הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
יום_הולדת_לילדים

יום הולדת לילדים


בשביל ההורים הכי חשוב בעולם הם הילדים, ובשביל הילדים הכי חשוב זה יום ההולדת שלהם. כמה טיפים לעשות יומולדת משמח עבורם.
כל מי שהורה לילדים יודע שמגיע יום בשנה שאי אפשר לפספס וזהו כמובן יום ההולדת של הילד/ה. החל מהיומולדת הראשון שבו הורים רבים נוהגים לחגוג אף על פי שבעיני העולל אין לכך שום משמעות והוא מבחינתו מעדיף לינוק ולישון. בשלב קצת יותר מאוחר שבו מגיעים לגילאי 5/4 העניין מתחיל כבר לתפוס עוצמה בעיקר מצד של הילד הקטנטן שמצפה ליום המיוחל כמה חודשים לפני, ומכין רשימות של בקשות החל מהמתנה ועד ואירוע עצמו, ולפעמים זה יכול להגיע גם לדרישות מהסוג שלא ניתן לבצע כמו של הילדה שלי שביקשה ליום ההולדת שלה בגיל 4 חללית שתבוא ותיקח את שנינו לחלל.....
אז לא הכל אפשר באמת לעשות אבל הנה כמה רעיונות מדליקים שבכל זאת אפשר לעשות ולהישאר שפויים ובעיקר לשמח את הילידים.
יום הולדת בפארק: אם היום יוצא בחודשים החמים אפשר כמובן לצאת החוצה ולעשות את החגיגה בפארק מדליק וכך גם לחסוך את הברדק בבית, זה דורש ארגון לא קטן והרבה מנהלה אך התוצאה היא נפלאה והילדים נהנים באויר הפתוח ובמרחב שניתן. אפשר לשלב משחקי חברה כמו משחקי תחנות שבהם מציבים מספר תחנות שבכל תחנה הילדים מבצעים משימה כל שהיא ומקבלים פרס או את האפשרות להמשיך לתחנה הבאה. לא לשכוח מים אם בדובר בתקופת הקיץ, בהחלט מומלץ.
ליצן או קוסם: הבחירה בלהזמין כל סוג של מפעיל או מפעילה עבור הילדים ידועה שמצריכה בהוצאה כספית לא קטנה, ומי שמוכן לשלם מבין מהר מאוד שההיצע הוא רחב ומגוון ובחיפוש באינטרנט ניתן למצוא שפע של היצע מכל הסוגים והמינים, וזה כמובן מוריד מההורים את ההתעסקות בלהפעיל את הילדים בזמן החגיגה, לעיתים קרובות מאוד זה משהו שגם ילד או ילדת היומולדת מאוד רוצים ומצפים לפגוש את הדמות שתופיע אצלם ביום הגדול.
משחקי חברה: במידה ולא מתאפשרת הבאה של ליצן, קוסם או כל איש מקצוע להפעלת הילדים צריך לתכננן ולהכין מראש משחקי חברה לילדים. ישנם משחקי חברה רבים וחשוב להתאים את המשחק לגילאים המתאימים. כל מבוגר עם זיכרון ילדות מימי הולדת זוכר איזה שהוא משחק חברה ורובם אף לא דורשים אביזרים מיוחדים, זה מהנה גם לילדים וגם ולהורים.
ג'ימבורי: בשנים האחרונות החלו לצוץ מקומות רבים של משחקיות לילדים (ג'ימבורי), בכל עיר יש כמה מקומות שמציעות גם שירות של ימי הולדת, ההוצאה לא קטנה אבל חוץ מלשלם אין להורים יותר מדי מה לעשות ולארגן, ישנם משחקיות המציעות גם כיבוד לאורחים, אך שבעני רבים העניין מאבד מהאוטנטיות של אותו היום והופכת אותו למסחרי מדי.
ולא לשכוח מתנה: בסופו של דבר לא משנה איזה יומולדת נעשה לילדים, מה שיישאר איתם אחרי האירוע זה המתנות. הורים רבים מרגישים תחושת סיפוק גדולה כאשר הילד פותח את המתנה שקיבל והבעה של אושר קורנת על פניו. בבחירת המתנה חשוב להפתיע את הילד במשהו שהוא חשק בו לשמור את העניין בסוד הרי שאם נגלה לו מה שקנינו נאבד את כל אפקט ההפתעה.
והכי הכי חשוב, לשמוח ועוד קצת לשמוח......


מה דעתך על יום הולדת לילדים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה