותנים לדברים האלו. הסיכונים בחיים הם בכל מקום. ברגע שהחלטת לצאת מהבית אתה כבר מחוץ לאזור המוגן שלך, וזה לא קשור רק לישראל, אלא בכל מקום בעולם.

כדור הארץ מסוכן מהלידה שלו אנחנו רק אורחים כאן שלמדנו לשרוד ולהסתגל לשטח המחייה. דווקא די הצלחנו בזה, זאת עובדה. עצם עבודה שאתם קיימים מראה לכם כמה עוצמה יש בחיים, אז למה לנו לבזבז אותם על שיט?

תצאו, תהנו, תחייכו לעולם, גם שקשה תהיו אופטימים ובמיוחד בתנועה לעבר החלומות שלכם. קושי תמיד יהיה כאן, רוע תמיד יהיה כאן, וגם טוב תמיד יהיה כאן. באיזה צד אתם בוחרים?


מה דעתך על חדשות רעות ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כחדשות רעות, כותרות, תקשורת