הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
יומן_היריון_-תפסיקי_לאכול

יומן היריון -תפסיקי לאכול


האלכימאית משתפת במסע ההיריון השני, על שיגעונות האוכל. חלק ו'
אחת מהתופעות הקשות של ההיריון הוא הגדרות התיאבון. כל המאכלים האהובים שהפכו לשנואים, טעמים חדשים שתפסו לי את החך ובכלל כמו מעשן שהפסיק שנגמל והתחיל לטעום טעמים חדשים, הרגישות לאוכל הופכת לגבוהה ביותר. 
 
בשליש הראשון היה זה מרק העוף שיכולתי לשתות כל היום ולאכול מיליון תפוחי אדמה מבושלים ללא תוספות, הג'אנק פוד הפך לאויב שלי וריח הטיגונים העיק עלי. אני רציתי בריאות.
בשליש השני לאחר שהבחילות עברו והחל החורף אני מצאתי את אהבתי לתותים. תותים,בכל הווריאציות. שטופים ונקיים סתם ככה, חתוכים עם מעט סוכר ואם ממש רציתי להתפנק אז הוספתי שמנת. יכולתי לאכול תותים בכמויות מסחריות ולא היה מספיק לי, חלמתי על תותים, נראיתי כמו תות בעצמי וכל מה שרציתי היה רק תותים כל היום, במחיר של 40 שקל לקילו או במחיר של זהב, ההריונית רצתה תותים וקיבלה.
 
כשהחלו הצרבות התלבשתי על מלפפונים וסוכריות טאמס. את הטאמס סחבתי איתי לכל מקום כמו הטלפון הנייד, אי אפשר בלי!
 
אחד מיתרונות ההיריון (יש גם כאלה מעבר ליצירת החיים) שלא יכולתי לעשות ארוחות שחיטות, ככל שחודשי ההיריון התקדמו כמות האוכל בצלחת שלי הצטמצמה,  הבטן היתה מתמלאת במהרה ותחושת השובע היתה מגיעה לאחר ביסים בודדים, אך הרעב היה כמעט קבוע, חוזר לעתים קרובות וכך מצאתי את עצמי אוכלת בארוחות קטנות במשך היום, מהצד זה היה נראה שאני פשוט לא מפסיקה לאכול.  חבריי לעבודה תהו האם זה מה שאני עושה כל היום? אוכלת?! 
המגירות שלי במקום העבודה התמלאו בכל טוב, בתה ירוק נפלא, שוקולדים קטנים, שפע סוגי אגוזים לאנרגיה ומגוון עשיר של פירות יבשים.
 
ביחד עם הנשנושים לאורך היום גדלה אהבתי לשוקולד אגוזים,השילוב של השניים הטריף אותי והיה לי טעים נורא, אם באמצעות טבלאות שוקולד אגוזים,מעדני "מו" בטעמי שוקולד אגוזים, "מילקי אגוזים"  שהיו מעולים וvשיא היה בבתי קפה, מאפה שקדים ושוקולד, שחיטות לכל הדעות!

 
נשנושי גזר בהיריוןכשהגעתי כבר לסוף ההיריון שיגעון הגזר תפס אותי, נשנושי גזר של שטראוס היו לי טעימים במיוחד, בכל הזדמנות בבית קפה שתיתי מיץ גזר נפלא, גם בסופר בכל ביקור בעת מילוי עגלת הקניות הוספתי חבילת גזר, שיהיה ... לכל מקרה... עד שמגירת הירקות במקרר הייתה כולה מלאה בגזר. תודות למכונת המיצים בביתנו בעלי פינק אותי והכין עבורי את מיץ הגזר שנלגם עד סופו בשניה והתלווה עם המשפט "עוד בבקשה".

 
לסיכום,היה זה היריון קולינרי במיוחד, לאכול בשביל שניים? לא בהכרח.



מה דעתך על יומן היריון -תפסיקי לאכול ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כנשנושי גזר,איך לאכול בהיריון,הריונית רעבה