הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
טיפול_בעור_שומני

טיפול בעור שומני


7 טיפים לטיפול בעור שומני
אנשים רבים נוטים להתלונן על עור שומני, אבל מה בדיוק הבעיה בעור שומני מדובר בשכבת שומן מבריקה על העור שגורמת לאנשים סיכוי טוב לפתח: פצעונים, נקבוביות גסות וסוגים אחרים של סימנים על העור שלהם. מדובר על תופעה שגורמת לבלוטות החלב לייצר יותר שמן על העור ממה שצריך, זה נותן לעור מראה והרגשה שמנונית.
מה גורם לעור שמן?
ישנם גורמים רבים ומגוונים ביניהם: תזונה, תורשה, הריון, גלולות למניעת הריון, חום/לחות מזג אוויר ושימוש במוצרי קוסמטיקה.
עור שמן הוא נפוץ בקרב אנשים מכל הגילאים אולם בשל השינויים ההורמונליים, בני נוער הם בדרך כלל אלו שסובלים הכי הרבה מכיוון שעור שומני נפוץ יותר בגיל ההתבגרות זאת בעקבות חוסר איזון הורמונאלי שמשפיע על איזון השומניות בעור. למרות כל החסרונות האלה עור שמן בדרך כלל נראה בריא ואנשים נוטים להיראות צעירים יותר.
להלן מספר טיפים לטיפול בעור שומני:

1. שמור/י על פנים נקיות:
אישה צוחקתעור שמן נותן לאדם את התחושה כי עורם נראה מלוכלך. לכן, חשוב לשטוף את הפנים פעמיים או שלוש פעמים ביום. שטיפת הפנים גם תעזור למנוע את התרחשותם של פצעונים.

2. אלוורה:
מריחת ג'ל אלוורה יכולה לעזור לנקות את הנקבוביות בעור שלך וגם לעזור לספוג את השמן. האלוורה זמין בבתי מרקחת רבים ונפוץ כגידול ביתי בארץ. הג'ל עצמו מרענן יותר אם נשמר בקירור.

3. הסתובב/י עם מגבונים:
כשאת/ה בחוץ יש לנגב את האיזור השמנוני במגבון  או לפחות בטישו כדי להסיר עודפי שומניות על העור.

4. לא להשתמש בקרם לחות:
תפקידו של קרם הלחות הוא לעזור להפחית את יובש העור, לעומת זאת אנשים בעלי עור שמן צריכים להימנע משימוש בקרם לחות העור מכיוון שעורם אינו זקוק ללחות נוספת.

5. להמעיט שימוש במוצרי קוסמטיקה:
רוב מוצרי הקוסמטיקה מכילים לחות ומתפקדים כמלכודות שמן על העור, השילוב של עור שומני ומוצר קוסמטי יכול לקדם פצעים, אם את חייבת קוסמטיקה יש להשתמש בקוסמטיקה על בסיס מים.

6. אל תגע/י בפנים:


יש להמנע מלגת בפנים שלך במשך היום מאחר הידיים נושאות שמן ולכלוך וזה מועבר לעור הפנים, אנו שוטפים ידיים יותר מאשר שוטפים את הפנים ולכן לפני שניגע בפנים נשטוף ידים.

7. להמנע משיער שנוגע בפנים:
אם יש לך שיער ארוך יש לדאוג שהשיער לא יגע בפנים מאחר וזה יוצר גירויים ומגע בין היד לפנים


מה דעתך על טיפול בעור שומני ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כטיפול בעור שומני, טיפים לטיפול בעור שומני