הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
חוות_התוכים

חוות התוכים בכפר הס


חששתי שתהיה צפיפות והרבה ילדים צורחים ולמרבה ההפתעה המקום התגלה גדול מספיק ואינטימי שהנסיכה שלנו לא חשה מאוימת מכל החיות סביב. מתחם חוות התוכים בנוי מתחנות מעבר נוחות, כדי לבקר בגן חיות קטן לא צריך מדריך, סיור מודרך ולא הפעלה מיוחדת.
 על המקום שמעתי וראיתי באמצעות חברותי בפייסבוק שהעלו ושתפו בתמונות ועוררו בי את הרצון לבקר גם. חג הפורים וחופשת הגן של הנסיכה היו הזמן המושלם  לבקר. רכשתי כרטיסים בהנחה דרך וואלה! כמה ימים מראש שפרסמו את דיל הקופונים למקום שהתאים לי כמו כפפה לתכניות לחג הפורים.
חששתי שיהיו הרבה אנשים, צפיפות והרבה ילדים צורחים ולמרבה ההפתעה המקום התגלה גדול מספיק ואינטימי שהנסיכה שלנו לא חשה מאוימת מכל החיות סביב.
מתחם חוות התוכים בנוי מתחנות מעבר נוחות, כדי לבקר בגן חיות קטן לא צריך מדריך, סיור מודרך ולא הפעלה מיוחדת, התחנות השונות מאפשרות ליהנות מכל תחנה והחוויה הייחודית לה.
התחנה הראשונה בכניסה לאחר התשלום, קבלת המדבקות והקופונים לפעילויות השונות היא התוכים המבויתים שאפשר ללטף,לגעת, להחזיק ולהצטלם. במקום מסתובבים עובדי המקום שיעזרו אם צריך ויסבירו על הציפורים. הנסיכה כמעט בת 3 מעט חששה אך לבסוף הסכימה ללטף לקוקטייל חמוד את הזנב.
את הטיול בחוות התוכים המשכנו בציפייה על סוגי החיות השונות שנמצאים בכלוב, רק מסתכלים, מצלמים ולא נוגעים, טווסים יפים ומיוחדים ואפילו דורבן קוצני במיוחד. בהמשך הדרך נכנסנו לשביל האכלת חיות, לקחנו מהסלסלה כמה עלי חסה ועוד ירקות שהוצבו במקום במיוחד למבקרי המקום שיאכילו את החיות, ששמחו מאוד לקראת בואנו ונהנו מאוד להאכיל אותם, גם הנסיכה התלהבה ושיתפה פעולה ואף הסכימה לרדת מהידיים ולטייל יד ביד ולהאכיל את החיות כמעט לגמרי לבד. החיות ידידותיות מאוד, אינן נושכות או מציקות.
לאחר שביל האכלת החיות נכנסנו למתחם התוכים המיוחדים, שפע ציפורים מזנים שונים בכל הצבעים, הנסיכה נהנתה מההסברים  השונים שאבא שלה העניק לה, הקשיבה בעניין והתלהבה ממראה התוכים.
רכיבה על סוס פוניבפעילויות הנוספות, מאוד התלהבנו מהרכיבה על הסוס פוני, הנסיכה הפתיעה אותנו בשיתוף הפעולה שלנו שלא פחדה ואף נהנתה מאוד מהרכיבה, כנראה שהספק והחשש היה בעיקר שלנו ההורים, הנסיכה במקרה הזה לא הראתה פחד.
גם בפינת ליטוף החיות הפתיעה אותנו הנסיכה, שנגעה והחזיקה את השרקנים, ליטפה ואף הצטלמה למזכרת, החיות יש לציין נעימות מאוד, אינן נושכות וכנראה רגילות לאינספור נגיעות הידיים הקטנות והלא היציבות של הילדים.
את ביקורינו בחוות התוכים סיימנו בפינת יצירה, התלכלכנו עם חמר שניסינו ליצור ממנו צורות שונות, הנסיכה התלהבה ללוש, לפורר ובסופו של דבר לזרוק הכל.. לפח.
הכנת פיתות בטאבוןאי אפשר לסיים פעילות מהנה עם ילדים ללא אוכל, בפינת הטאבון לשנו את הבצק ביחד עם הנסיכה שהראתה לנו מיומנות שאנו עצמנו לא הכרנו, הפיתה יצאה יפיפייה למופת, לא מומלץ לאכול בלי ממרח שוקולד!
לסכום, חוות התוכים מתאימה לילדים בגילאי 2 עד 6, בגילאים שהילדים סקרנים מאוד, החווה אינה גדולה במיוחד ומתאימה לשהות של שעה- שעתיים במקום. זה לא הספארי הענק שתלכו בו לאיבוד ותראו פילים וג'ירפות, אך בהחלט תהנו מחוויה אינטימית ונעימה של חיות שאפשר לא רק להסתכל עליהן אלא גם להחזיק וללטף.

היכן?

כפר הס, פתוח גם בשבתות. טלפון 09-7061957
 
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על חוות התוכים בכפר הס ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כפעילות עם ילדים,חוות התוכים,כפר הס,אטרקציה לילדים,פעילויות לחגים,מה לעשות עם הילדים בשבת,הצעות לאטרקציות באוגוסט