הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
כדור_הארץ_בסכנה

אקולוגיה וסביבה


זיהום אוויר זה משהו שהפך לדבר שבשגרה וכול אחד ללא יוצא מין הכלל טוען או אומר שיש לעשות דבר מה בנידון אבל מה אתה עושה בנידון?
כדור הארץ כבר קיים אלפיי שנים ליתר דיוק כמה מיליוניי שנים ואף הספיק להחליף דיירים מספר פעמים אך שום דייר לא גרם נזק כזה לסביבה כמו האדם, כמובן הכול בשם הקידמה.
אני לא אתווכח אם העובדה שבימינו תכולת החיים עלתה ואחוז התמותה ירד בקרב חולים זקנים וילדים אבל מצד שני אםעם הקמת אתרי בנייה ובניית חוות חקלאיות על אזוריי יערות מדרדרת את איכות הסביבה והאויר.
חבר'ה, אם לא ניתעורר בעתיד נצטתרך לשלם אגרה בעבור החמצן שנמצא אצלינו בדירה, עד כמה טבסורדי זה היה, כדור הארץ היה מוקף חגורה ענפה ויפה של יערות עד ואוכלוסיה של בעלי חיים שרובינו לא ראינו אפילו או מודעים לקיומם וכיום הם נמצאים בסכנת הכחדה, חישבו על זה אנו עומדים בעתיד לגלות עצמות המעידות על קיום זן כזה או אחר שכבר לא קיים ממש כמו ציפור הדודו שאותה ניתן לראות רק בציורים, אפילו המים שאותם אנו שותים לא באותה איכות של פעם אנו מעבירים אותם בפילטרים מסננים שופכים למוביליי המיים כול מיניי תמיסות לחיסול או דילול חידקים, היי אם כמות החיידקים לא עולה על שיעור כזה או אחר אז זה בסדר, כשהיה הקטע עם הסיליקון בחלב הסכמתם לשתות אותו ? אז למה אתם מסכימים לנשום אויר פחות צח מצח? ידעתם שיש אחוז אוכלוסיה די גבוהה שלוקה בסרטן הראות ולא מסיגריות אלה מהליכה ברחוב.
אז היום אנו מודעים יותר לזיהום אוויר לזיהום אקולוגי וכמובן שממחזרים אבל זה מספיק?
אם אני לוקחת ואני ממיינת זבל האם זה אומר שכמות הזיהום פחתה?
היש באפשרותינו האזרחים שהכן מבקשים להשפיע להיות בטוחים שבדרג הגבוהה באמת שומעים את האזרח הקטן?
קראתי לא מזמן כתבה בחדשות ובה מצויין כיצד עובדיי עירייה מערבבים זבל ממויין בזילזול, מי נותן לנו ערבות שזו הייתה פעם יחידה?
כמובן העובד קיבל נזיפה......נזיפה!!
ואני לא היה היחידה שאומרת חברה תתעוררו אבל בתחתית העיניין אם המדינה כגוף אחד לא תקום ולא תעשה משהו אז דבר לא יזוז ולא משנה כמה נמחזר, זה כמו לסחוב דלי מים רק אם חורים אתה תביא מים רק השאלה באיזו כמות.
כמה חורים צריך לסתום בכדאי להזיז את המד למידה הנכונה.
בעתיד הייתי שמחה לטייל ביין יותר טבע ופחות עשן מכוניות, אתם חושבים שעתיד כזה אפשרי?

כאן אני חותמת את המאמר שלכם בחיבה מוזה 


מה דעתך על אקולוגיה וסביבה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת להביור ב 08/10/2013 21:03 ( הפרופיל שלי ) כאזרח מן השורה אני יכול רק להמנע עד כמה שביכולתי לזהם את הסביבה ולבקש מאנשים שבסביבתי לעשות כמוני. אין ביכולתי להשפיע כהוא זה על חברי כנסת ושרים (תאמיני לי שפניתי בכתב לעשרות מהם בנושאים שונים עד שנואשתי. כתבתי על זה ברשימות שלי שמופיעות באתר זה). האינטרס של בעלי הון הוא למכור כמה שיותר ולשם כך הם מטפחים את תרבות הצרוך וזרוק, שזה כולל אריזות מיותרות וחפצים שהתקלקו ומושלכים לזבל - במקום לתקן קונים חדש ואת הישן משליכים לפח. בימינו מפוזרים מתקני מיחזור שמאפשרים לאנשים שאכפת להם לרכז ניירות, קטונים, אריזות פלסטיק, קופסאות פח, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה שהתקלקלו ועוד. מתקני מחזור אלה אמנם מפחיתים את הפסולת שממלאה את הסביבה וחודרים למקורות המים אבל זה לא מספיק כי להרבה אנשים אין תודעה של שמירת איכות הסביבה וממשיכים להשליך פסולת בחוצות. הפתרון הוא חינוך, חינוך, חינוך ואני מקווה שזה יגיע. באשר לזיהום אוויר, הלואי שאנשים יסעו פחות במכוניות וילכו יותר ברגל או ירכבו על אופניים או לפחות יעדיפו נסיעה ברכב ציבורי. זה מה שאני עושה אבל אני לא יכול לגרום לאחרים לנהוג כך.תגובה לתגובהבתגובה ללהביור מאת muza ב 08/10/2013 22:04 ( הפרופיל שלי ) שלום וערב וערב טוב להביור. אתה צודק כמעט בכול המובנים והכן חינוך הוא צעד ראשון לעתיד טוב יותר, אבל הנני מדברת על להשפיע על שרים שכן הם עצמם צרכים לקחת את עצמם לידיים ולעשות דבר מה בנושא שכן הם נושאים את לפיד אבוקת העם, מה שאני מציינת שגם דברים שהכן עושים במסגרת החוק איך שהו עוקפים אותו ועוצמים עניים על עברות כי פשוט אין להם חשק להתעסק אם זה יותר מידיי דוחות למלא, שלכם בחמימות ותודה על התגובה מוזה

ידוע כבנייה, יערות, בעלי חיים, זיהום, מים