הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
כוח_הילדים

כוח הילדים


מאמר זה הוא לא מאמר סוציולוגי או פסיכולוגי, אלא מאמר כרונולוגי. הוא בא לתאר השתלשלות של אירועים שגרמה לתוצאה מאוד מצערת- התבונה שלנו- הילדים נותרה מחוץ לתחום. הכל התחיל לפני הרבה מאוד שנים, כשההורים שלנו היו ילדים. באותה תקופה הם לא היו ילדים דמוקרטיים כמונו.

הם לא ידעו כלל שהם עוברים תהליך של תכנות. חוסר המודעות גרם לציות עיוור לנורמות. ההורים שלנו היו נמדדים בכמה הם היו מצייתים או מתנגדים לנורמות, בין אם הלימודיות, החברתיות, או המשפחתיות ורק לדברים האלה ניתנה משמעות כאשר מדדו אותם כבני אדם. תהליך הציות העיוור לא נעשה מתוך רוע, אלא מאמונה בסילוף "סמכות". רוב ההורים באותה תקופה טענו שרק הם אלה היודעים מה "טוב" עבור ילדיהם.
חשוב לציין שנשמה היא דבר עדין מאוד. בייחוד כאשר היא מתגלמת בגוף דחוס בתור ילד שאינו יודע את חוקי המרחב.
ישנן מספר אפשרויות תגובה לתכנות:
א. מרבית הנשמות החליטו לפני ירידתן למרחב ארץ לחתום על כך שהן ישכחו את העולם שלמעלה. לכן הן יצייתו לאקסיומה הבריאתית שאומרת שכאשר המצב עמום יהיה ציות למי שנראה שהוא מכיר את המצב.
ב. יהיו גם מספר נשמות שיתנגדו בצורה אימפולסיבית מאוד לתהליך התכנות. לכן הן יהיו מקוטלגות בעזרת אותיות אנגליות כבעלות "הפרעת קשב וריכוז". האותיות הללו ילוו אותן לכל אורך הגלגול ולעיתים גם יהיו נלווים אליהן חומרים כימיים בצורת כדורים.
ג. חלק מהנשמות יופנו לתכנות האלטרנטיבי. כלומר "הבעיות" שהן עושות יועברו על ידי המבוגרים לטיפול הפסיכולוגיה הנוכחית. היא מצידה תתייג אותן בתוך מתווה חלופי מתאים של עיצוב התנהגות. כלומר, תטען כי מסגרת טיפולית תוכל לבצע את אותו תכנות, או אילוף, במסווה של עיצוב התנהגות.
ד. את המקרים הקיצוניים ביותר ינדו, יתייגו כחולי נפש ויאשפזו בבית משוגעים. רק בגלל שהם סירבו בתוקף להיות מאולפים. במוסד שבו ישימו אותם ירדפו אותם במשך כל החיים עד שהם יסכימו להיות "כמו כולם"...
ההורים של כולנו בהחלט משתמשים בתבנית "אין חכם כבעל ניסיון". ובשל הדרך בה הם גדלו נראה כי הם לעולם לא פירקו את התבנית הזאת לגורמים. להלן מספר הגדרות:
בעל ניסיון: השופט את המקרים שקרו לו כיום בעזרת מסקנות ממקרים קודמים שאינם שייכות כלל למקרה זה.
חכם: מי שמפנים ומשתמש באדיקות בהגדרה של "בעל ניסיון".
אך אנחנו הילדים בעלי "מוח ריק". מגיעים לכל סיטואציה ללא "ניסיון" על מנת שלא להשליך עליה דברים אחרים ולתת לה את המענה האמיתי ביותר.
בתור ילדים אנחנו גם שואלים שאלות, הרבה שאלות. שואלים את עצמנו את כל הפילוסופיה שאם נתוכנת אז לעולם כבר לא נשאל. סבא וסבתא אמרו לאמא ואבא שאין לשאלות האלה תשובה. ואתם זוכרים שאמרנו שהם תוכנתו? אז זה מה שהם מאמינים, שאין לשאלות האלה תשובה. אך כולנו יודעים שעקרונות האמת כבר נמצאים בתוך עולם ארץ ולכל שאלה יש תשובה.
אז ילדים יקרים, בפעם הבאה שמישהו אומר לכם שהוא מבין כי הוא בעל ניסיון, זכרו מה הוא בדיוק הניסיון, ומה אתם הגעתם כדי לעשות בעולם. 


מה דעתך על כוח הילדים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת מכללת האמת ב 19/03/2016 23:51מכללת האמת. מאמר מבריקתגובה לתגובה

ידוע כהמשפחה החדשה