הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
יומנה_של_אמא_בדרך_להיות_מיליונרת_פרק_22

יומנה של אמא בדרך להיות מיליונרת פרק 2


המשך סיפורה של אמא שהחליטה שהיא רוצה להשאר בבית לגדל את ילדיה ולמצוא דרך להתעשר ללא מאמץ ושעות עבודה רבות ....

פרק 2 - יוצאים לדרך

(על מנת לקרוא את הפתיחה ומה הביא אותי ,אמא ל-2 נשואה באושר בחיפוש אחר כסף קל ראה פרק 1 )
אומרים שכל דבר שרוצים להשיג צריך לכתוב אותו על דף. ישבתי ורשמתי על דף: "אני רוצה להרוויח הרבה מאוד כסף כל חודש שלא אצטרך ללכת לעבודה ולא אצטרך להשקיע בהכנסת הכסף הרבה מזמני"
נשמע ממש פנטזיה ....
בסיפורי זה אחשוף הרבה מרעיונותיי לעשיית כסף בצורה מקורית. נכון לרגע זה אני עדיין ממש לא עשירה כך שבינתיים כל הרעיונות לא הצליחו.
כבר בתקופה בא הייתי מובטלת התחלתי לחשוב על רעיונות יצירתיים. חשבתי מה אנשים צריכים. במיוחד מה צריכות אימהות במרוץ המטורף של בעל, ילדים, עבודה, בישולים, ניקיונות.
עלה רעיון לשווק ארוחות צהריים שיגיעו עד לבתי המושבים באיזור בשעות 12:00-14:00  ,עם חמגשית קטנה וארוחה מזינה שבושלה כל יום ממוצרים טריים ואיכותיים. מחיר חמגשית כזאת למנוי 20 שקל וללא מנוי 25 שקל. והאמא יודעת שהאוכל בושל טרי ומזין. את הארוחות תביא אישה עם סינור ולחברה יקראו "ארוחות הצהריים של אמא". אפילו לוגו הכנתי עם ציור רטרו של אמא במטבח.
חשבתי גם שחלק מהעסק יהיה לעשות לילדים סנדביצ'ים לבית ספר ובבוקר ליד ההסעה ניתן להם את הסנדביצ'ים.
אני לא בשלנית טובה וניסיתי לגייס לעניין את חברתי הטובה שגם מבשלת טוב וגם אמינה מאוד בעיני מאחר והתעסקות עם אוכל והיגיינה מאוד חשובים במיוחד כשאת האוכל יאכלו ילדים.
רציתי להתחיל לפרסם את הלוגו הזה בפייסבוק ובין חברים .
אז מה קרה שבסוף לא יצא מזה כלום ?
לא היה לי מטבח. בעלי לא התלהב מזה שהמטבח שלנו יהפוך למטבח תעשיתי ואני לא רציתי להשכיר מקום וציוד. חברתי הטובה ראתה את עתידה המקצועי לא במטבח ובחישובים ראשוניים גיליתי שאני אקרע את התחת שעות רבות ולא אגיע למשכורת הייטק שאני יכולה להשיג.
זה היה חלום נחמד. אולי יום אחד עוד אחזור אליו.
היה לי הרבה זמן בבית כמובטלת אז ישבתי וחיפשתי באינטרנט "כסף מהיר" או "איך לעשות כסף בקלות" מצאתי אתרים כמו "כסף קל" ונירשמתי. התחלתי לצפות בפרסומות בטירוף עוד ועוד אבל אחרי שגיליתי שחסכתי רק 2 שקל עזבתי במפח נפש.
עלו עוד רעיונות לפתוח חברה לקיפול כביסה, סידור ארונונות ועוד אבל רעיונות אלא נפלו כבר בשלב הראשוני. אני הרי רוצה הרבה מאוד כסף וללא מאמץ ושעות רבות כך שלא ניראה שזה עונה על הקריטריונים.
אני לא מוותרת וממשיכה לחפש דרכים נוספות ליצירת כסף .
המשך יבוא ...
 


מה דעתך על יומנה של אמא בדרך להיות מיליונרת פרק 2 ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת אמאל2 ב 10/02/2014 15:21 ( הפרופיל שלי ) תודה רבה על העידוד. אני לא מתייאשת. ההבדל ביו מצליחנים ללא מצליחנים זה האמונה שהכל אפשרי. עדיין מנסה ובקרוב יהיו עידכונים ...תגובה לתגובהמאת ori ב 15/09/2013 22:49 ( הפרופיל שלי ) היי. אל תתייאשי ואל תטפחי חלומות שווא.אני גם מרגיש כמוך ואני מתמקד בעבודה שלי ומנסה תמיד להרוויח עוד כמה שקלים בצד בסוף החודש. היום יש הרבה פיתויים בהשקעות שונות ובלעשות כסף מהיר . המלצה שלי היא לבדוק את העניין לעומק ולא להיות פזיזים בנוגע להשקעות בכסף. כי אני מאמין באימרה: "כסף בא וכסף הולך".לא כולם נולדו מיליונרים ,אף זו לא בושה להיות שמח בחלקך.זהו המסר שאשתי ואני מעבירים לילדים שלנו וגם לסביבה הקרובה שנמצאת פחות או יותר ב"אותה סירה". גמר חתימה טובה ושנה טובה. אוריתגובה לתגובהמאת יסמין ב 30/01/2013 22:15בהצלחה. דווקא הרעיון של למגישת נשמע אחלה. תגובה לתגובה

ידוע כאמא, משפחה, חלומות, רעיונות