הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
יומנו_של_בלש_-_מסורה_וסוערת_2_המשך

יומנו של בלש - מסורה וסוערת 2 המשך

תמיד תצפה לבלתי מצופה
המשך - "למסורה וסוערת" , לאחר אין ספור דיונים בבית משפט ומסע הוכחות מורט עצבים ,אייל(שם בדוי) קיבל משמורת על הילד . והוא התגרש מדנה(שם בדוי) , אייל שב לעבודתו כתחילה, שב לשיגרת חייו אבל עם"+גדול " כשבנו בחזקתו, התגורר בדירה צנועה עם בנו ..דאג שתמיד יהיה חום ואהבה בבית . כעבור חודש בלבד ...יום אחד חזר אייל מעבודתו בכדי לאסוף את בנו מהגן והילד איננו ,"חוק מרפי" בדיוק באותו היום הייתה גננת מחליפה שאיננה מודעת שההורים התגרשו והילד בחזקת אייל, הגננת אומרת לאייל אשתך כבר לקחה את הבן לפני שעה ,אייל הוכה בהלם והתחיל להתרוצץ לעשות טלפונים אך ללא הצלחה , אייל פנה אלי שוב לקבלת עזרה לאחר שהמשטרה לא ענתה לצפיות שלו וסיפר לי את אשר התרחש ,,אמרתי לאייל טוב שניגשת ישר אלי ולא המתנתה עוד יום נוסף כי עדיין ניתן לעלות על עיקבותיה,ומייד ביצענו חקירה בחתך ארצי לאיתור האישה (החוטפת) דנה , כעבור יממה בלבד איתרנו אותה , והיא כבר הספיקה לברוח מהארץ והגיעה עד,,,,,נובוסיבירסק " אייל כבר איבד כוחות נפל על הבירכיים וביקש למות ,,חיזקנו את רוחו שאכן יש מה לעשות ושלא יתייאש וירים ידיים . ואכן בסיוע של גורמים ממשלתיים ובית המשפט וכשבידינו צו של שופט ...יצאנו שני בלשים לנובוסיבירסק לשבוע ימים בלבד זה הזמן שקיבלנו איתור הילד והחזרתו ארצה , הארגנו שני מזוודות קטנות עם לבוש חמים יחד עם מזוודת סוכן שלנו עם הציוד בילוש המינמילי שאישרו לנו להכניס למדינה זרה ,,חרמוניות ויצאנו לדרך,,בהגיענו למדינה הזרה חברנו לבלש מקומי שהמתין לנו ,מכוון שהיינו חייבים אדם שבקיא בשפה הזרה,ומכיר את הגיזרה מתמצא בשטח ...לא איבדנו רגע דל ,לא מלון ולא כלום מייד לעבודה כל דקה כל שניה כאן קריטית ...והתחלנו בחיפוש הנעדר (הילד הקטן) "שלושת המוסקטרים"(3 הבלשים יחד) התחלנו במסע תשאולים , בירורים,איסוף סירטונים ממצלמות אבטחה,עיקוב אחר תנועות חשודות נעזרנו באמצעים טכנולוגים.. הכל בעזרת קצה חוט שמיקד אותנו לאזור מסוים, בת משפחה של אייל שנמצאת בחופשה באזור שטענה שהבחינה בה באזור אך ללא סימן לילד . זהו הרמז היחידי שהיה לנו נאלצנו לבנות הכל סביבו למרות ששמרנו על ראש פתוח לעוד כוונים ולא היינו מקובעים(זה א,ב בלהיות בלש ). כעבור מספר ימים אחרי הרבה הצלבות מידע ,,איתרנו את הילד במרתף עפוף וישן שחלון קטן נותן טיפה של אור למרתף...מצאנו את הילד שוכב על שטיח שטלויזיה נשמעת ברקע ואישה זקנה בסמוך עליו עם מטפחת לחה על המצח שלו, מייד הזמנו את כוחות ההצלה  ושהעניקו לילד טיפול רפואי ,,,כמובן שהזקנה לא התנגדה, אבל גם לא שיתפה פעולה למסור מידע היכן דנה ,,,דנה ירדה למחתרת נעלמה כאלו בלעה אותה האדמה שום זכר שום עקבות ,,, טוב העיקר- שהילד שביום בהיר אחד נקטף מידי אביו ישוב לזרועותיו ,,,וכמובן שיש צו מעצר לדנה וברגע שהיא תעבור בגבול ישראל ישר לבית הסוהר ... אייל המתין ו...המתין בשדה התעופה בקוצר רוח שעיניו דומעות ..וזיעה נוטפת מעל גופו הרועד כשמבט עיניו לעבר שער היציאה..,, 2 בלשים יחד עם אחות רפואית שהתלוותה למסע חזרה,יצאנו מהטרמיניל  מייד רץ אייל חיבק ונישק את הילד אמר תודה לאל ותודה לכם ,"אלוהים רואה ! אלוהים שומע ! זעקת אב על בנו , תם ונשלם תיק "מסורה וסוערת ".

מה דעתך על יומנו של בלש - מסורה וסוערת 2 המשך ?