הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
כדורגל_ישראלי,_הסטייה_שלי

כדורגל ישראלי, הסטייה שלי


יותר ויותר חובבי כדורגל נמנעים מלצפות בכדורגל ישראלי. חייבים לתקן את הסטטיסטיקה.

החלטתי לאתגר את עצמי. היום אוכיח גם אם זה יעלה לי בבריאות ואין ספק שזה יקרה..
משחקים אצלנו בארץ כדורגל.

מודה, קצת נסחפתי עם הכותרת הדרמתית הזאת. אין לי מושג איך אני אעמוד מאחורי דבריי. אני מנסחת מחדש את האתגר שלי. היום אני הולכת להראות לכם ולכן את כל היתרונות וההנאות בצפייה בכדורגל ישראלי. תעקבו אחריי..

 

טוב אם אין כדורגל יפה, לפחות יש גברים יפים.. (על מי אני עובדת?!) אז נשים יפות ? ..

 

רק בישראל בכל משחק של הפועל ת"א בלי קשר לאלרואי כהן אנחנו זוכים לראות את שיר אלמליח.

 

אם תעדיפו לצפות במכבי חיפה, תתפנקו באביטל דוידוביץ', ללא ספק הגרסה הישראלית לויקטוריה בקהאם.

 

רק בעת צפייה במשחק ליגה ישראלי, קיבלת שיחה דחופה מאימא, הוקפצת על ידי האישה להחליף לתינוק שלך חיתול, או לתלות את כל הכביסה בבית.. אל דאגה, שחקנים הישראלים מתחשבים בך, האמן לי, לא יקרה שום דבר משמעותי בכל הזמן הזה. 

 

נשים.. בזכות הכדורגל הישראלי, אתן יכולות לגרום לגברים שלכן להתלבש הכי טרנדי והכי נכון ללא תשלום מיותר לסטייליסט\ית. כל מה שאת צריכה לעשות זה להסתכל איך אילנה הלבישה את אריק, להחמיא לו וליישם על הגבר שלך. 

 

נשים.. כשהגבר שלך צופה בליגה הישראלית, רב המשחק הוא בשקט. אין אקשן. תרשי לו לצפות ובתמורה תקבלי שעתיים של מנוחה. אני הגדלתי ראש, ערכתי עבורכן סטטיסטיקה. נשים תתרכזנה, בן הזוג יצעק בממוצע למשחק שלוש פעמים על הפרשן שהוא לא מבין כלום, פעמיים על השדרן שאין לו מושג ובין שלוש לארבע פעמים על השופט/קוון. הסטטיסטיקה מייצגת את אוהדי כל קבוצות ליגת העל למעט אוהדי הפועל. אם התאהבת באוהד הפועל, לקחת בחשבון את הבכי שעתיים לפני המשחק ושלושה ימים אחריו.

 

האמת הכל נכון, הכדורגל הישראלי נמצא בשפל. אוהדי קבוצות ליגת העל מתחבקים בכל קרן או הגבהת כדור לרחבה. אבל כמה שזה רע, זה רע משלנו. אסור לוותר עליו. כדורגל ישראלי - הסטייה שלי. 

 

 

 

 

 


מה דעתך על כדורגל ישראלי, הסטייה שלי ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת מיקי ב 08/02/2013 23:49 ( הפרופיל שלי ) אל תשכחי לדבר איתי יש לי הרבה רעיונות תגובה לתגובהמאת מיקי ב 08/02/2013 23:48 ( הפרופיל שלי ) אני חושב שזה נכון מאד כתבה מעניינת יש לך דברי איתי אפשר לכתוב דברים מעניינים ביחד יש לי הרבה ידע ונושאים ותבני אם כל האלימות בכדורגל של היום הרבה פחות אוהדים הולכים למשחקים תגובה לתגובה

ידוע ככדורגל,ישראלי,הסטייה,שלי