הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
יקר_לחיות_פה

יקר לחיות פה


ישראל הפכה לאחת המדינות היקרות בעולם. קשה לחיות פה . למה ?
 
 
מי שחי פה  מרגיש כל הזמן את עליות המחירים ,ואת שחיקת המשכורות. אבל הלוא משברים ותקופות קשות עוברות גם על מדינות קרובות ורחוקות והן שורדות ,פחות או יותר .יש תמיד איזה הגיון בשיגעון . מה גורם לנו לדרוש על ההמבורגר האמריקאי את המחיר הגבוהה בעולם ? מאיפה החוצפה לדרוש 18 שקל על כוס קפה? לא כולל שירות כמובן. מה מביא ממשלה לקרוא לחינוך שלה חינמי ,ולשלוח מאות אלפי הורים להוציא אלפי שקלים בשנה? להרים את ידיה ברפיון ממערכת בריאות קורסת , ולהמשיך למכור לנו את השקר הבלתי נגמר של השד האירני . ולהמשיך להקצות את התקציב למקום אחד.  
חלום קניית הדירה לזוג צעיר הפך לחלום בלהות .לא פחות מ 114 משכורות נדרשות מהם . לעומת  60 בלבד בארה"ב . הדבר דומה גם בעניין  הרכב. בארץ נדרשות ממך 14 משכורות בארה"ב 4, ובאירופה 6 , רק לשם השוואה . וכל מוצרי המזון יקרים בישראל משמעותית .בעיקר המיובאים .
מי שיכול להוזיל ולאפשר חיים יותר סבירים וזולים כאן זו הממשלה .צריך לזכור שזו לא תעשה דבר בלי שאנחנו נדחף אותה, ונלחץ . לא מזמן היו מיליון איש ברחובות, תגידו, וכלום לא קרה. קצת מייאש ,אבל גם החומה בברלין, לא נפלה ביום אחד . וגם השלטונות שחשבנו שישרדו לנצח נפלו .
ואם האנשים למעלה לא יבינו את שצריך להבין כשמיליון איש צועדים ברחובות. אז אולי תתחיל תהלוכה של שני מיליון איש ...עד שמישהו יבין...  


מה דעתך על יקר לחיות פה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת עמית ב 22/12/2013 09:02 ( קישור לאתר שלי ) לאנשים שחיים פה יש חלק ביוקר המחייה, קוראים לו "תרבות צריכה". אלה שאינם שוחים בזרם העכור הזה שקוראים לו תרבות צריכה אולי אינם מהאנשים המשפיעים על החברה, אבל הם לפחות משנים את המציאות עבור עצמם.תגובה לתגובה

ידוע כיקר,לחיות,פה