הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
חופשת_פסח_משחקים_ביחד

חופשת פסח: משחקים ביחד


חופשת פסח בפתח, מה עושים עם הילדים? במאמר הקודם קיבלנו רעיונות לארגון טיול בטבע יחד עם הילדים. אבל מה עושים בימים שאין לנו אפשרות או רצון לנסוע או לצאת החוצה ומתחשק לנו פשוט להישאר בבית? להלן כמה רעיונות לפעילות משותפת עם הילדים בין קירות הבית:
משחקים בבית:
קיימים אינסוף משחקים אשר ניתן לשחק בהם יחד עם כל בני המשפחה, עם חברים ועם אורחים נוסף על משחקי הקופסא. כמובן שישנם המשחקים אלמותיים כגון: "הרצל אמר", "אחת שתיים שלוש דג מלוח" ו "מחבואים". רעננו את מלאי המשחקים שלכם ונסו שני משחקים משעשעים נוספים: "ידיים מושאלות" ו"כובע בלי ידיים". במשחק "ידיים מושאלות" מתחלקים המשתתפים לזוגות. בכל זוג אחד המשתתפים עומד מאחורי חברו. המשתתף הקדמי משלב את ידיו מאחורי גבו ואילו האחורי משחיל את ידיו תחת בתי שחיו של חברו. המשתתף הקדמי מקבל ידיים מושאלות. כעת עליו לבצע משימות שונות (לקשור שרוכים, לאכול, לשתות כוס מים). הרחיקו חפצים שבירים והתכוננו להתגלגל מצחוק. משחק נוסף הנו "כובע בלי ידיים": המשתתפים משלבים את ידיהם מאחורי הראש וצריכים לחבוש כובע אשר מונח על הרצפה בלי עזרת הידיים. המשתתף אשר מבצע זאת בזמן הקצר ביותר, מנצח.

קצת יצירה:
מיציתם את המשחקים, מה עכשיו? אין כמו פעילויות יצירה בשביל להעביר זמן בנעימים. אפשר לעשות פעילויות יצירה שונות בזיקה לפסח כגון הכנת אגדות, עיטור כוס לאליהו הנביא או צלחת סדר. רעיונות מצוינים לפעילויות יצירה, כולל תצלומים ניתן למצוא באתרי אינטרנט רבים.

סדנת בישול ביתית:
אם ניחנתם באהבת המטבח אין ספק כי תוכלו להנחיל זאת לילדיכם. ילדים רבים נהנים מהכנת מאכלים פשוטים וצבעוניים, כמו כריכים עם פרצופים, מלישת בצק ומהכנת עוגיות בעשר אצבעותיהם.
אל תשכחו לגוון את הפעילויות אך גם לשמור כמה קלפים ביד בכדי שלא תמצו את כל האפשרויות כבר ביום השני לחופשת הפסח.

במאמר הבא: מטיילים ומשחקים בחוץ.


מה דעתך על חופשת פסח: משחקים ביחד ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כילדים,משחקים,פסח,הפעלות,הורים